درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45996صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 01:06
ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی
اگرچه بیانیه مطبوعاتی را می ‏توان به شیوه ‏های متعددی طراحی نمود، اما در حقیقت آنها از اشکال پر از محدودیتی تبعیت می ‏کنند که تعداد اندکی از سازمان ها از آن دور می‏ شوند. ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی به شرح زیر است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیانیه‏ های مطبوعاتی نیز اغلب به منظور انتشار جدیدترین اطلاعات شرکت مورد استفاده قرار می ‏گیرد.


اگرچه بیانیه مطبوعاتی را می ‏توان به شیوه ‏های متعددی طراحی نمود، اما در حقیقت آنها از اشکال پر از محدودیتی تبعیت می ‏کنند که تعداد اندکی از سازمان ها از آن دور می‏ شوند. ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی به شرح زیر است:


عنوان. عنوان بیانیه مطبوعاتی به منظور جلب توجه خواننده بواسطه کمترین تعداد کلمات ممکن در نظر گرفته شده است. فونت نوشتاری عنوان معمولا به صورت برجسته می‏باشد تا بر اهمیت آن بیافزاید.


تاریخ گذاری. هنگام طراحی یک بیانیه مطبوعاتی، همیشه در تاریخ گذاری آن نام شهر را بگنجانید و مشخص نمایید که دفتر مرکزی سازمان کجا واقع شده است، چرا که ویراستاران نشریات محلی کسب و کار ترجیح خواهند داد شرکت ‏های محلی را پوشش دهند. همچنین، نماد سازمان را بعد از نام سازمان داخل پرانتز فهرست نمایید، چرا که برخی از موتورهای جستجو، بیانیه‏ های مطبوعاتی را صرفاً بر اساس این اطلاعات جستجو خواهند کرد.


داستان. داستان سازمان را به طور مختصر در جمله اول بیان کنید، به طوری که نیازی نباشد خواننده بیانیه مطبوعاتی را برای تعیین شالوده داستان جستجو نماید. به علاوه، کل داستان را کوتاه کنید... تا حد امکان داستان را خلاصه نمایید! علاوه بر این، مرسوم است که در آن نقل قولی از رئیس سازمان بگنجانیم. نقل قول برای بیان اهمیت رویداد خبری و قرار دادن آن در چارچوب استراتژی کلی سازمان مفید است، و بیانگر آن است که به یک نقطه عطف کلیدی رسیده ایم.


درباره سازمان. یک شرح مختصر در مورد سازمان، اقتباسی مفید برای خبرنگار خواهد بود تا آن را برای نوشتن مطلبی در مورد سازمان بکار بگیرد، با این کار اطلاعات کافی را در اختیار خبرنگار قرار می ‏دهد تا تصمیم بگیرد که آیا سازمان مورد بحث، ارزش نوشتن داستانی در مورد آن را دارد و یا خیر.


بیانیه آینده نگرانه. به منظور اجتناب از تعهد قانونی، همواره بیانیه‎ های آینده ‎نگرانه (که همچنین به عنوان اظهارات آینده ‎نگرانه شناخته می‏ شوند) را در بیانیه مطبوعاتی خود بگنجانید.


منبع: کتاب مدیریت روابط سرمایه‎ گذار، دکتر حمید موفق، انتشارات کارگزار روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد