درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:08   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45669صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 1 اسفند 1400 - 19:02
نکاتی برای ایجاد شهرت قبل از شروع کسب و کار
صاحبان مشاغلی که قبلاً کسب و کار موفقی داشته اند، در صنعت خود نیز شهرت و اعتبار خاص خود را دارند. با این وجود، ایجاد شهرت بهتر در صنعت قبل از شروع کسب و کار، مزایای زیادی دارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| صاحبان مشاغلی که قبلاً کسب و کار موفقی داشته اند، در صنعت خود نیز شهرت و اعتبار خاص خود را دارند. با این وجود، ایجاد شهرت بهتر در صنعت قبل از شروع کسب و کار، مزایای زیادی دارد.


این امر به طور طبیعی با ذستاوردهای مهم در صنعت برای برخی افراد حاصل می شود، اما تعداد این افراد زیاد نیستند. در بیشتر مواقع، این بدان معناست که صاحبان مشاغل مجبورند برای کسب شهرت و برندسازی شخصی خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، باید بیشتر تلاش کنند.


در وهله اول، ایجاد شهرت و سپس راه اندازی کسب و کار بر این اساس بسیار ارزشمند است


برای اولین بار، ایجاد کسب و کار کاملاً جدید به کار و زمان زیادی نیاز دارد و بیشتر صاحبان مشاغل در وهله اول تمایل به کار و تلاش به مدت طولانی دارند، که این امر وقت زیادی برای توسعه اعتبار شخصی آنها باقی نمی گذارد. با این حال، برای صاحبان مشاغل که قبل از شروع کسب و کار خود شروع به ایجاد شهرت و اعتبار می کنند، زمان بیشتری برای راه اندازی کسب و کار در صنعت خواهند داشت.


علاوه بر این، با شهرت شخصی، جلب نظر سایر شرکای بالقوه یا سرمایه گذاران تجاری بسیار آسان تر است، زیرا اگر ایده تجاری توسط شخصی که قبلاً از حمایت عمومی برخوردار بوده، مطرح شود، بسیار چشمگیرتر خواهد بود. این امر به کسب و کار جدید این امکان را می دهد تا شتاب اولیه زیادی ایجاد کرده و دسترسی به مشتریان جدید بالقوه سریعتر صورت گیرد.


سرانجام، تقریباً نیمی از مشاغل در 5 سال اول کار خود معمولاً به دلیل عدم دسترسی و رشد شکست می خورند، اما وقتی صاحب مشاغل در وهله اول مخاطبان زیادی داشته باشند، این موضوع سخت تر خواهد بود. حتی در صورت شکست هم، صاحبان مشاغل به هر حال شهرت خود را حفظ خواهند کرد و می توانند مشتریان سابق را به کسب و کار بعدی خود منتقل کنند.


رهبری صنعت


بخش عمده ای از اعتبار صاحب مشاغل به توانایی آنها برای داشتن رهبر فکری در طیف خاص خود بستگی دارد. اگرچه می توان آژانس روابط عمومی استخدام کرد، این کار آسان تر می شود - حتی اگر شخص نتواند، درک هسته آن کاملاً آسان است. تنها کافی است که برخی ایده های جدید ارزشمند یا افکار منحصر به فرد را مطرح کنید تا به عنوان یک متخصص شناخته شوید، که گاهی اوقات به معنای دور شدن از قاعده و ارائه نظرات بحث برانگیز است.


آشنایی با صنعت


صاحبان مشاغل باید با این صنعت بسیار آشنا باشند، این بدان معناست که مکالمه های هوشمندانه و ارزشمندی را با سایر متخصصان صنعت انجام داده و در تمام تحولات باقی بمانند.


مخاطبان صنعت


صاحبان مشاغل جدید در صورت توسعه ارتباطات خود در صنعت، می توانند انتظار احترام بیشتری را از داخل و خارج از صنعت خود داشته باشند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف ارتباط با سایر متخصصان همفکر در حوزه کسب و کار خود و حتی افرادی از سایر صنایع است.

 

نویسنده: Ronn Torossian

مترجم: فرزانه شاهویسی

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Nov 13, 2020


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد