درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 15:09   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4593صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1392 - 14:14
نسیم اعتدال به رسانه دولت رسید
  

شارا-  روزنامه ایران،ارگان دولت و شبکه ایران، پایگاه اینترنتی موسسه مطبوعاتی ایران، مقطع جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد.

 

روزنامه ایران ،که در پی پیروزی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری تریبون حامیان سرسخت وی شده بود، با ورود سرپرست جدید (روغنی ها،که از سوی روحانی منصوب شد) رنگ و بوی تازه ای گرفت.

این در حالی است که طی فعالیت دولت نهم و دهم این روزنامه به پایگاه افراطی ترین گروه های حامی احمدی نژاد تبدیل شد و طی دو سال اخیر با انشقاق حامیان وی در اختیار تیم منسوب به مشایی قرار گرفت.

عملکرد مدیران این مجموعه در دوران احمدی نژاد ،مشی بیطرفانه و حرفه ای روزنامه ایران را خدشه دار کرد و سبب افت شدید تیراژ و فروش این رسانه شد.
بنا به شنیده ها، آمار برگشتی روزنامه ایران در دوره احمدی نژاد به 40 درصد  رسیده بود.
خروج اکثریت قریب به اتفاق روزنامه نگاران حرفه ای از این روزنامه ، (که با شعار "ایرانی!ایران بخوان " در بهمن 73 متولد شد) ،جایگاه رسانه ای روزنامه دولت را طی سالهای اخیر در جامعه تنزل داد.
 
به هر روی ،طی هفته جاری،با اعمال نخستین تغییرات مدیریتی،رویکرد روزنامه ایران و سایت شبکه ایران رو به تغییر نهاده است،تغییری که با نگاهی گذرا، خبر از وزش نسیم اعتدال در رسانه دولت می دهد.

منبع: نکونیوز

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا: سیستم مسدودسازی تماس تلفنی اسپم راه اندازی می شود


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود