درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45893صفحه نخست » چهارشنبه، 10 دی 1399 - 00:46
رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان: رسانه یکی از ستون های اصلی مدیریت و کنترل بحران هاست
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه مطالب منعکس شده توسط رسانه ها نشان می دهد که خبرنگاران دغدغه مردم را دارند، تصریح کرد: کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا قرار دارند و باید تمام دستگاه های اجرایی به نحوی این نهاد بهداشتی و درمانی را همراهی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر مصطفی محمدی گفت: خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار دانشگاه علوم پزشکی همیشه تلاش کرده و امروز هم در شرایط کرونایی با تمام توان فعالیت می کند.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، وی با بیان اینکه امروز بیماری کرونا زندگی را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: امروز باید رسانه ها در خصوص فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مدیریت لازم را داشته باشند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بر لزوم توجه جدی مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص مدیریت بحران، به خصوص در شرایط بیماری کرونا در استان تأکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید متناسب با شرایط کرونایی جامعه برنامه های خود را مدیریت کنند.

 

محمدی با بیان اینکه در ارتقای پروتکل های بهداشتی مردم ،رسانه ها بسیار تأثیر گذار هستند، تأکید کرد: رسانه ها باید اعتماد مردم را جلب کنند.وی بر حضور فعال رسانه ها در شورای اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: رسانه ها در تمام بحران ها کنار علوم پزشکی هستند و امروز هم در شرایط کرونایی همراه خوبی برای علوم پزشکی هستند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه مطالب منعکس شده توسط رسانه ها نشان می دهد که خبرنگاران دغدغه مردم را دارند، تصریح کرد: کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا قرار دارند و باید تمام دستگاه های اجرایی به نحوی این نهاد بهداشتی و درمانی را همراهی کنند.

 

محمدی افزود: رسانه ها در اجرایی شدن برنامه های دانشگاه علوم پزشکی بسیار همراه هستند و ما مدیون رسانه ها هستیم.وی با بیان اینکه بحران بدون رسانه ها قابل کنترل نیست، افزود: رسانه یکی از ستون های اصلی مدیریت و کنترل بحرانها است و اگر صداقت هم نداشته باشد خود یک بحران است ولی رسانه های استان با صداقت قلم فرسایی می کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد