درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45679صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیپنجشنبه، 20 آذر 1399 - 11:03
گزارش برگزاری آئین معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت
دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی سید مهدی میرشاه ولد را به عنوان مدیرکل جدید روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، در حکمی مدیرکل جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت را منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت، دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی سید مهدی میرشاه ولد را به عنوان مدیرکل جدید روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت منصوب کرد.


متن حکم مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خطاب به سید مهدی میرشاه ولد به شرح ذیل است:


جناب آقای سید مهدی میرشاه ولد
با سلام
نظر به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی بدینوسیله به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند سبحان، تبعیت از منشور اخلاقی و سیاست های دولت تدبیر و امید و با پیروی از آموزه های دینی و با بهره گیری از دستاورد های علمی جلب مشارکت همکاران آن حوزه برای تقویت پاسخگویی به مردم، خدمت گیرندگان، ارائه دهندگان خدمت و تکریم آنان کوشش نموده و با تعامل مستمر با رسانه ها، امراطلاع رسانی، اطلاع یابی و ارتقا فرهنگ عمومی، سواد بیمه سلامت جامعه را تقویت نمایید.


توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف ایران از درگاه ایزد منان خواستارم .

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پژوهش باید در حوزه روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بر توجه به حوزه پژوهش در روابط عمومی تاکید کرد و گفت: ما از روابط عمومی انتظار تحلیل موضوعات، سرعت و دقت در اطلاع رسانی و صداقت را داریم تا در نهایت اخبار واقعی را به دست مخاطبان برسانیم.

دکتر محمد مهدی ناصحی در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران بر توجه به سرعت عمل و پاسخگو بودن در روابط عمومی تاکید کرد و افزود: باید توجه داشت که مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی در روابط عمومی مساله‌ای نهادینه و مشخص است و تنها معطوف به اطلاع رسانی و اخبار نیست.


مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: توانمندی در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه های پژوهشی باید در حوزه روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد. ما از روابط عمومی انتظار تحلیل موضوعات، سرعت و دقت در اطلاع رسانی و صداقت را داریم تا در نهایت اخبار واقعی را به دست مخاطبان برسانیم.


وی گفت: بیمه سازمان حامی مردم در حوزه سلامت است به همین دلیل باید تلاش کنیم که مردم و ارائه دهندگان خدمات سلامت از بیمه به عنوان یک ابزار و با اطمینان خاطر بهره‌مند شوند.


ناصحی افزود: خدمات و بسته های سازمان بیمه سلامت ایران روز به روز در حال بهتر شدن است که لازم است برای بهبود اقدامات انجام شده میزان رضایت و نارضایتی مردم انعکاس داده شود و اطلاعات و علم خود را در این زمینه به روز کنیم.


مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان از زحمات محمد هاشمی بابت تلاشها ی ارزشمند ایشان در مدت فعالیشان تشکر کرد و گفت: امیدواریم با مدیریت جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل روز به روز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در این حوزه را شاهد باشیم.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران: دانش و اطلاعات سازمانی به روز، رمز موفقیت و ارتقاء و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رمزموفقیت وارتقا و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی این است که از دانش روز، رویدادها، قوانین و مقررات سازمانی اطلاع کافی و درست داشته باشیم.

سید مهدی میرشاه ولد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، بیان کرد: اطلاع رسانی همراه با آگاهی و دانش از موضوعات مهمی است که باید در بحث اطلاعات و ارتباطات مورد توجه جدی قرار گیرد. از طرفی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات باید از اطلاعات و آگاهی درست برخوردار شوند و این مهم بدون داشتن دانش مبانی علمی بیمه سلامت ، اطلاعات اجرائی، دستورات بالادستی و مقررات جاری سازمان امکان‌پذیر نیست.


مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: باید بتوانیم با اطلاع رسانی درست از حقوق مخاطبین، مطالبه به حق برای جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمات و کارکنان را ایجاد کنیم.


وی به افکار سنجی و بررسی نظرات بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمات اشاره کرد و افزود: بخش های موازی در خصوص جمع بندی اطلاعات بیمه‌شدگان از جمله 1666، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و روابط عمومی که این وظیفه را بر عهده دارند، نیازمند همگرایی است که بتوانیم اطلاعات را به درستی تجمیع و تجزیه تحلیل کنیم و خروجی آن را دراختیار مدیریت ارشد سازمان بیمه سلامت قرار دهیم تا از این اطلاعات در تصمیماتشان استفاده کنند.


میرشاه ولد گفت: در خصوص ارتباطات بین الملل نیز می‌توان از تجربیات موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه بهره گرفت و در اختیار حوزه تخصصی و مدیریت کلان سازمان قرار دهیم. یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در حوزه بین‌الملل این است که بتوانیم ارتباطات درست را از مجاری درست و البته قانونی با سازمان‌های بیمه گرپایه در دنیا که دارای تجربیات موفقی هستند و نهادهای بین‌المللی در حوزه سلامت از جمله سازمان جهانی بهداشت برقرار کنیم و اطلاعات جهانی در خصوص بیمه سلامت و فعالیت های این حوزه را در اختیار مجموعه فنی قرار دهیم.


مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان افزود: باید هماهنگی کامل، همراهی درست و پشتیبانی در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع و هدفمند با مدیریت ارشد سازمان را در اولویت قرار دهیم . اولویت ما در اطلاع رسانی عمق دهی به اخبار، اطلاعات و اخبار به موقع است و باید تلاش کنیم در کنار مدیریت، پشتیبانی به موقع و درستی را برای آماده سازی شرایط اجرا و بعضا در مسیر اجرا برای تسهیل فعالیت ها داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد