درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46035صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 دی 1399 - 13:17
رئیس روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران: تولید محتوای الکترونیکی برای جامعه پرمحتوای عشایری ضروری است
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران از برگزاری دوره آموزشی "رویکردهای نوین در روابط عمومی" ویژه مسئولین و کارشناسان روابط عمومی امور عشایر سراسر کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران گفت: امروز تولید محتواهای الکترونیکی ضرورت و اهمیت بیشتری پیدا کرده و تولید محتوهای الکترونیکی برای جامعه پرمحتوای عشایری ضروری است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران از برگزاری دوره آموزشی "رویکردهای نوین در روابط عمومی" ویژه مسئولین و کارشناسان روابط عمومی امور عشایر سراسر کشور خبر داد.

علیرضا رحیمی اظهار داشت: فنآوری های نوین و نقش آنها در ارتباطات و انتقال اطلاعات، سرعت تغییر فنآوری های ارتباطی و اطلاعاتی، کاربردهای فنآوری در روابط عمومی الکترونیک و همچنین تولید محتواهای متنی، تصویری و چندرسانه ای از موضوعاتی است که در این دوره آموزشی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به گسترش فنآوری های ارتباطی و ضرورت ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، افزود: امروزه آشنایی با مدلها و شیوه های جدید ارتباطی و کارکردهای آنها و تولید محتواهای الکترونیکی در روابط عمومی ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

رحیمی با بیان اینکه روابط عمومی الکترونیک با روابط عمومی سنتی از هر نظر متفاوت است، گفت: اگرچه تغییرات محسوسی در کارکرد روابط عمومی ها اتفاق افتاده است، اما به دلیل نگاه سنتی به روابط عمومی ها، هنوز آنچنان که باید به سمت روابط عمومی الکترونیک و تولید محتواهای چندمتنی و الکترونیکی حرکت نکرده ایم.

روابط عمومی الکترونیک و تولید محتواهای الکترونیکی

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه روابط عمومی الکترونیک تنها مسلح شدن به ابزارهای الکترونیک نیست، اظهار کرد: امروز تولید محتوا نسبت به روابط عمومی سنتی اهمیت بیشتری پیدا کرده و ضرورت دارد روابط عمومی ها ضمن مجهز شدن به ابزارهای روز، به سمت تولید محتوا به شیوه های جدید حرکت کنند.

 وی با اشاره به ویژگی های روابط عمومی الکترونیک، افزود: یکی از ویژگی های روابط عمومی الکترونیک این است که در هر مکان و زمانی امکان برقراری ارتباط و انتقال پیام و اطلاعات وجود دارد ضمن اینکه تعامل با مخاطب در روابط عمومی الکترونیک بیشتر از روابط عمومی سنتی است.

رحیمی اشاره کرد: در روابط عمومی الکترونیک تولید محتواهای چندرسانه ای دارای اهمیت زیادی است و محور کار انتقال اطلاعات و پیام از طریق تولید و انتشار محتواهای الکترونیکی چندمتنی است.

وی با اشاره به اینکه تولید پادکست، موشن گرافیک، اینفوگرافی، کلیپ، پوستر و بنر الکتذونیکی و... از مصداق ها و رویکردهای تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک است، گفت: با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی امکان برقراری ارتباط و اطلاع رسانی بویژه از طریق گوشی های هوشمند، تسهیل شده و ضرورت روزآمد شدن و استفاده از تکنولوژی های جدید در روابط عمومی ها بیش از گذشته احساس می شود.

ارتباط و تعامل دوسویه روابط عمومی ها و رسانه ها

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران ضرورت ارتباط و تعامل دوسویه روابط عمومی ها و رسانه ها را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات به ویژه صدا و سیما از جمله رویکردهایی است که روابط عمومی ها می توانند هنرمندانه برای اطلاع رسانی برنامه های دستگاه متبوع خود استفاده کنند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران با توصیه به روابط عمومی های امور عشایر استانها برای تولید محتواهای الکترونیکی، ابراز امیدواری کرد برگزاری دوره های آموزشی باعث تولید محتواهای اثرگذارتر در حوزه جامعه عشایری کشور شود.

شایان ذکر است، آموزشی "رویکرهای نوین در روابط عمومی" ویژه مسئولین امور عشایر کشور توسط دکتر "حمید شکری خانقاه" مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب "برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی" تدریس می شود. این دوره آموزشی با توجه به شرایط کرونایی، به صورت وبینار در 23 و 24 دی ماه به میزبانی امور عشایر کرمان در حال برگزاری است.

سال گذشته نیز دوره آموزشی "اصول مستندسازی تصویری" به میزبانی امور عشایر خوزستان در مرکز آموزش جهاد کشاورزی شهرستان دزفول برگزار شده بود. برگزاری دوره های"اصول خبرنویسی" و "آشنایی مقدماتی با عکاسی و عکاسی مستند"، "اصول و مبانی روابط عمومی و ارتباطات" و... از دوره های آموزشی است که طی چند سال گذشته برای مسئولین و کارشناسان روابط عمومی امور عشایر کشور برگزار شده است.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد