درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:54   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45676صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 20 آذر 1399 - 10:30
اعطای بالاترین نشان روابط عمومی به دو نفر از پیشکسوتان روابط عمومی
به واسطه سالیان متمادی تلاش و مجاهدت بی وفقه داود زارعیان و داود نعمتی انارکی، در جهت تعالی و ارتقاء نهاد روابط عمومی ایران و ترویج دانش کاربردی و به استناد بند 1 ماده 8 آیین نامه سنجش و ارزشیابی فعالان حقیقی، نشان الماس به ایشان اعطا گردید.
  

نشان الماس، به عنوان بالاترین نشان روابط‌عمومی ایران به داوود زاعیان و داوود نعمتی انارکی، دو نفر از پیشکسوتان و پیشگامان روابط عمومی حرفه ای کشور، اعطا گردید.

به گزارش شارا به نقل از دبیرخانه انجمن روابط عمومی ایران، به واسطه سالیان متمادی تلاش و مجاهدت بی وفقه داود زارعیان و داود نعمتی انارکی، در جهت تعالی و ارتقاء نهاد روابط عمومی ایران و ترویج دانش کاربردی و به استناد بند 1 ماده 8 آیین نامه سنجش و ارزشیابی فعالان حقیقی، نشان الماس به ایشان اعطا گردید.

خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در آیین اعطای این نشان‌ها گفت: «یکی از مهمترین مأموریت‌های این تشکل حرفه‌ای، ارائه الگوهای موفق اجرایی و علمی به جامعه روابط عموی کشور است و طبیعتاً مدیران برجسته و دارای سوابق درخشان که در طی سال های مسئولیت توانسته اند چهره ای ماندگار را فراهم آورند، الگوهای شایسته روابط عمومی توانسته اند با بهره گیری از توان دوگانه دانش و تجربه، سازمان خود را به بالاترین درجات افتخار نائل کنند. پس ایشان، بهترین الگو برای سایر همکاران جوان تلقی می شوند.»

رفیعی با اشاره به اقدام انجمن در ارزشیابی و سنجش مهارت فعالان روابط عمومی ادامه داد: «در بستر این اقدام، مقرر است به آن دسته از همکارانی که تلاش های مضاعف و ویژه ای را برای رشد و توسعه روابط عمومی کشور داده اند، با اعطای نشان الماس، قدردانی گردد.»

احمد پاکزاد، رئیس کمیته عضویت و ارزشیابی انجمن هم با اشاره به رویکرد کمیته در انجام مأموریت محوله گفت: «توسعه روابط عمومی درایران مستلزم ارتقاء توانمندی فعالان آن است و به همین منظور از یک طرف تلاش می شود بر مبنای مقررات آیین نامه ابلاغی، مراتب سنجش و ارزشیابی اعضاء با دقت زیاد به انجام برسد و از طرف دیگر با برجسته سازی مدیران موفق روابط عمومی، مدل مناسبی در اختیار همکاران روابط عمومی کشور قرار گیرد.»

پاکزاد افزود: «در سومین جلسه کمیته و پس از بررسی سوابق، با رأی قاطع اعضاء کمیته، داوود زارعیان و داوود نعمتی انارکی برای دریافت نشان الماس پیشنهاد شدند که با توجه به تصویب نهایی هیأت مدیره انجمن، شرایط اعطا فراهم گردید.»

داوود زارعیان، دارنده نشان الماس روابط عمومی ایران هم در این مراسم با ابراز خرسندی از انتخاب خود برای دریافت این نشان، گفت: «امروزه نیاز روابط عمومی به نیروهای حرفه ای بیش از گذشته است و نقش تشکل های حرفه ای و صنفی در هدایت و راهنمایی فعالان روابط عمومی بسیار مهم و مؤثر است. از این رو اقدام جدید انجمن روابط عمومی ایران در جهت ایجاد یک نظام سنجش مهارت جای تقدیر داشته و بی شک مورد حمایت تمامی دلسوزان این نهاد قرار دارد.»

داوود نعمتی انارکی یکی دیگر از دارندگان نشان الماس روابط عمومی ایران هم گفت: «تمامی کسانی که در جامعه روابط عمومی حضور دارند و به هر نحوی و در رده های مسئولیتی متنوعی در روابط عمومی هستند، برای حفظ شأن و جایگاه جامعه صنفی خود، متعهد هستند. اما دریافت نشان الماس، مسئولیت دارنده آن را صد افزون می کند. زیرا ایشان در دامنه دقیق نگاه و ارزیابی افکار عمومی روابط عمومی قرار می گیرند و آنچه انجام می دهند، بیش از گذشته واجد اهمیت می گردد.»

لازم به ذکر است در این مراسم، سایر اعضاء کمیته عضویت، حمید شکری خانقاه، عبدالله اسکویی شیروان و رضا محبی طالقانی هم حضور داشتند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد