درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 18:07   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی
  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد
  امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش
  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
  چطور باید با افرادی که به تئوری توطئه معتقدند ارتباط برقرار کنیم؟
  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی
  کتاب «سیر تا روابط عمومی» در مرحله پایانی نگارش
  کسب رتبه برتر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در گیلان
  رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: روابط عمومی‌ها در دو محور اطلاع‌ یابی و اطلاع‌ رسانی در دوره کرونا می توانند نقش‌ تعیین کننده خود را اجرایی کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46011صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 دی 1399 - 14:29
ده نکته برای واضح و مختصر نوشتن
دیوید اوگیلوای - هرگز کلمات اصطلاحی مانند "باز مفهوم سازی"، کم حجم نمودن، به طور نگرشی "با قضاوت" را استفاده نکنید. آنها نماد بهانه هستند.
  

1. نحوه صحبت خود را بنویسید. به صورت طبیعی.


2. از کلمات، جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید.


3. هرگز کلمات اصطلاحی مانند "باز مفهوم سازی"، کم حجم نمودن، به طور نگرشی "با قضاوت" را استفاده نکنید. آنها نماد بهانه هستند.


4. هرگز بیش از دو پاراگراف در مورد یک موضوع ننویسید.


5. نقل قول های خود را بررسی کنید.


6. هرگز نامه یا خاطرات را روزی که نوشتید نفرستید. آن را صبح روز بعد بلند بخوانید- سپس آن را ویرایش کنید.


7. اگر آن چیز مهمی است، از همکارتان بخواهید آن را بخواند.


8. قبل از فرستادن نامه یا خاطرات خود، اطمینان حاصل کنید، آنچه از مخاطب می خواهید واضح و روشن و دقیقا موضوع مدد نظر شماست.


9. اگر شما یک کار را می خواهید برایتان انجام دهند، به جای نوشتن، حضورا به آن فرد رجوع کنید.


10. کتاب رومن رافائلسون در باره نوشتن را بخوانید . آن را سه بار بخوانید.
 

منبع: www.shara.ir


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رکوردشکنی رقیب گوگل


  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید


  آینده تبلیغات و برندسازی


  نفوذ پایین رسانه‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی


  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟


  خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!


  استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!


  مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان برکنار شد


  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی


  طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد