درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 11:28   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46000صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 26 دی 1399 - 08:26
سبک‌های اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی
من با اطمینان خاطر به شما می‌گویم که اگر در برقراری ارتباطات تان با دیگران به مواردی که در ارائه امروز گفته شد توجه و مهارت‌های ارتباطی تان را تقویت کنید، هیچ‌گاه با دیگران دچار مشکل و چالش نخواهید شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وقتی شما می فهمید که یک نفر دارای سبک اجتماعی عملگراست پس شما می‌توانید نسبت به بعضی از رفتارهای او برای ارتباط برقرار کردن آگاه تر باشبید و از دست او عصبانی نشوید و می‌توانید به‌جای عصبانی شدن از دست این افراد بخندید، بله شما باید بخندید چون سبک اجتماعی این افراد این چنین است و با سبک اجتماعی دیگران متفاوت است، جدی برخورد کردن آنها با شما و یا بی اعتنایی شان نسبت به شما به این معنی نیست که شما برای آنها اهمیت ندارید و از نظر آن جالب به نظر نمی رسید و همچنین به این معنی نیست که آنها آدم های بدی هستند بلکه تمام قضیه سر این موضوع است که چگونه و چطور باید با این افراد ارتباط برقرار کرد، فقط همین.

 

در اینجا بهترین واکنش خندیدن است بله خندیدن و وقتی که آنها از شما بپرسند که برای چه می‌خندید آن‌گاه می‌توانید به آنها توضیح دهید که شما چه منظوری دارید و اینکه به آنها بگویید که فردی عملگرا و یا مهربان هستند. به‌همین دلیل هم هست که من معتقدم این سوال خوب است که در اینجا مطرح شد.


خوب اجازه دهید به سوال دیگری که جواب دهم. سوال این است که شما چه پیشنهادی می دهید برای جبران کردن اشتباهاتی که در جریان یک گفتگو از طرفین سر زده و بازگرداندن آن به نقطه شروع؟ خوب، در پاسخ به این سوال باید بگویم که این اتفاق برای همه ما افتاده است که در یک گفتگو حرفی زده ایم که بعدا از آن پشیمان شده ایم و آرزو می‌کردیم که ای کاش آن حرف را نمی زدیم و برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنم که باز فکر کنید و نسبت به دیگران هم باز و راحت باشید.


مثلا اگر به گونه ای با یک نفر دیگر حرف زدید که باعث سوءتفاهم و دلگیر شدن او شدید باید با کمال شجاعت به او بگویید که عمیقا از چیزی که گفتید متاسف هستید و از طرف مقابل این انتظار را دارید که تمام آنچه در گفتگو گفته شده را فراموش کرده و گفتگو را دوباره شروع کنید.


شما و طرف مقابل‌تان باید به این موضوع اشاره کنید که گفتگو ها به خودی خود بد نیستند بلکه این نحوه متفاوت ارتباط برقرار کردن با دیگران است که گاهی اوقات مشکل ساز می‌شود و این مشکل از آنجا شروع می‌شود که طرفین گفتگو بر روی یک چیز تمرکز نمی‌کنند و بخش عمده این سوء‌تفاهم ها به صورت ناآگاهانه و ناخواسته رخ می‌دهند.


به‌همین دلیل هم هست که من با اطمینان خاطر به شما می‌گویم که اگر در برقراری ارتباطات تان با دیگران به مواردی که در ارائه امروز گفته شد توجه و مهارت‌های ارتباطی تان را تقویت کنید، هیچ‌گاه با دیگران دچار مشکل و چالش نخواهید شد.


باید به‌طور کلی به شما بگویم که در این نوع ارتباطات، کسی که در آن طرف خط تلفن با شما صحبت می‌کند می‌تواند فردی کاملا ناشناخته برای شما باشد و به‌همین دلیل هم هست که بی توجهی شما به نحوه ارتباط گرفتن با افراد از طریق تلفن می‌توان به جدایی و قطع رابطه همیشگی شما با آن مشتری منتهی شود و به‌همین دلیل هم هست که باید این‌کار را با دقت بیشتری انجام داد.

مرجع: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد