درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 20:28   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریم های مجدد آمریکا شده است
  مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان برکنار شد
  استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!
  در نشست شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌رضوی تأکید شد؛ ضرورت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی واحدهای دانشگاهی
  خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!
  مدیر روابط‌عمومی ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آ‌باد منصوب شد
  طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد
  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید
  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟
  آینده تبلیغات و برندسازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45619صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 14 آذر 1399 - 12:46
پیام دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز بیمه
سیزدهم آذرماه، روز بیمه، بهانه‌ای است برای تاکید بر این واقعیت که ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای در کشور تنها به گفته‌ها و شعارها ممکن نخواهد بود و راز تحقق این راهبرد ملی در گروی صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و پاسخ شایسته به نیازهای آنهاست.
  

به نام خالق هستی


شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سیزدهم آذرماه، روز بیمه، بهانه‌ای است برای تاکید بر این واقعیت که ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای در کشور تنها به گفته‌ها و شعارها ممکن نخواهد بود و راز تحقق این راهبرد ملی در گروی صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و پاسخ شایسته به نیازهای آنهاست.


افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایران با توجه به ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه؛ با تهدیدها و ریسک‌های طبیعی و پیش‌بینی نشده زیادی روبه‌روست و تلاش برای ارتقای سطح آگاهی مردم ایران نسبت به ضرورت استفاده از خدمات بیمه‌ای یک جهاد ملی است.


موفقیت بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را باید با در نظرگرفتن چالش‌های اقتصادی کشور و تهدیدها و تنگناهای ناشی از فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردم ایران به عنوان یک دستاورد بزرگ پاس بداریم و در راستای تحقق شعار و باور «بیمه ملت، همراه خانواده» گام برداریم.


از همین رو، ما در شرکت بیمه ملت، علاوه بر اینکه باید پاسدار منافع و حقوق بیمه‌گزاران و سهامداران و ذی‌نفعان خود باشیم، یک مسئولیت ملی داریم که موفقیت در ایفای این مسئولیت سترگ، با شناخت دقیق نیازهای جامعه و طراحی محصولات بیمه‌ای جدید با استفاده از ایده‌های خلاق به نتیجه مطلوب خواهد رسید.


بیمه ملت با حضور متوالی 9 سال در سطح یک توانگری مالی شرکت‌های بیمه، می‌کوشد تا با انجام فعالیت‌های بیمه‌‌گری با تأکید بر مدیریت ریسک، مدیریت منابع مالی و وصول مطالبات، انتخاب و جذب پرتفوی سودآور، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و حفظ و توسعه سرمایه انسانی؛ آینده‌نگری با برنامه دقیق و کارشناسی شده را رسالت خود قرار داده و با استفاده حداکثری از دانش، تخصص و تعهد تمامی اعضای خانواده بیمه ملت به سمت آینده روشن گام بردارد.


از همین منظر بیمه ملت تلاش دارد تا فصل تازه‌ای را در صنعت بیمه کشور با هدف ارائه آنلاین بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات بیمه‌ای برای بیمه‌گزاران رقم بزند.


در سیزدهم آذر 99، روز ملی بیمه، با قدردانی صمیمانه از اعتماد بیمه‌گزاران عزیز و همیشه همراه و سهامداران محترم، بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های مدیران، کارشناسان، کارکنان و به طور ویژه، شبکه گسترده نمایندگان بیمه در سراسر کشور از گذشته تا اکنون تشکر کرده و دست مریزاد بگویم و امیدوارم با همکاری و همراهی همه هموطنان عزیز، ارگان‌ها و سازمان‌ها بتوانیم بر ویروس منحوس کرونا پیروز شویم و این پیروزی را همراه با عموم مردم دنیا جشن بگیریم.


در پایان، برای تمام هموطنان عزیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.


دکتر دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  احساسات تبلیغاتی


  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال


  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی


  نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى


  فیس‌بوک به قانون جنجالی ترکیه برای شبکه‌های مجازی تن داد


  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد