درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 06:23   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها
  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد
  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد منصوب شد
  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید
  چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟
  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا
  اصول و اجرای گوش دادن عمیق
  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45617صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 14 آذر 1399 - 12:24
اسنپ‌چت به مصاف تیک‌تاک می‌رود
برنامک رقیب تیک‌تاک، به طور عمده به سبب بخشی که صفحه «برای شما» نام دارد، به محبوبیت بالایی دست یافته است چرا که در این صفحه از الگوریتمی استفاده می‌شود تا مجموعه‌ای بی‌انتها از ویدیوها پخش شود و به افراد اجازه می‌دهد به سرعت پست‌های سایر کاربران این شبکه را مشاهده کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اسنپ‌چت بخش جدیدی راه انداخته است که اسپات‌لایت نام دارد و تلاشی آشکار برای رقابت علیه تیک‌تاک است.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، برنامک رقیب تیک‌تاک، به طور عمده به سبب بخشی که صفحه «برای شما» نام دارد، به محبوبیت بالایی دست یافته است چرا که در این صفحه از الگوریتمی استفاده می‌شود تا مجموعه‌ای بی‌انتها از ویدیوها پخش شود و به افراد اجازه می‌دهد به سرعت پست‌های سایر کاربران این شبکه را مشاهده کنند.
 
 اکنون اسنپ‌چت هم ویژگی مشابهی به شکل اسپات‌لایت به راه انداخته که اجازه می‌دهد پست‌های خلاقانه کاربران آن ترویج شود و برای افراد تماشاچی هم مفرح و سرگرم‌کننده است.
 
 اسنپ‌چت گفت این ویژگی برای افزایش پخش ویدیوها طراحی شده است و به افراد اجازه می‌دهد ویدیوهای خود را برای کاربران بیشتری در این شبکه پخش کنند.
 
 اگر کاربران ویدیوی خود را داخل اسنپ‌چت بگیرند، با گزینه جدید اسپات‌لایت روبه‌رو خواهند شد که هنگام انتشار ویدیو از گزینه‌های موجود خواهد بود و به آن‌ها اجازه می‌دهد ویدیوی خود را در بخش اسپات‌لایت این برنامک منتشر کنند و آن را در معرض تماشای طیف گسترده‌ای از کاربران قرار دهند.
 
 این شرکت همچنین تایید کرد به عنوان راهی برای تشویق اولیه کاربران به استفاده از این ویژگی، تا پایان سال جاری میلادی به کسانی که ویدیوهای بیشتر دیده شده را در اسپات‌لایت بسازند، روزی بیشتر از یک میلیون دلار جایزه خواهد داد.
 
 اسنپ‌چت گفت کاربران باید بالای ۱۶ سال سن داشته و در موارد لازم، رضایت والدین خود را داشته باشند تا بتوانند این جوایز را دریافت کنند.
 
 این شرکت تایید کرد این ویژگی جدید از دوشنبه در بریتانیا و ایرلند ارائه خواهد شد.
 
 خلق و به اشتراک‌گذاری ویدیوهای خلاقانه به شدت در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده و با ظهور تیک‌تاک به اوج رسیده است، شبکه‌ای که کاربران ویدیوهای کوتاه خود را در آن با دیگران به اشتراک می‌گذارند و تنها در بریتانیا میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده است.
 
 طی سال‌های اخیر رقابت میان رسانه‌های اجتماعی در جلب توجه کاربران جوانتر بسیار شدید بوده است و هر ویژگی و ابزاری که در یک شبکه محبوب شود اغلب از سوی دیگران نیز تقلید و ارائه می‌شود.
 
 این به ویژه درباره استوری‌های غیب شونده اسنپ‌چت صادق است که از آن زمان تاکنون در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ نیز ارائه شده است و اخیرا هم در آغاز ماه گذشته میلادی از سوی توییتر عرضه شد.
 
 اسنپ‌چت گفت اسپات‌لایت با این هدف طراحی شده که برای کاربران این شبکه سرگرمی فراهم آورد، در حالی که تندرستی مجازی افراد را نیز مدنظر دارد.
 
 این شرکت گفت محتوای ارائه شده در اسپات‌لایت پیش از مشاهده صد کاربر اول، از سوی کارمندان ارزیاب و هوش مصنوعی بررسی خواهد شد و به کاربران بیشتری ارائه نخواهد شد مگر آن که از پس این ارزیابی بیرون آمده باشد، همچنین اظهار نظر عمومی روی این پست‌ها ممکن نیست.
 
 کسانی که ویدیوهای خود را از حساب خصوصی منتشر می‌کنند نیز خواهند دید اطلاعات حساب کاربری آن‌ها در اسپات‌لایت هم خصوصی خواهد ماند.
 
 اسنپ، شرکت مادر این برنامک گفت: «اسپات‌لایت سرگرم‌کننده‌ترین ویدیوهایی را که از سوی کاربران ما خلق شده در مرکز توجهات قرار می‌دهد فارغ از این که چه کسی آن‌ها را خلق کرده باشد. ما اسپات‌لایت را با این هدف ساختیم تا مکانی برای در مرکز قرار دادن محتوای هر کاربری باشد بدون این که نیازی به داشتن حساب کاربری عمومی یا فالوئرهای پرتعداد باشد. این مکانی منصفانه و سرگرم‌کننده برای کاربران اسنپ‌چت است تا بهترین ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و از بازخورد آن در سراسر جامعه اسنپ‌چت بهره‌مند شوند.»
 
 گزارش‌های تکمیلی از پرس اسوسیشن

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری


  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی


  شیوه مصاحبه، زندگی و سوابق کاری لری کینگ


  بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران


  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد


  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا


  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید


  اصول و اجرای گوش دادن عمیق


  معرفی‌نامه/ میرخلیل الرحمان روزنامه‌نگار پاکستانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد