درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 03:10   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
  مدیرعامل در مراسم افتتاح طرح ملی موتورهای کم مصرف یورو6: پشتیبانی از واحد های تولیدی از برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45982صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 18 بهمن 1399 - 16:26
فراخوان برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
حالا وقت جشن گرفتن است! بله شما استحقاق آن را دارید. برنده جایزه صنعت روابط‌عمومی، شهرت و اعتبار شما را بیشتر می‌کند. در واقع مثل تابلو و نشانه‌ای است که به شما یادآوری می‌کند: "عملکرد شما واقعا عالی است!"
  

فراخوان هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران
(با محوریت: مسئولیت اجتماعی و کرونا)

 

 

مطابق سنت 17 ساله، موسسه کارگزار روابط‌عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابط‌عمومی ایران در سال 1399 اعطا می‌کند. در این جایزه سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم و ارسال نمایند:

1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه‌ریزی
4. اجرا
5. خروجی‌ها/ نظارت و ارزیابی

جوایز به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که در هر بخش به‌طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته‌اند.


بخش‌های اصلی جشنواره
این جشنواره دارای بخش‌های زیر است:


جوایز ویژه

• اسکار روابط‌عمومی
• مدال روابط‌عمومی ایران
• نشان عالی روابط‌عمومی ایران

• مدال رویازی روابط‌عمومی ایران
• جایزه ویژه سال روابط‌عمومی
• جایزه برگزیده بهترین روابط‌عمومی

• مدیر ارشد حامی روابط‌عمومی
• مدیر برتر روابط‌عمومی ایران
• کارشناس برتر روابط‌عمومی ایران

 

جوایز اصلی
• پژوهش و تحقیق
• مدیریت رویدادهای ویژه (همایش‌ها و نمایشگاه‌ها)
• مسئولیت اجتماعی

• خلاقیت
• نوع‌دوستی
• فرهنگ‌سازی

• روابط رسانه‌ای

• ارتباطات درون‌سازمانی

• ارتباطات بصری

• روابط‌عمومی دیجیتال
• مدیریت بحران

• تبلیغات

• انتشارات


ایده‌پردازی و تجربه‌محوری

رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن، بسیار تاثیرگذار هستند. اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند کنفرانس روابط‌عمومی ایران نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.

 

بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‌ها و ایده‌های ناب روابط‌عمومی‌ها و تحریک ذهن شرکت‌کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

ما می‌دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‌شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:

 

- تجربه‌هایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.

- تعامل شخصی و حرفه‌ای شاغلان روابط‌عمومی را تسهیل کنند.

- اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‌کنندگان را بالا ببرند.

- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‌کنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.

- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‌کنندگان فراهم کنند.

- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان فراهم کنند.

 

 سرعت بخشیدن به ارزش کنفرانس از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی حاصل می‌شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط‌عمومی بویژه کنفرانس روابط‌عمومی ایران هستند.


با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربه‌محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه‌گذاری می‌کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده‌ای نیست.

 

ما می‌خواهیم کار برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی ایران را به شاغلان روابط‌عمومی و شرکت‌کنندگانش بسپاریم بویژه به کسانی که خلاق و متمایز هستند. در واقع کنفرانس روابط‌عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده‌های برتر می‌شود و همین‌ها هستند که با دریافت جایزه، تقدیر می‌شوند و در فضای ایجاد شده به ارایه ایده‌های خود می‌پردازند و به موازات آن، فرصتی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا در مباحث ارایه شده، مشارکت داشته باشند.

 

بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران بدون بهره‌مندی از تجربه‌ها و ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.

  

دست‌اندرکاران کنفرانس بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکت‌کنندگان کنفرانس روابط‌عمومی، همواره خلاقیت و ایده‌های ما را تقویت می‌کند.


ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید در زمینه‌های آینده روابط‌عمومی می‌شود.


اهداف

- ارائه تجربه‌های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربه‌فرد

- کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا

- به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز

- به‌دست آوردن دانش و راه‌کارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی روابط‌عمومی‌ها

- ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزه‌های شاغلان روابط‌عمومی

- ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابط‌عمومی

- ایجاد فرصت‌های ارائه و به‌کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط‌عمومی‌های کشور

- شبکه‌سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط‌عمومی و حوزه‌های مرتبط

 

برنامه‌ها

- تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابط‌عمومی در ایران

- ارایه دو سخنرانی برگزیده علمی از طرف کمیته علمی کنفرانس

- ارایه 5 تجربه و ایده برتر منتخب داوران

- برگزاری دو کارگاه تخصصی

ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس با محوریت "روابط‌عمومی و مدیریت بحران"
- انتشار ویژه‌نامه

ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس به شرکت کنندگان

- ثبت نشان‌های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط‌عمومی"

 

مخاطبان هدف

همه متخصصان خلاق در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقه‌مند هستند با تجربه‌ها و ایده‌های جدید آشنا شوند!

 

موضوعات و محورها

در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربه‌ها و ایده‌ها شامل همه بخش‌های مختلف روابط‌عمومی می‌شود. برخی ایده‌ها و تجربه‌ها برای ارائه انتخاب می‌شوند و بقیه ایده‌های برگزیده در ویژه‌نامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.


مهلت ارسال آثار: 30بهمن‌ماه 1399

 

دانلود کاربرگ ثبت‌نام شرکت در جشنواره


 برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟


علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرند:
تلفن : 66567010- 66943670 (021)
وبسایت:www.shara.ir - www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com – info@iranpr.org

 

 

بیشتر بدانیم

 

10 نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط‌عمومی
5 راه سرد برای دریافت جایزه روابط‌عمومی
صنعت روابط‌عمومی خود،‌ جایزه را به یک محصول انبوه تبدیل کرده است

ثبت نشان‌های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط‌عمومی"



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی