درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:11   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45623صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 30 دی 1399 - 17:00
فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا
جشنواره‌ها، فرصت‌ها و مکان‌هایی برای مبادله، یادگیری، بحث و شبکه‌سازی است. هر جشنواره، برنامه و داستان خاص خود را برای گفتن دارد و شاید بهترین قسمت جشنواره‌ها بویژه نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا، روایت داستان تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان روابط‌عمومی و مسئولیت ‌اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق اقدام واقعی و ملموس در پاسخ به شیوع کروناویروس در این روزهای بحرانی است.
  

جشنواره‌ها، فرصت‌ها و مکان‌هایی برای مبادله، یادگیری، بحث و شبکه‌سازی است. هر جشنواره، برنامه و داستان خاص خود را برای گفتن دارد و شاید بهترین قسمت جشنواره‌ها بویژه نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا، روایت داستان تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان روابط‌عمومی و مسئولیت ‌اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق اقدام واقعی و ملموس در پاسخ به شیوع کروناویروس در این روزهای بحرانی است.

در نخستین "جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومی در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیرکرونا برای استفاده سایر شرکت‌کنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراک گذاشته می‌شود.‌

این جشنواره از بهترین عملکرد واحدهای روابط‌عمومی سراسر کشور که در مسیر آماده‌سازی مقابله با کووید-19 و دستیابی به اهداف برنامه‌ ارتباطات اضطراری‌، قدم‌های موثری برداشته‌اند تقدیر می‌‎کند.


به‌علاوه در بخشی از این جشنواره، فرصتی فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند تجربه‌ها و ایده‌های ناب کرونایی خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.‌


علاقمندان می توانند در دو بخش جشنواره (بخش رقابتی و بخش ارائه‌تجربه) ایده‌ها، تجارب، سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

محورهای جشنواره
- برنامه، مقررات و دستورالعمل‌ها
- مدیریت بحران
- مسئولیت اجتماعی شرکت
- انتشارات (کتاب، ویژه‌نامه، بروشور، پوستر، عکس و اینفوگرافی)
- رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌، تیزر، کلیپ، انیمیشن و موشن‌گرافیک)
- تبلیغات

جوایز
• مدال روابط‌عمومی ایران
• جایزه ویژه سال روابط‌عمومی
• نشان عالی روابط‌عمومی ایران
• نشان عالی مدیر ارشد حامی روابط‌عمومی
• جایزه برگزیده بهترین روابط‌عمومی
• دیپلم افتخار
• جوایز مسئولیت اجتماعی، خلاقیت، نوع‌دوستی، فرهنگ‌سازی، روابط‌رسانه‌ای، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات بصری، مدیریت بحران، تبلیغات و انتشارات.

مقررات و شرایط شرکت در جشنواره
1- همه روابط‌عمومی‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
2- با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی است.
3- هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر برای هر بخش دو اثر ارسال کند.
4- روابط‌عمومی‌ها باید آثارشان را در بخش‌های اعلام شده، به‌طور جداگانه و تفکیکی برای ارزیابی ارسال نمایند.
5- آثار ارایه شده باید دارای کاربرگ ثبت‌نام، عنوان‌بندی و نامه درخواست و فهرست شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین فیش هزینه شرکت در جشنواره و داوری باشد.
6- مسئولیت اصالت و صحت آثار ارسالی بر عهده شرکت‌کنندگان است
7- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

گاه‌شمار جشنواره

آخرین مهلت ارسال آثار: 30 بهمن1399

اطلاعات تماس
تلفن‌ دبیرخانه: 66567010-66943670 (021)
وب‌سایت: www.irancpr.ir - www.shara.ir
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد