درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45828صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 4 دی 1399 - 02:33
پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برگزار شد
پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌ صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه 1399 در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.
  

 

اشاره

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌ صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه 1399 در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.

به گزارش شارا، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در 10بخش ادبیات (مستندسازی - داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب - نشریه داخلی - بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر - اینفوگرافی - عکس- کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشن‌گرافیک- برنامه‌های ویدیوئی کوتاه)، رسانه‌های دیجیتالی (وبسایت- مولتی‌مدیا- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی برگزار گردید.

داوری آثار پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌ را محمود مختاریان، امیرمسعود مظاهری، احمد یحیایی‌ایله‌ای، حسین امامی، سیدشهاب سیدمحسنی، علی فروزفر، قربانعلی تنگ‌شیر، مریم سلیمی، بهزاد خورشیدی، پرویز آزموده و مهدی باقریان برعهده داشتند.

جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌ توانسته، 1786 اثر را از روابط‌عمومی‌ها به خود جلب کند.
 

همچنین در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به سه روابط‌عمومی‌ برتر، دیپلم افتخار اعطا شد.

در این جشنواره علاوه بر اعطای جوایز روابط‌عمومی‌ها در دو سطح استانی و ملی، از کارشناسان برتر انتشارات روابط‌عمومی‌ نیز تجلیل بعمل آمد.

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌ با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات برگزار گردید.

 

 

 

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ: روابط‌عمومی‌ها باید اطلاعات متمایز و متفاوتی بر اساس تقاضای مخاطبان خود ارائه کنند

 

 

 

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارت روابط‌عمومی‌ که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور جمع محدودی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، بر لزوم تغییر نگاه و کارکرد امروز روابط‌عمومی‌ها به سمت پاسخگویی به نیاز مخاطبان تاکید کرد.


محمد خدادی در این مراسم با اشاره به اهمیت و شناخت نیازهای مخاطبان دستگاه های اجرایی گفت: مخاطب امروز به آن روابط‌عمومی‌ و رسانه گرایش پیدا خواهد کرد که بتواند از طریق آن نیازهای و خواسته های اطلاعاتی و فرهنگی اش را تامین کند.


وی افزود: دوران انحصار اطلاعات پایان یافته و انتخاب اطلاعات توسط مخاطبان جایگزین آن شده و در این شرایط روابط‌عمومی‌ها باید اطلاعات متمایز و متفاوتی بر اساس تقاضای مخاطبان خود ارائه کنند که مزیت انتخاب شدن توسط مخاطبان سازمان را داشته باشد.


وی تصریح کرد: شرایط امروز شبیه هیچ زمان دیگری نیست و ربطی به گذشته ندارد و این تغییرات را باید به عنوان یک باور بپذیریم.


معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش مهم ارتباط بین رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در شرایط کنونی گفت: بزرگترین اشتباه روابط‌عمومی‌ها زمانی بود که در جایگاه رسانه قرار گرفتند و با ایجاد وب سایت های خبری درون سازمانی، ارتباطات شان با رسانه ها محدود شد، در حالی که روابط‌عمومی‌ باید بستر ارتباطی ایجاد کنند و با واکاوی نظرات مخاطبان و انتقال به مدیران سازمان در جهت پاسخگویی به نیاز آنها تلاش نماید.


وی افزود: ما با بحران "دانش، مهارت و صنعت" مواجه هستیم و در این شرایط ماهیت روابط‌عمومی‌ در سازمان ها به عنوان حلقه عملیات باید تغییر کند و نیاز به ارتباطات موثرتر با ذینفعان سازمان بیش از هر زمان دیگری حس می شود و این موضوع نیز به فعالیت و ارتباط رسانه ای موثر نیاز دارد، چرا که هر کارگزاری اگر فعالیت رسانه ای نداشته باشد به ناچار حذف خواهد شد.


خدادی اضافه کرد: در شرایط کنونی کارکردهای تبلیغاتی روابط‌عمومی‌ها باید به کارکرد تبیینی تغییر یافته و نقش شراکتی در اداره امور مختلف سازمان در رابطه با مخاطبان در نظر گرفته شود.


وی افزود: فرماندهی جریان تولید محتوا باید توسط روابط‌عمومی‌ها انجام شود و در این میان نقش شبکه های اجتماعی بسیار پر رنگ است. بنابراین در چین فضایی نباید شبکه های اجتماعی به عنوان رقیب رسانه و روابط‌عمومی‌ قلمداد شوند.

 

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌: در عصر کرونا شاهد پیشتازی ارتباطات دیجیتال در روابط‌عمومی‌ها هستیم


رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی نیز در این مراسم به نقش و جایگاه انتشارات در عصر دیجیتال اشاره کرد و گفت: در عصر کرونا شاهد پیشتازی ارتباطات دیجیتال در روابط‌عمومی‌ها بوده و هستیم.


دکتر حسین امامی با اشاره به تاثیرات مهم شرایط کرونا بر فعالیت های روابط‌عمومی‌ها گفت: کاهش تعاملات اجتماعی، استفاده بیشتر از تکنولوژی به نحوی که بر اساس تحقیقات انجام شده، سرانه مطالعه به خصوص کتاب های صوتی 60 درصد افزایش داشته و کاهش تبلیغات در رسانه های چاپی و افزایش چشمگیر تبلیغات در رسانه های اجتماعی از جمله موارد قابل ذکر است.


رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ کارکرد نشر موبایلی و آینده نگری در روابط‌عمومی‌ها را مهم دانست و افزود: با توجه به کمرنگ شدن ارتباطات چهره به چهره شاهد هستیم که نقش کلام در رسانه های اجتماعی پررنگ تر شده و انتشار پادکست‌ها و استفاده از قابلیت شبکه های اجتماعی می تواند به رویکرد موثر اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها کمک شایانی نماید.


دکتر امامی با اشاره به اقدامات انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ برای مقابله با کرونا گفت: این انجمن با تهیه گزارش های تحلیلی و همچنین توصیه نامه های آموزشی، راه‌کارهایی را برای روابط‌عمومی‌ها جهت مقابله با کرونا ارائه داده است.


وی در پایان از معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا کرد نسبت به رتبه بندی سایت های متعدد خبری برای تسهیل کار روابط‌عمومی‌ها اقدام نمایند.

 

دبیرکل جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: جشنواره ملی انتشارات از اقدامات بسیار تاثیرگذار انجمن متخصصان روابط‌عمومی است

 



دبیرکل جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی طی سخنانی از غلبه وجه آموزشی و تسری اهدافی همچون تقویت بینه علمی و حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها با برگزاری جشنواره ملی انتشارات خبر داد و ضمن برشمردن ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی آثار روابط‌عمومی‌ها اظهار داشت: شورای عالی سیاستگزاری جشنواره با ارزیابی شاخص‌ها و معیارهای انتخاب آثار برتر، همه ساله نسبت به باز تعریف شاخص‌ها منطبق با تحولات رو به گسترش حوزه ارتباطات و فناوری‌های اطلاعات، تلاش می‌کند تا اهداف و رسالت‌هایی که انجمن متخصصان از برگزاری جشنواره در پی آن است به شکل موثر و عادلانه‌تری محقق شود.

 

مهدی باقریان با اشاره به اهمیت شاخص‌‏های دیداری و بصری در تدوین آثار گفت: شاخص‏‌های دیداری و بصری، همان ظاهر و بسته‌‏بندی یک اثر است. متاسفانه یکی از ضعف‏‌های اصلی ارایه آثار به جشنواره، عدم توجه به بسته‌‏بندی و ارایه مناسب آثار است. ارایه بی‌‏قاعده محتوا و خارج از مقررات به دبیرخانه جشنواره می‌‏تواند به خارج شدن اطلاعات مهم از دید داوران منجر شود.

باقریان اظهار داشت: در این جشنواره بخش‌های مهجوری مانند برنامه‌ریزی، تحلیل محتوا و پژوهش‌های ارتباطی وجود دارد که بعد از 15سال هنوز در مدار اصلی خود قرار نگرفته است.

 

 دبیرکل جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ادامه، نگرانی هئیت داوران را از عدم توجه و اهتمام لازم از سوی روابط‌عمومی‌ها برای پیاده‌سازی الگوی «کار برنامه‌ای» اعلام کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها باید زمان مناسبی را به برنامه‌ریزی اختصاص دهند. عملکرد مناسب روابط‌عمومی‌ها در بخش انتشارات مستلزم برنامه‌ریزی خوب است.
 

وی همچنین گفت: هیئت داوران توجه دست‌اندرکاران روابط‌عمومی را به پژوهش که جوهره واقعی و اصلی فعالیت‌های روابط‌عمومی است جلب می‌کند و خواستار اهتمام بیشتر و افزایش مهارت‌های علمی و همچنین استانداردسازی و توسعه ‌رویکردهای ارتباطی پژوهشی به عرصه‌ها و حوزه‌های جدید می‌باشد.

 دبیرکل جشنواره در ادامه به موضوع کرونا و بحران اعتماد در بین مخاطبان اشاره داشت که اگر روابط‌عمومی‌ها حجم زیاد اطلاعات را مدیریت کنند و اخبار صحیح در اختیار مردم قرار دهند، نقش مهمی در فرآیند اعتمادسازی و از رونق انداختن بازار شایعات در بین مخاطبان ایفا می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: مدیریت حجم زیاد اطلاعات به‌شرطی که شناسایی راه‌کار مناسب را آسان ‌کند، احتمال پیروی مردم از توصیه‌‎های بهداشتی را افزایش می‌‏دهد. 

 

باقریان در فراز پایانی سخنان خود با تاکید مجدد بر نقش آموزشی انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ تصریح کرد: همه تلاش‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ ایران طی پانزده سال گذشته، معطوف به ارتقای سطح کیفی تولیدات انتشارات روابط‌عمومی‌ها بوده است.

 

 دبیرکل جشنواره در پایان با تاکید بر استمرار و تسری آموزش‌های علمی و کاربردی در این حوزه، خواستار استفاده بیشتر روابط‌عمومی‌ها از توانمندی‌های حرفه‌ای و کارشناسی انجمن متخصصان روابط‌عمومی و خدمات مشاوره‌ای و علمی کارشناسان و استادان حوزه علوم ارتباطات شد.

 

در بخش پایانی این مراسم، از برترین روابط‌عمومی‌های حوزه فعالیت‌های انتشارتی در33 شاخه تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد