درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 11:05   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45995صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 27 دی 1399 - 15:00
چهار نکته کلیدی برای مدیریت خوب رسانه‌های اجتماعی
وقتی نتایج مناسب بدست نمی‌آورید، ایجاد و اجرای یک طرح که بتوانید با آن سازگار شوید، ضروری است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد فعالیت‌تان را به خوبی نظارت کنید و در صورت لزوم رویکردی جایگزین را به اجرا درآورید.
  

 

1. طرحی انعطاف‌پذیر ایجاد و اجرا کنید

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وقتی نتایج مناسب بدست نمی‌آورید، ایجاد و اجرای یک طرح که بتوانید با آن سازگار شوید، ضروری است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد فعالیت‌تان را به خوبی نظارت کنید و در صورت لزوم رویکردی جایگزین را به اجرا درآورید.


2. با استفاده از داده‌های داخلی و خارجی فعالیت برندتان را ارزیابی کنید

 

استفاده از یک ابزار اطلاعات رسانه‌ای در کنار داده‌هایی که از قبل دارید به این معناست که می‌توانید بفهمید دیگران در مورد برند، شرکت و رقبای شما چه می‌گویند. برای اینکه به شناخت کامل برسید، باید بدانید افرادی که خارج از شبکه شما هستند در مورد برند و محصولاتتان چه می‌گویند.


2. از دیدگاه‌های مختلف برای ایجاد استراتژی‌های کسب‌وکار موثر استفاده کنید

 

داده‌های داخلی و خارجی خود را تقویت کنید تا با شناخت رویدادها، نظارت بر فعالیت رقبا و تعداد اشاراتی که به برند شما می‌شود بتوانید استراتژی‌های کسب‌وکار جدید ایجاد کنید.


3. آموزش داخلی در مورد رسانه‌های دیجیتال را فراموش نکنید

 

مطمئن شوید شرکت‌تان نوآور است و همگام با تکنولوژی پیش می‌رود. گرفتن تایید برای امتحان کردن چیزهای جدید کار دشواری است، مگر اینکه همه ذی‌نفعان را راضی کنید. برای این کار آموزش دادن به آنها در مورد رویدادهای بازار اطمینان‌بخش است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد