درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 07:17   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها
  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد
  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد منصوب شد
  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید
  چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟
  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا
  اصول و اجرای گوش دادن عمیق
  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46023صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 دی 1399 - 22:45
روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رتبه یک کشوری شد
مسئول روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه نخست روابط عمومی در بین 31 استان کشور در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: روابط عمومی مهمترین عامل تقویت جایگاه سازمان در بین افکار عمومی جامعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه نخست روابط عمومی در بین 31 استان کشور در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: روابط عمومی مهمترین عامل تقویت جایگاه سازمان در بین افکار عمومی جامعه است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد با بیان اینکه روابط عمومی بخشی از سازمان است که وظیفه شناخت فرصت‌ها و محدودیت‌ها را بر عهده دارد ، اظهار کرد : این ارزیابی بر اساس بازبینی هوشمندانه و منصفانه از عملکرد روابط عمومی ها در آگاهی بخشی جامعه هدف از خدمات حمایتی اجتماع محور در بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ، تبلیغات و انتشارات ، فضای مجازی ، جشنواره ها ، نشست ها و امور هنری ، انتشار با ارسال دقیق، زمانمند و حرفه‌ای ، مستند سازی و آرشیو صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در پی آن است تا با بهترین استفاده‌ها از فرصت‌ها، توانایی‌های آن سازمان را به خوبی نمایان سازد، افزود : آگاهسازی عموم مردم و جامعه هدف با سه رویکرد اطلاع رسانی و آگاه‌سازی جامعه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها را از مهم ترین وظایف روابط عمومی است.

موحد تصریح کرد : رسانه ها نقش اطلاع رسانی در جامعه را بعهده دارند و این مهم بر عملکرد ‏روابط عمومی و نقش آن در ارتباط با رسانه ها تاکید دارد و هدف از ارتباط ‏با رسانه ها ارسال اخبار و گزارش عملکرد تنها نیست بلکه باید با رسانه ها ‏بگونه ای ارتباط برقرار نمود که این ارتباط دو سویه و بصورت فعال باشد و در واقع ‏ارتباط با رسانه می تواند نقطه قوت روابط عمومی ها باشد.‏‎ ‎

وی استفاده از ظرفیت رسانه ی ملی و فضای مجازی رو مهمترین فرصت روابط عمومی برای ارتباط با جامعه هدف عنوان کرد و افزود : فضا سازی محیطی و تبلیغات شهری ،تحلیل محتوا ،اجرای طرح افکارسنجی ،فعالیت مستمردر فضای مجازی ، بارگذاری اخبار بهزیستی در سه سایت، پورتال بهزیستی زنجان و سایت بهزیستی کشور وسایت استانی، ساخت برنامه های رادیویی و تلویزیونی در ارتباط با آگاهسازی و اطلاع رسانی به جامعه هدف ، برگزاری نشست خبری و نشر اخبار در خبرگزاری ها و جراید محلی از جمله اقدامات، جهت آشنایی جامعه هدف با حقوق شهروندی ونحوه دریافت خدمات است.

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه روابط عمومی بطور کلی اخلاق‌گراست و اساساً برای گفتگو میان سازمان و مردم شکل گرفته است ، افزود: روابط عمومی دانشی است که توسط آن، سازمان‌ها آگاهانه می‌کوشند به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند تا بتوانند تشویق و ترغیب مردم و افراد علاقمند جهت مشارکت عمومی در فعالیت ها و خدمات مراکز بهزیستی و ایجاد امکانات و شرایط لازم در این مورد با استفاده از نیروهای خودیاری مردم فرهم آورند .

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری


  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی


  شیوه مصاحبه، زندگی و سوابق کاری لری کینگ


  بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران


  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا


  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد


  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید


  اصول و اجرای گوش دادن عمیق


  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد