درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 دی 1399 - 15:27   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070
  نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی
  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید
  احساسات تبلیغاتی
  چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
  فیس‌بوک به قانون جنجالی ترکیه برای شبکه‌های مجازی تن داد
  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال
  استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی: آمریکا با تحریم فولاد مبارکه به دنبال ضربه زدن به کل صنایع کشور است
  یادداشت؛ علت تحریم مهندس عظیمیان توسط دولت آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45797صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 30 آذر 1399 - 10:58
۵ کاری که می‌توانیم برای داشتن هفته‌ای پربار‌تر انجام دهیم
داشتن هفته‌ای پربار، به دغدغه‌های اصلی شما و زمانی که صرف انجام کار‌ها می‌کنید بستگی دارد. سخت کار کردن، لرزوما به معنی پربار بودن نیست. همیشه راهی آسان‌تر برای انجام کار‌ها وجود دارد؛ آن را پیدا کنید، هوشمندانه‌تر کار کنید و کار‌های بیشتری در طول هفته انجام دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| داشتن هفته‌ای پربار، به دغدغه‌های اصلی شما و زمانی که صرف انجام کار‌ها می‌کنید بستگی دارد. سخت کار کردن، لرزوما به معنی پربار بودن نیست. همیشه راهی آسان‌تر برای انجام کار‌ها وجود دارد؛ آن را پیدا کنید، هوشمندانه‌تر کار کنید و کار‌های بیشتری در طول هفته انجام دهید.


به جای برنامه‌ریزی، عمل کنید


برنامه‌ریزی برای انجام کار‌های هفته یا ماه آینده، امری مفید است، اما با مراجعه پی در پی به برنامه روزانه خود، ساعت‌های موثر بسیاری را از دست خواهید داد.


پس به جای برنامه‌ریزی، عمل کنید. انجام کاری در آینده به جای حالا ممکن است به نظر راحت باشد، اما عملی معقول نیست. اگر مدام به خودتان بگویید مجبور نیستید همین الان انجامش دهید، آن تسک خود به خود از بین نخواهد رفت. و سرانجام کسی مجبور می‌شود مسئولیت انجام آن را برعهده بگیرد. پس به جای بهانه آوردن، بهتر است هر چه سریع‌تر آن را از لیست کار‌های خود خط بزنید.


یک سوال دیگر این است که آیا جلسات شما واقعا ارزشمند هستند؟ اکثر مردم وقت بسیاری را صرف جلسات می‌کنند، در حالی که باید به انجام کار‌ها بپردازند. برای اینکه مطمئن شوید بیشترین استفاده را از وقت ارزشمند خود می‌کنید، کافیست زمانی را که صرف کار‌ها می‌کنید محاسبه کنید. این کار به شما کمک می‌کند از زمانی که به جای کار کردن، در جلسات یا در حال برنامه‌ریزی تلف می‌شود، مطلع شوید. قطعا از افزایش بازدهی‌تان پس از محاسبه زمان صرف شده در جلسات یا برنامه‌ریزی، شگفت‌زده خواهید شد.


لازم نیست به همه چیز پاسخ مثبت بدهید


«تفاوت میان افراد موفق و افراد خیلی موفق، این است که افراد خیلی موفق تقریبا به همه چیز جواب منفی می دهند» -وارن بافت


پاسخ مثبت به درخواست ها،‌ از یک «نه» گفتن، ساده‌تر به نظر می‌آید. هربار که با انجام کاری برای کسی موافقت می‌کنید که نتیجه‌ای بی‌ارزش دارد، داشتن برنامه قابل کنترل را سخت‌تر می‌کنید. شما می‌توانید به اهداف بیشتری برسید در صورتی‌که که بدانید چه کار باید بکنید، چه زمانی باید آن را انجام دهید و انتظار دارید چه چیزی به دست آورید. تمام این مشکلات، با برنامه‌ای تحت کنترل شما قابل حل است.


کمال‌گرا نباشید


اگر همواره دنبال کمال باشید، باید زمان بیشتری را صرف انجام کار‌ها کنید و احتمالا بهره‌وری کمتری خواهید داشت. دلیل این موضوع این است که اگر بخواهید کار‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، زمان بیشتری نسبت به حالت معمول صرف آن خواهید کرد؛ این کار نیز باعث می‌شود انجام دیگر وظایف عقب بیفتد. در نتیجه، باعث هدر رفتن زمان و ناراضی بودن رئیس فعلی‌تان خواهید شد.


ذهن‌تان را خالی کنید


خیلی روی حافظه‌تان حساب نکنید. چون وقتی بیشتر به آن نیازمندید، شما را ناامید می‌کند. به جای این کار، همه چیز را یادداشت کنید.


ابزار‌های زیادی برای یادداشت برداری وجود دارند؛ از ابزار‌های قدیمی و پیشفرض سیستم عامل‌ها گرفته تا اپلیکیشن‌هایی مانندEvernote ،Any.do و Wunderlist. با نوشتن تمام کار‌هایی که تا آخر هفته باید انجام شوند، تصویر ذهنی مناسبی از اهداف خود خواهید داشت و قادر خواهید بود بر این اساس، اولویت‌ها را نیز تعیین کنید.


موفقیت های خود را مرور و اندازه‌گیری کنید


پیش از بستن پرونده یک هفته کاری دیگر و آماده شدن برای هفته بعدی، دستاورد‌ها و کارهای انجام شده را مرور کنید تا ببینید از پس چه مقدار از آن بر آمده‌اید. به لیست تسک‌های خود مراجعه کنید و کار‌های انجام شده را خط بزنید، تا متوجه شوید چه کاری را نتوانستید انجام دهید و چرا. دستاورد‌های خود را جشن بگیرید، کار‌های به تعویق افتاده را یادداشت کرده و از اشتباهات پلی برای رسیدن به اهداف خود بسازید. قطعا برای هفته آینده آمادگی بیشتری خواهید داشت.
منبع: دیجیاتو

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  طراحی آگهی مطبوعاتی؛ ۸ قانون طلایی


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  درگذشت شیده لالمی، دبیر اجتماعی روزنامه همشهری


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  ماجرای جنجالی آینده واتس‌آپ با گوگل بعد از فیس‌بوک


  نگرانی شدید کارمندان توئیتر از واکنش هواداران ترامپ


  مجمع عمومی انجمن روابط عمومی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد