درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45995صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 27 دی 1399 - 15:00
چهار نکته کلیدی برای مدیریت خوب رسانه‌های اجتماعی
وقتی نتایج مناسب بدست نمی‌آورید، ایجاد و اجرای یک طرح که بتوانید با آن سازگار شوید، ضروری است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد فعالیت‌تان را به خوبی نظارت کنید و در صورت لزوم رویکردی جایگزین را به اجرا درآورید.
  

 

1. طرحی انعطاف‌پذیر ایجاد و اجرا کنید

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وقتی نتایج مناسب بدست نمی‌آورید، ایجاد و اجرای یک طرح که بتوانید با آن سازگار شوید، ضروری است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد فعالیت‌تان را به خوبی نظارت کنید و در صورت لزوم رویکردی جایگزین را به اجرا درآورید.


2. با استفاده از داده‌های داخلی و خارجی فعالیت برندتان را ارزیابی کنید

 

استفاده از یک ابزار اطلاعات رسانه‌ای در کنار داده‌هایی که از قبل دارید به این معناست که می‌توانید بفهمید دیگران در مورد برند، شرکت و رقبای شما چه می‌گویند. برای اینکه به شناخت کامل برسید، باید بدانید افرادی که خارج از شبکه شما هستند در مورد برند و محصولاتتان چه می‌گویند.


2. از دیدگاه‌های مختلف برای ایجاد استراتژی‌های کسب‌وکار موثر استفاده کنید

 

داده‌های داخلی و خارجی خود را تقویت کنید تا با شناخت رویدادها، نظارت بر فعالیت رقبا و تعداد اشاراتی که به برند شما می‌شود بتوانید استراتژی‌های کسب‌وکار جدید ایجاد کنید.


3. آموزش داخلی در مورد رسانه‌های دیجیتال را فراموش نکنید

 

مطمئن شوید شرکت‌تان نوآور است و همگام با تکنولوژی پیش می‌رود. گرفتن تایید برای امتحان کردن چیزهای جدید کار دشواری است، مگر اینکه همه ذی‌نفعان را راضی کنید. برای این کار آموزش دادن به آنها در مورد رویدادهای بازار اطمینان‌بخش است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد