درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 دی 1399 - 15:20   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070
  نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی
  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید
  احساسات تبلیغاتی
  چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
  فیس‌بوک به قانون جنجالی ترکیه برای شبکه‌های مجازی تن داد
  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال
  استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی: آمریکا با تحریم فولاد مبارکه به دنبال ضربه زدن به کل صنایع کشور است
  یادداشت؛ علت تحریم مهندس عظیمیان توسط دولت آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45794صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 30 آذر 1399 - 08:02
راه‌های انتخاب کانال مناسب برای انتقال پیام به مخاطب
این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا٬ بیشتر افراد در خارج از محل کار مشغول فعالیت هستند جهت تولید و انتشار آنلاین محتوا٬ راه‌های متنوعی را امتحان می‌کنند. از سوی دیگر٬ کاربران با حجم زیادی از محتوا مواجه می‌شوند و در عین حال سازمان‌ها برای جلب نظر مخاطب و تغییر عادات آن‌ها به سوی آنلاین به رقابت می‌پردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||شهرزاد عارفی ||| این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا٬ بیشتر افراد در خارج از محل کار مشغول فعالیت هستند جهت تولید و انتشار آنلاین محتوا٬ راه‌های متنوعی را امتحان می‌کنند. از سوی دیگر٬ کاربران با حجم زیادی از محتوا مواجه می‌شوند و در عین حال سازمان‌ها برای جلب نظر مخاطب و تغییر عادات آن‌ها به سوی آنلاین به رقابت می‌پردازند.


Courtney Beasley مدیر مارکتینگ شرکت Walker Sands معتقد است که متخصصان روابط‌عمومی باید با مخاطبان دقیقا جایی که هستند ارتباط برقرار کنند و سه راه کلیدی را برای یافتن کانال ارتباطی مناسب با مخاطب موثر می‌داند:

- پرسیدن

- گوش دادن
- تحقیق کردن

گرچه تحقیقات٬ پرسش و شنیدن به نظر ساده می‌آید اما نیازمند متخصصان ارتباطات است تا با روش‌های فوق تغییر رویکرد مخاطبان را رصد کند.


برخلاف گذشته که متخصصان با اطلاعات محدود از مخاطب برنامه ارتباطی را تدوین می‌کردند امروزه با طرح پرسش٬ نیازها و ارزش‌های مشتریان را شناسایی می‌کنند. اما گفتگو می بایست از شنیدن محض پاسخ ها فراتر بوده و تعامل ایجاد کند از این روی ارتباط سازمانی بخصوص در فضای شبکه‌های اجتماعی نظیر لینکدین بسیار موثر است.


در این میان این پرسش مطرح می‌شود که آیا در کانال های ارتباطی کنونی امکاناتی وجود دارد که برای مخاطبان شما مناسب باشد؟


پاسخ به این پرسش نیازمند تحقبقات فراوان است چراکه بررسی و شناخت کاربرانی که در بسترهای کنونی مشغول هستند بسیار مهم است وبه شما کمک می‌کند تا از هدررفت زمان برای تحقق اهداف کسب وکار جلوگیری کنید و همچنین مخاطبان مناسب خود را بیابید.
 

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  طراحی آگهی مطبوعاتی؛ ۸ قانون طلایی


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  درگذشت شیده لالمی، دبیر اجتماعی روزنامه همشهری


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  ماجرای جنجالی آینده واتس‌آپ با گوگل بعد از فیس‌بوک


  نگرانی شدید کارمندان توئیتر از واکنش هواداران ترامپ


  مجمع عمومی انجمن روابط عمومی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد