درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45664صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 18 آذر 1399 - 13:02
چگونه تبلیغات در دولت آمریکا متولد شد
گزارش دولت آمریکا از سال 2016 نشان داد که دولت فدرال به طور متوسط 430 میلیون دلار در سال برای پرداخت حقوق بیش از 5000 نفر از کارکنان روابط عمومی جهت "توضیح" امور به مردم هزینه می کند. دلیلی ندارد که فکر کنیم این تعداد کاهش یافته است.
  

 

 

اشاره


کتاب جدیدی که این هفته منتشر شد، ریشه های اقناع دولت مدرن را در آژانس مربوط به جنگ جهانی اول که توسط دولت وودرو ویلسون در سال 1917 تأسیس شد، بررسی می کند. این کمیته، کمیته اطلاعات عمومی نامیده می شد.


جان ماکسول همیلتون، استاد دانشکده ارتباطات جمعی Manship در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، چهارشنبه کتاب جدیدی با عنوان "دستکاری توده ها: وودرو ویلسون و تولد تبلیغات آمریکایی" منتشر کرده است.


دیوید برانکاچیو، مجری برنامه Marketplace Morning Report" " با همیلتون در این باره صحبت کرد و متن زیر متن ویرایش شده مکالمه آنهاست.


دیوید برانکاچیو: کمیته اطلاعات عمومی، رئیس جمهور [وودرو] ویلسون تاسیس آن را تصویب کرد تا در جنگ جهانی اول چه کاری انجام دهد؟


جان ماکسول همیلتون: خوب، اساساً برای عقب نماندن ایالات متحده از جنگ، کارهای زیادی هم از نظر عاطفی، و هم از راه های عملی، مانند خرید اوراق قرضه جنگ، ثبت نام در ارتش و گاهی اوقات موارد اساسی مانند ارسال دوربین شکاری انجام شد تا اطمینان حاصل کنند که نیروی دریایی به اندازه کافی تجهیزات در کشتی های خود دارند و آماده هستند.


برانکاچیو: من تصور می کنم اکنون در یک دموکراسی، دولت قرار است با مردم ارتباط برقرار کند و اجازه دهد تا در مورد ایده ها بحث شود. این دقیقاً همان چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم.


همیلتون: خوب، انصافاً، کمیته اطلاعات عمومی (CPI) متشکل از چند روزنامه نگار مترقی و مربی و سایر اعضا بود. اما در نهایت همان کاری انجام شد که مبلغین اغلب انجام می دهند، که موازی کاری است و تصمیم می گیرد میانبرها را انتخاب کند نه دموکراسی و این همان کاری است که CPI انجام داد. این کمیته متشکل از سازمان های صوری بود، به نشریات یارانه می داد اما نگفت که چنین کاری کرده است و این روند ادامه دارد.


برانکاچیو: و می دانید که برخی از آنچه تولید کرد، به معنای عینی واقعاً درست نبود.


همیلتون: آنها گاهی اوقات حقیقت را نمی گفتند. بیشتر آنها فقط گرایش یک طرفه داشتند. آنها یک طرف ماجرا را تعریف کردند. همچنین از تکنیک هایی برای خفه کردن گفتار استفاده کردند که ناخوشایند بود. بنابراین امروز، ما از کلمه "اخبار جعلی" استفاده می کنیم، که اتفاقاً کلمه جدیدی نیست.

 

در سال 1912 کتابی به نام "اخبار جعلی" وجود داشته است. اما ما امروز از کلمه "اخبار جعلی" استفاده می کنیم، با این تفاوت که در آن روزها آنها از کلمه "تحریف " استفاده می کردند. جورج کریل رئیس کمیته اطلاعات عمومی بود و به نظر می رسید که به جای اینکه اطلاعات را شفاف ارائه دهد، اطلاعات را تحریف می کرد.


برانکاچیو: و این کمیته در جنگ جهانی اول به این ترتیب کار می کرد. عالی کار کرد منظورم این است که اقناع جمعی موثر است.


همیلتون: بله، و، می دانید، آغاز تبلیغات مدرن آمریکایی، روابط عمومی و همه اینها با کمیته اطلاعات عمومی آغاز می شود، که باعث افزایش چشمگیر تبلیغات شد و، همانطور که می گویم، بعضی از آنها خوب بود. به عنوان مثال، تبلیغات خدمات عمومی که امروز داریم، حاصل کمیته اطلاعات عمومی است. از طرف دیگر، هر زمان کسی دولت ویلسون را به چالش می کشد، CPI آن را دشمن می خواند، به این ترتیب هر کس که مخالف دولت باشد، وطن فروش است.


برانکاچیو: اکنون، در این دنیای مدرن، این روزها، متخصصان اطلاعات عمومی و هر کس که در این حوزه فعالیت کند از دولت حقوق می گیرد. تعداد آنها به حدی زیاد است که حتی نمی توان آنها را شمارد؟


همیلتون: آنها حتی نمی توانستند این کار را انجام دهند. مدتی قبل یک تحقیق GAO انجام شد، آنها 5000 نفر را یافتند که در آژانس های امور عمومی فعالیت می کردند. اما مسئله این است که این افراد انواع مختلفی از عناوین را دارند. فقط این مورد را در نظر بگیرید: دولت اوباما سعی کرد تعداد وب سایت های فدرال موجود را بشمارد و 24000 وب سایت وجود داشت. خوب، همه آنها باید توسط کسی، و معمولا توسط گروهی، بیش از یک نفر اداره شوند و بنابراین، ما واقعاً درک درستی از میزان ارائه اطلاعات توسط دولت نداریم. اکثر آنها گرایش یک طرفه دارند.


برانکاچیو: آیا فکر می کنید اکنون در سال 2020 مردم از نظر سواد رسانه ای پیچیده تر شده اند؟ و آیا وقتی دولت صحبت می کند، ممکن است به دنبال تحول تبلیغات باشید؟


همیلتون: می دانید، این سوال سختی است. شما گاهی فکر می کنید که مردم باید سواد رسانه ای بیشتری داشته باشند و با این وجود تمام اطلاعات نادرستی را که مردم برای یکدیگر بازتوییت می کنند، مشاهده می کنید و بسیاری از مشکلات اطلاعات دولت این است که سخت است مرز بین اطلاعات مفید و اطلاعات مضر را پیدا کرد و باید کاملاً هوشیار باشید تا حقیقت موضوع را دنبال کنید.


و این همیشه فقط درمورد نگفتن حقیقت نیست. این کار می تواند به سادگی هزینه ای باشد که پرزیدنت اوباما 700 میلیون دلار برای انجام یک حمله برق آسا برای اوباماکر هزینه کرد. اکنون، ممکن است اوباماکر را دوست داشته باشید، اما آیا دولت اوباما باید از ابزار دولتی استفاده می کرد تا مفهوم اوباماکر را توضیح دهد، یا این هزینه را صرف کمپین روابط عمومی می کرد؟

 

در واقع، برای استفاده از پول مالیات دهندگان، آنها را وادار می کند تا دیدگاه خود را تغییر دهند و مشکل اینجاست. یک نفر می خواهد بداند این پول ها دقیقا از کجا می آیند، صرف چه چیزی می شوند. این طور فکر کنید که: وزارت دادگستری هیچ کس را به دلیل نقض قوانین محدودی که در زمینه استفاده از تبلیغات وجود دارد تحت پیگرد قرار نداده است. در کل تاریخ کشور هرگز چنین اتفاقی نمی افتد. به این دلیل که رئیس جمهور اساساً از این نظر مراقب رفتارش هست.


برانکاچیو: و جک کتابی تاریخی درباره ریاست جمهوری ویلسون نوشته است و قسمت هایی از آن، پاره هایی از اخبار امروز است. منظورم این است که دولت در بخش خدمات بهداشتی و انسانی کمپین تبلیغاتی راه انداخته است و از همه بازیگران و سلبریتی ها دعوت کرده که به آنها بگوید شاید کرونا بد باشد ولی آنقدرها هم بد نیست.


همیلتون: درست است که 300 میلیون دلار برای آن هزینه شده است. اما این طور فکر کنید که: همه کارهایی که CPI انجام می داده، امروز هم مشاهده می شود. به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. شما به اخبار رسانه های اجتماعی خود، هرچه که هستید نگاه می کنید و ناگهان اخبار دیگری را هم می بینید که انتظارش را نداشتید.

 

 CPI نیز در جنگ جهانی اول، برنامه ای به نام مردان چهار دقیقه ای تولید کردند که هنگام اجرای تئاتر، دولت فدرال از آنها خواسته بود چند دقیقه برنامه را متوقف کنند تا در مورد موضوعی صحبت کنند. این کار فعالیتی محلی محسوب می شد زیرا افراد محلی این کار را انجام دادند. درست مثل شبکه های اجتماعی، شما در سالن تئاتر نشستید و ناگهان شخصی پیامی را می گوید که دولت از او خواسته است.


برانکاچیو: و امروزه هزاران نفر از این مردان چهار دقیقه ای هستند که برنامه های تئاتر را متوقف می کنند.


همیلتون: هفتاد و پنج هزار


برانکاچیو: و به نظر می رسد در یک سطح هستند.


همیلتون: مسلما همین طور است و کاری که CPI انجام داد، همه گیر بود. یک پوستر جالب در مورد صلیب سرخ به نام پوستر بزرگترین مادر طراحی شده بود. CPI به جمع آوری و توزیع آن کمک کرد و رئیس بخش تبلیغات CPI، یک بار نامه ای به CPI نوشت و گفت: "جالب است که پوستر بزرگترین مادر را در ورودی شهرها در چمنزارها، شهرهایی که به سختی یک تمبر پستی یافت می شود، در زمین های خشک، همه جا می بینید." پیام های CPI همه جا بودند.


برانکاچیو: اکنون به این کمپین تبلیغاتی بهداشت و خدمات انسانی برگردیم که با مشکلاتی روبرو شد. سرانجام در جذب بازیگران و سلبریتی ها در لیست A با مشکل روبرو بود و ظاهراً 300 میلیون دلاری که گفتید از بودجه CDC بود؟


همیلتون: درست است و دیگر بودجه ای به آن اختصاص داده نشده است. یعنی بودجه ای به طور خاص برای این کار در نظر گرفته نشده است و این یک مشکل است. و اتفاقاً، برای CPI نیز همین مشکل بود. فکر می کنم متوجه شدید که CPI خلاف قانون اساسی بود. این کمیته توسط ویلسون، بدون تأیید کنگره تاسیس شده است و او هزینه ها را از بودجه جنگ پرداخت کرد که حتی نیازی به بررسی توسط کنگره نداشت. به تعبیری، این ویژگی تمام تبلیغات آمریکایی است که گفته می شود خارج از کنترل است.

 

نویسنده: David Brancaccio and Candace Manriquez Wrenn
مرجع انگلیسی: www.marketplace.org

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 Oct 21, 2020
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد