درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 18:18   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی
  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد
  امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش
  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
  چطور باید با افرادی که به تئوری توطئه معتقدند ارتباط برقرار کنیم؟
  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی
  کتاب «سیر تا روابط عمومی» در مرحله پایانی نگارش
  کسب رتبه برتر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در گیلان
  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: روابط عمومی‌ها در دو محور اطلاع‌ یابی و اطلاع‌ رسانی در دوره کرونا می توانند نقش‌ تعیین کننده خود را اجرایی کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46018صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 دی 1399 - 16:51
توسط شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی صورت گرفت: تقدیر از مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
در نشستی با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی این شرکت و همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های روابط‌عمومی این شرکت در جهت ایجاد سامانه ارزیابی رسانه‌ها، تقدیر شد.
  

 

به گزارش شارا، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه درباره تاثیر و اهمیت رسانه و همچین جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم اکنون از جایگاه ویژه‌ای به‌لحاظ قدرت مالی، توان تخصصی و فنی در کشور برخوردار است لیکن این همه توانایی در برابر قدرت رسانه و ارتباطات، هیچ است.


در نشستی با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی این شرکت و همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های روابط‌عمومی این شرکت در جهت ایجاد سامانه ارزیابی رسانه‌ها، تقدیر شد.


به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی، در این مراسم غلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با بیان اینکه در شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی کار کردن بسیار سخت است، به اقدامات شرکت فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و گفت: هر مدیری در یک سازمان باید به بحث ارتباطات توجه ویژه‌ای داشته باشد، مدیری که به ارتباطات اعتقاد نداشته باشد اگر توانمند‌ترین آدم هم باشد نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.
وی در ادامه افزود: مشخص است که این شرکت با مدیریت آقای عظیمیان به عنوان مدیرعامل و آقای ترابی به عنوان مدیرروابط عمومی به این شکل فعالیت کرده که موفق بوده است، چرا که روابط عمومی مانند یک پل ارتباطی است و در فولاد مبارکه این وظیفه به بهترین شکل خود انجام شده است.


کاظمی دینان با تاکید بر اینکه "پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط بحرانی یک اقدام تحسین برانگیز است" به اقدامات انجام شده از طرف شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا به بیمارستان‌‌ها و مردم نیازمند اشاره کرد.

 

 


امیرعباس تقی‌پور _ عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی_ با اشاره به ایجاد سامانه ارزیابی رسانه توسط حوزه روابط‌عمومی فولاد مبارکه و لزوم پرداختن به حوزه معادن و فولاد، گفت: باید کار رسانه‌ای منسجم و گسترده‌ای در بخش صنایع معدنی و فولادی انجام بگیرد تا به شناخت بیشتری از آن بین مردم منجر شود و این مهم با توجه به ایجاد سامانه ارزیابی رسانه محقق خواهد شد.


بهروز راعی _ عضو شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران _ نیز در این دیدار به اهمیت ارتباطات در صنعت به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر تاکید کرد و از اقدامات و فعالیت‌های ارزش آفرین شرکت فولاد مبارکه اصفهان تقدیر کرد.


در ادامه این نشست حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، در سخنانی به اهمیت ارتباطات در جامعه به‌ویژه برای بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: ارتباطات و تعامل با شرکای اجتماعی پایه اساسی هر صنعت و اقتصادی است که به شکوفایی می‌اندیشد.


او با بیان این مهم که شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم اکنون از جایگاه ویژه‌ای به‌لحاظ قدرت مالی، توان تخصصی و فنی در کشور برخوردار است لیکن این همه توانایی در برابر قدرت رسانه و ارتباطات، هیچ است.


مدیرعامل فولاد مبارکه به رویکرد این شرکت در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی که در آموزه‌های دینی، برآن تاکید شده اشاره کرد و سپس افزود: فولاد مبارکه در سه دهه پس از راه‌اندازی به جایگاهی رسیده که باید خدمت‌گذار جامعه بدون هیچ منتی باشد چرا که این جایگاه را مرهون حمایت‌هایی است که مردم در زمان جنگ، همزمان به فکر توسعه بودند و به آبادانی میهن خویش نگاهی عمیق اندوخته بودند.


عظیمیان در ادامه سخنان خود به صرف ۱۱۰ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان‌های دولتی، خیریه و خصوصی اشاره کرد و گفت: تا ۱۵۰ میلیاردتومان هیات مدیره شرکت برای مقابله با کرونا موافقت کرده و درصورت لزوم تا ۲۰۰ میلیارد تومان هم پرداخت می‌کنیم.


او همچنین به اهدای اکسیژن بیمارستان‌های اصفهان و استان‌های همجوار اشاره کرد و افزود: هم اکنون روزانه بیش از ۷۰ تن اکسیژن تحویل می‌دهیم که نیاز جدی بیماران کرونایی است.


وی به موضوع آموزش آنلاین مدارس اشاره کرد و با توجه به تامین تبلت برای مناطق کم برخوردار و بی‌بضاعت گفت: بیش از ۱۶۰۰ تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحویل شده و در صورت نیاز تامین خواهد شد.


عظیمیان رشد منحنی تولید در فولاد مبارکه را توام به رشد ارایه خدمات و همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی و خدماتی و به‌ویژه نهادهای حمایتی بوده که توانسته برند مبارکه را در جایگاه ویژه‌ای با اقبال و نگرش خوب نگه دارد.


مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه به دیگر اهداف کلان شرکت فولاد مبارکه اصفهان که همزمان با توسعه کمی در ظرفیت‌ها و افزایش تنوع و کیفیت محصولات، برآن تاکید شده اشاره کرد و آن را بهبود مستمر وضعیت زیست محیطی شرکت دانست و گفت: پالایش آنلاین توسط سازمان محیط زیست و اقدامات متعدد در راستای حفاظت از زیست محیط، از محور فعالیتهای شرکت در این راستا است.


وی به موضوع مدیریت منابع آب و بهبود فرآیند منابع انرژی در شرکت اشاره کرد وگفت: یک اشتباه اساسی که ممکن است برای بسیاری از افراد اتفاق بیفتد، میزان مصرف آب در ایران است. کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۹۶٫۳۷ میلیارد متر مکعب در سال است. در این میان، کشاورزی با ۸۳/۸۸ درصد سهم در رتبه اول، مصرف شرب عمومی با ۳۳/۸ درصد دوم و در نهایت صنعت با ۷۴/۲ درصد در جایگاه سوم قرار دارد. فولاد مبارکه اصفهان سهم زیادی از صنعت کشور را در اختیار دارد. همچنین به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در غرب آسیا و شمال آفریقا شناخته می‌شود. این کارخانه از ابتدای تأسیس، کاهش مصرف آب را در دستور کار خود قرار داده است.


او ادامه داد: روند افزایش محصولات خط تولید متناسب با میزان آب مصرفی این کارخانه به تنهایی گویای این تلاش و برنامه‌ریزی است. فولاد مبارکه در ابتدای فعالیت خود فقط برای تولید ۲٫۴ میلیون تن مجوز استخراج ۴۰ میلیون متر مکعب آب را داشت. ده سال بعد، در سال ۱۳۸۰، میزان آب مصرفی به ۱۷٫۱ میلیون مترمکعب و میزان تولید به ۳ تن فولاد رسید. برنامه‌هایی برای افزایش تولید و کاهش همزمان مصرف آب آغاز شد. سرانجام، در سال ۹۶ و ۹۷، آخرین پروژه‌های تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی افتتاح شد. بنابراین انجام این اقدامات، علی رغم اینکه تولید به ۶/۲ میلیون تن رسیده بود، ۶۱٪ از مصرف آب کاسته شد.


وی افزود: با این اقدامات، فولاد مبارکه اصفهان به کمترین مصرف سرانه آب در بین کشورهای تولید کننده فولاد در جهان رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به فرایند استحصال فاضلاب شهرهای اقماری و ایجاد تصفیه خانه اشاره کرد و گفت: با گسترش این تصفیه خانه‌ها و جمع آوری پساب از شهرهای همسایه، میزان مصرف آب فولاد مبارکه به حداقل ممکن کاهش می یابد، به طوری که این یک گام بزرگ برای مبارزه با خشکسالی است.


عظیمیان در ادامه با اشاره به ایجاد چهارمین هلدینگ اقتصادی با موضوع تامین مالی و بازار سرمایه گفت: هم اکنون بالغ بر ۵۰هزار میلیاردتومان پروژه در این شرکت تعریف شده که در اقصی نقاط میهن در حال اجرا است که این گستردگی خود نماد و نمونه بارز عدالت است و موجب اشتعالزایی در سراسر میهن عزیز می‌گردد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه رسانه‌ها و نخبگان کشور به ظرفیتهای ایجاد شده و حفاظت و حراست از سرمایه‌های ملی شد و گفت: فولاد مبارکه برای بقا و حضور در بازارهای جهانی نیاز به توسعه و تحول داشته و راه انداری طرح نورد۲ این شرکت که سال‌ها پیش به تصویب دولت رسیده است، می‌تواند محرک بسیار قدرتمندی برای توسعه و آبادانی و شکوفایی کشور باشد چراکه در نورد۲، محصول نهایی با کیفیت تولید می‌شود.


مهندس عظیمیان افزود: امیدواریم با اجرای نورد۲ فولادمبارکه اصفهان که این شرکت را به سرحد سود دهی می‌رساند بتوانیم سرمنشا خدمات ماندگار و تحرکات اساسی در اقتصاد و مقوله‌های اجتماعی باشیم‌.


در این نشست، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، ایرج ترابی مدیر روابط‌‎عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محسن فخریان رییس واحد اطلاعات و اخبار شرکت فولاد مبارکه اصفهان، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، امیرعباس تقی‌پور عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی و برگزارکننده نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، بهنام تقی‌پور دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، بهروز تقی‌پور عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، بهروز راعی عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، ناهید مونسان مدیر روابط‌عمومی بانک سرمایه، محمدرضا پارسیان مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک تهران، منصور ساعی عضو هیئت‌علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات و یگانه قاسمی روابط عمومی کنفرانس هفته روابط‌عمومی حضور داشتند.
روابط‌عمومی شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رکوردشکنی رقیب گوگل


  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید


  آینده تبلیغات و برندسازی


  نفوذ پایین رسانه‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی


  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟


  خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!


  استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!


  مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان برکنار شد


  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی


  طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد