درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46027صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 22 دی 1399 - 11:02
نشست ویدئو کنفرانسی روابط عمومی‌های ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور
نشست ویدئو کنفرانسی روابط‌عمومی‌های ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور با حضور قائم مقام ریاست سازمان، معاون حمل‌ونقل، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان و مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی سراسر کشور برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست ویدئو کنفرانسی روابط‌عمومی‌های ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور با حضور قائم مقام ریاست سازمان، معاون حمل‌ونقل، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان و مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داریوش امانی قائم‌مقام ریاست سازمان در این نشست اظهار داشت: گزارش عملکرد روابط عمومی سازمان بیانگر اتفاقات مطلوبی است و زحمات همکاران این حوزه به ویژه روابط عمومی استان‌ها که در خط مقدم اقدامات سازمان هستند، جای قدردانی و تشکر دارد.


وی با اشاره به گستره خدمات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در قبال اقشار مختلف و احتمال وجود نارضایتی در میان حتی بخش کوچکی از ذی‌نفعان بر ضرورت و اهمیت پاسخگویی نسبت به این افراد و برقراری ارتباط دوسویه با اصناف تاکید کرد.
امانی ضمن ابراز تأسف نسبت به از دست دادن ۴۷ نفر از راهداران کشور طی سال گذشته بیان داشت: روابط عمومی‌ها وظیفه سنگینی در قبال معرفی و اطلاع‌رسانی تلاش‌های راهداران به ویژه فصل سرما که درگیر عملیات راهداری زمستانی در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد هستند، دارند لذا از ظرفیت سیمای راهبران برای معرفی خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه راهداران به همراه رانندگان و خدمات بخش خصوصی استفاده شود.


باید سازمان پیشرو در مدیریت واحد باشیم


قائم‌مقام ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان این‌که، باید سازمان پیش‌رو در مدیریت واحد باشیم، گفت: به منظور تولید یک برنامه تعاملی و دو سویه موضوع ارزیابی، نظرسنجی، تهیه گزارش‌های مکتوب و تصویری اهمست شایانی دارد.
وی از روابط عمومی‌های ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بابت تمامی تلاش‌های انجام‌گرفته به رغم تمامی کاستی‌ها و کمبودها، تشکر و قدردانی کرد.


ضرورت طراحی معماری محتوا و ترسیم سناریو


مهران قربانی عضو هیات عامل و معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه این نشست بر طراحی معماری محتوا و ترسیم سناریو از سوی روابط عمومی سازمان و استان‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و آمادگی در برابر شرایط پساکرونا، روابط عمومی نقش پررنگی در ترسیم اقدامات انجام‌گرفته و نمایش چهره واقعی خدمات در پایانه‌های مرزی، بار، مسافر و مجتمع‌های خدماتی رفاهی از طریق تولید محتوای بصری دارد.


وی با بیان این‌که روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چشم بینا و گوش شنوای مدیران هستند، گفت: اتفاقات و تصمیمات مرتبط با حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای باید به دقت رصد شود و ضروری است روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی مدیریت استانی نسبت به دغدغه‌ها واکنش مطلوب نشان دهند.


معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از خدمات مجموعه روابط عمومی قدردانی و تشکر کرد و و اقدامات این حوزه را ارزنده و ماندگار توصیف کرد.


ضرورت مدیریت فضای مجازی از سوی روابط عمومی


محمدحسین یاری مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان در ادامه این نشست به موضوع مدیریت فضای مجازی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، پرداخت و گفت: امروزه فضای مجازی در لایه‌های زندگی مردم نفوذ کرده و روابط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه اثربخشی اقدامات این سازمان از این مقوله مستثنی نیست.


وی تصریح کرد: گروه‌های بدخواه داخلی و خارجی به دنبال کمرنگ کردن تلاش‌های سازمان هستند که می‌طلبد یک آسیب‌شناسی جدی از سوی روابط عمومی در این زمینه انجام شود.


یاری با اشاره به باز بودن دست دشمن در فضای مجازی بیان داشت: برای تولید محتوای جذاب و جلب نظر خانواده‌ها نیازمند تشکیل اتاق فکر و انجام پژوهش است که ظرفیت آن با توجه به حضور مدیر روابط عمومی این سازمان فراهم است.


مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان با توجه به تشابه فعالیت‌های دفتر مرکزی حراست با دفتر روابط عمومی در مقوله تولید محتوای خبری خاطرنشان کرد: با انجام مخاطب شناسی و تولید محتوای خبری، گزارش و مطالب آموزشی و همچنین توجه به ارزش‌های به‌روز تولید محتوا، نه تنها باید مخاطبان فعلی را حفظ کرد بلکه بر تعداد آن‌ها نیز باید اضافه کنیم.


کارکنان روابط عمومی ستاد و استان پرتلاش و کم توقع هستند


در ادامه حسین متولی حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام‌گرفته تصریح کرد: کارکنان روابط عمومی در ستاد و استان‌ها پرتلاش و کم توقع هستند و اقدامات این عزیزان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را در موقعیت خوبی قرار داده است.


وی با اشاره به وظیفه ذاتی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پشتیبانی بیان داشت: درگاه سازمان که هفته گذشته رونمایی شد یکی از بهترین نمونه‌های کشوری و حاصل تعامل دو دفتر است که با کمترین هزینه تهیه شد.


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به همکاری و تأمین تجهیزات اساسی و مورد نیاز روابط عمومی در ستاد و استان‌ها اعلام آمادگی کرد.


وحدت سازمانی، علت پیشبرد برنامه‌های روابط عمومی


منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از همکاری‌ها و حمایت‌های مجموعه مدیران و کارکنان سازمان برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط عمومی ساطمان قدردانی کرد و افزود: توفیقی اگر در این حوزه برای سازمان حاصل شده در پرتو همراهی و همدلی و انجام کاری گروهی در مجموعه ستاد و استان‌های سراسر کشور بوده است.


وی اطلاع‌یابی در روابط عمومی را مقدم بر اطلاع‌رسانی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود همکاران در روابط عمومی‌های سراسر کشور با رصد دقیق و مستمر اخبار و رویدادهای مرتبط با سازمان و تحلیل اطلاعات دریافتی، ضمن آگاهی و اشراف به اخبار حوزه خود، موارد را در پاسخگویی به مخاطبان و برنامه‌ریزی‌های سازمانی مورد توجه قرار دهند و مجموعه مدیریتی را در تصمیم‌گیری‌ یاری کنند.


فخاران در ادامه ضمن اشاره به رئوس برنامه‌ها و اولویت‌های ارتباطی سازمان ابراز امیدواری کرد با همدلی، همراهی و تعامل مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور، خدمات شایسته ای به مخاطبان سازمان و کاربران جاده‌ای ارائه شود و اقدامات ماندگاری در این حوزه انجام شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد