درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 07:31   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها
  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد
  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد منصوب شد
  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید
  چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟
  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا
  اصول و اجرای گوش دادن عمیق
  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45615صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 14 آذر 1399 - 11:55
چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد
با توجه به مزایایی که ویدیوها برای مخاطبان دارند درحال حاضر یکی از روش‌های جذب بازدیدکننده در وب‌سایت، انتشار ویدیو است. ویدیو‌مارکتینگ می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند؛ به طوری که تاثیر آن چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری گزارش شده است.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انسان از وقتی به هنر تصویرگری روی آورد، نشان داد به تماشای تصاویر بیشتر از نوشتن علاقه دارد. گاهی یک تصویر گویای حرف‌های زیادی است که می‌تواند از سخن اضافه جلوگیری کند. در حال حاضر ویدیوها دربرگیرنده تصاویری هستند که مفهوم و پیام خاصی را به مخاطبان منتقل می‌کنند.
 
 در همین راستا یک کلیپ ویدیویی می‌تواند راوی یک داستان، بیان یک مساله و موضوع، تبلیغ، معرفی یک محصول یا نحوه استفاده از آن و... باشد. در این صورت مخاطب با مشاهده جزء به جزء قسمت‌های فیلم می‌تواند به صورت مستقیم پیام را دریافت کند. درک مفهوم یک فیلم از خواندن یک کتاب و نوشته راحت‌تر است، زیرا مخاطب به راحتی با تصاویر ارتباط برقرار می‌کند و بدون اینکه مدت زیادی را در ذهن خود صرف تصویرسازی کند، می‌تواند تصاویر را مشاهده کند.
 
 با توجه به مزایایی که ویدیوها برای مخاطبان دارند درحال حاضر یکی از روش‌های جذب بازدیدکننده در وب‌سایت، انتشار ویدیو است. ویدیو‌مارکتینگ می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند؛ به طوری که تاثیر آن چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری گزارش شده است.
 
 تاثیر ویدیومارکتینگ
 
 ویدیومارکتینگ به دلیل حجم بالا، می‌تواند موتورهای جست‌وجو را متقاعد کند که در سایت محتوای زیادی بارگذاری می‌شود. از سوی دیگر ویدیوها بیشتر از نوشتارها طرفدار دارند. به همین دلیل موتورهای جست‌وجو اهمیت بیشتری به این نوع محتوا می‌دهند.
 
 وب‌مسترها وقتی در وب‌سایت خود از ویدیومارکتینگ استفاده می‌کنند، تعداد بازدیدکننده‌های سایت را افزایش می‌دهند. همچنین با قراردادن لوگوی شرکت در ویدیو می‌توانند تبلیغات وسیع‌تری را برای شرکت انجام دهند. اگر در محتواهای متنی و نوشتاری لوگو درج شود، کپی‌بردارها پس از استفاده بدون مجوز، می‌توانند لوگو و برند تجاری شرکت را حذف کنند.
 
 در ویدیو امکان حذف برند تجاری و لوگو نیست و زمانی که ویدیوهای یک سایت توسط کاربران دست به دست می‌شود، همزمان لوگو هم انتشار می‌یابد. یکی دیگر از راه‌های موثر برای افزایش تاثیر ویدیو‌مارکتینگ بر سئوی سایت، قرار دادن لینک سایت در گوشه‌ای از ویدیو است. وجود ویدیو‌مارکتینگ نوعی کلاس کاری نیز محسوب می‌شود. وقتی برای کسب‌و‌کار خود ویدیو‌مارکتینگ منتشر می‌کنید، یعنی ابتدا برای کاربران احترام قائل هستید و دیگر اینکه هزینه‌های زیادی را صرف این کار کرده‌اید که نشان از اقتدار شرکت دارد. از سوی دیگر می‌توان با استفاده از این روش اعتماد مشتریان را جلب کرد.
 
 باید و نبایدها
 
 ویدیوها تنها یک‌بار ساخته می‌شوند و امکان ویرایش و اصلاح آنها ممکن نیست مگر اینکه تصمیم بگیرید یک‌بار دیگر برای ساخت ویدیو تلاش کنید. بنابراین باید در زمان ساخت ویدیو تمام تلاش خود را به‌کار ببندید تا بهترین ویدیو را بسازید.
 
 در ویدیو‌مارکتینگ، «اختصار» اهمیت زیادی دارد. نباید بیش از حد به حواشی و موارد غیرضروری پرداخته شود تا مخاطب بتواند در یک کلیپ کوتاه پیام را دریافت کند.
 
 هزینه و زمانی که برای ساخت ویدیومارکتینگ صرف می‌شود بیشتر از تولید محتواهای نوشتاری است اما نباید فراموش کرد تاثیر آن در فضای اینترنتی چندین برابر متن‌های نوشتاری است.
 
 برای ویدیو‌مارکتینگ باید یک عنوان مناسب انتخاب کنید که روی مخاطبان و بازدیدکنندگان تاثیر مطلوب برجای بگذارد و آنها را برای انتشار و بازدید از ویدیو ترغیب کند. ویدیو‌مارکتینگ را باید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. بارگذاری آن در وب‌سایت کافی نیست.
 
 قبل از اینکه به نحوه استفاده از بازاریابی محتوای ویدیویی بپردازیم، مهم است که ابتدا بفهمید چه چیزی باعث کلیک ویدیو می‌شود.
 
 فیلم‌ها به شما اجازه می‌دهند داستان بگویید؛ داستان‌هایی که می‌توانید برای اتصال به مخاطب مورد نظرتان استفاده کنیدو یک بازاریاب می‌تواند از آن برای ایجاد برداشت‌های قدرتمند و روابط طولانی‌مدت بهره ببرد. این داستان‌ها باید راحت ارائه شوند.
 
 ویدیو این امکان را دارد که به چشم‌اندازها و مشتریان‌تان در درک شغل‌تان کمک و زمینه‌ای برای تبلیغات آینده ایجاد کند. اما این روشی شگفت‌انگیز برای پخش ایده‌هایتان با داستان‌های معنی‌دار است و ماجرا را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند.
 
 شما به‌عنوان مصرف‌کننده باید انتخاب کنید بیشتر درگیر کدام مولفه باشید؛ ویدیویی که به نظر می‌رسد مانند قله فروش است یا روایتی که به شما ارزش محصول را می‌گوید؟ مصرف‌کنندگان اکنون اگر احساس کنند زندگی‌شان پس از استفاده از آن تغییر می‌کند، بیشتر به برند گرایش پیدا می‌کنند. از نظر عاطفی با آنها در ارتباط باشید؛ این موضوع اهمیت زیادی دارد. همچنین می‌توانید از ویدیو برای آزمایش محتوای جدید و جسورانه استفاده کنید تا مخاطبان خود را از نظر احساسی تحت تاثیر قرار دهید.
 
 از آنجا که فیلم‌ها ترکیبی از تصاویر، حرکات و صداها هستند، به شما امکان می‌دهند ارتباطات عمیق و معنادارتری با افراد برقرار کنید؛ درحالی که برند خود را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهید. با این حال برای استفاده بیشتر از ویدیو و کسب موفقیت در
تبلیغات ویدیویی، شرکت شما باید چگونگی استفاده به روش صحیح را بداند و درک کند. تا زمانی که متوجه قدرت واقعی ویدیو نشوید و قدم‌های صحیحی برای شناخت آن برندارید، نتیجه‌ای را که مدنظر دارید، مشاهده نمی‌کنید.
 
 منبع: IMAGESRETAILME.COM
 www.tejaratetalaeenews.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری


  شیوه مصاحبه، زندگی و سوابق کاری لری کینگ


  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی


  بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران


  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا


  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد


  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید


  اصول و اجرای گوش دادن عمیق


  معرفی‌نامه/ میرخلیل الرحمان روزنامه‌نگار پاکستانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد