درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45833صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 6 دی 1399 - 09:26
رهبران روابط‌عمومی پیش‌بینی‌های خود را در رابطه با اتفاقات سال 2021 در حوزه روابط‌عمومی را به وضوح اعلام می‌دارند
با این امید که کسب و کارها به همان اندازه که در سال 2020 اهمیت داشتند در سال 2021 نیز اهمیت خواهند داشت و این اهمیت روز به روز بیشتر می شود، مسئله حفظ مشتریان از یک سو، سلامت ذهنی نهادهای روابط عمومی از سوی دیگر، همچنان که کارکنان در سال 2020 فرسودگی و استرس شغلی زیادی را تجربه کردند_ در این قسمت ایده هایی از تیم های ارشد در رابطه با تاثیر اقدامات بزرگ بر روابط‌عمومی در سال 2021 بیان شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با این امید که کسب و کارها به همان اندازه که در سال 2020 اهمیت داشتند در سال 2021 نیز اهمیت خواهند داشت و این اهمیت روز به روز بیشتر می شود، مسئله حفظ مشتریان از یک سو، سلامت ذهنی نهادهای روابط عمومی از سوی دیگر، همچنان که کارکنان در سال 2020 فرسودگی و استرس شغلی زیادی را تجربه کردند_ در این قسمت ایده هایی از تیم های ارشد در رابطه با تاثیر اقدامات بزرگ بر روابط‌عمومی در سال 2021 بیان شده است.


راشل گیللی - مدیر عامل، انگلیس و رئیس EMEA

راشل گیللی بیان داشت که ارتباطات در دوران همه گیری کووید-19 کار خود را به درستی انجام داده است. ما پشت در نایستادیم تا به ما اجازه ورود دهند، از ما با آغوش باز دعوت به عمل آمد و از ما درخواست شد تا از کسب و کارها حمایت کنیم که یک شبه مجبور بودند استراتژی های بهبود و اصلاح را به کار گیرند؛ سخنگویان رسانه برای پیام رسانی و برندسازی باید بیشتر تلاش کنند، خود را به روز کنند و هر آنچه کهنه و منسوخ شده کنار بگذارند.


سوال مهمتر این است که پس از گذشت 9 ماه از بحران، و پس از اینکه همه چیز به حالت عادی بازگشت، آیا عملکرد ارتباطات همچنان در اتاق هیئت مدیره خلاصه می شود؟ آیا ما به اندازه کافی به بحث در رابطه با موفقیت و رشد پرداخته ایم؟ یا اینکه به حدی تنزل یافته ایم که به شکل تیمی درآمده که به دنبال بازاریابی است که طبق شاخص های کلیدی عملکرد تجاری، این بازاریابی بسیار مهم و مرتبط است.


جون میکین، آمریکای شمالی


"یکی از جالب ترین نتایج همه گیری از نظر روابط عمومی، تاثیری است که بر نگرش و نحوه رفتار برندها (برندهای شرکتی و مصرف کننده) گذاشته است.


وی افزود: "حتی قبل از همه گیری، انتظار می رفت که شرکت ها اخلاقی رفتار کنند، اما بیشتر از آن – از برندها این طور انتظار می رود که در مورد موضوعات سیاسی اجتماعی، که قبلا از آنها فاصله می گرفتند، موضع بگیرند. همانطور که امسال خیلی چیزهای دیگر نیز به سرعت تغییر کرده اند. ناگهان همه سازمان ها تصمیم می گیرند به بررسی و موشکافی روش ها و سیاست های خود (در مورد نژاد، تنوع و شمول) بپردازند، رسانه های اجتماعی این کار را آسان تر کرده اند.

 

موضوع فقط برابری نژادی نیست، موضوعاتی از قبیل حمل اسلحه، حق سقط جنین، و به طور کلی نحوه عملکرد برندها در دوران همه گیری و تاثیر آن بر سلامت ذهنی و ثبات اقتصادی نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. "


"بسیاری از برندها با چشم انداز جدید دست و پنجه نرم می کنند. تنها دست زدن برای کادر درمان کافی نیست، پیشنهاد قهوه رایگان به کارگران کافی نیست. با این کارها نمی توانید ظاهرسازی کنید، برند شما باید هدفمند باشد و در واقع این هدف، پایه و اساس برند شماست."


"برندهایی که در این شرایط هدفی اصلی دارند، رونق می گیرند و آنهایی که هنوز هدفی فراتر از کسب درآمد برای سهامداران خود ندارند، باید خیلی سریع بفهمند که چه هدفی دارند."


مونیکا فیگ - مدیر عامل، LA

"اپلیکیشن هایی مانند Zoom و Slack جلسات را به فضاهایی مانند آشپزخانه و اتاق خواب کشانده است و از طریق این اپلیکیشن ها ارتباط چهره به چهره برقرار می شود. ایده های بزرگ از مکانی خاص نشئت نمی گیرند، اما گفته می شود این ایده ها حاصل تمرکز و طوفان ذهنی در اتاق است. اینکه خود را فقط به یک صفحه نمایشگر محدود کنید کافی نیست."


"روابط عمومی در صنعت شهرت زیادی دارد؛ امسال کارکنان مشکلات روحی و روانی بسیاری را متحمل شده اند. من با تعدادی از دوستانم که در روابط عمومی مشغول هستند، در رابطه با اتفاقاتی که در این نهادها رخ داده، صحبت کردم، و متاسفانه اصلا از شرایط راضی نبودند_ تعطیلات تابستانی بلااستفاده باقی ماند، ساعت کاری بیشتر شده و میزان فرسودگی شغلی افزایش یافته است ... و سپس یک انتخابات پراسترس را تجربه کردیم!! من معتقدم نهادها مسئول سلامت روانی کارکنانشان هستند و مطمئنا این عامل در زمان استخدام نیز بسیار اهمیت دارد."
 

نویسنده: Richard Carufel
مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec 22, 2020
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد