درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:25   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45603صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 13 آذر 1399 - 00:43
کسب رتبه اول جهان در کمپین آگاهی‌رسانی سرطان توسط محک
موسسه خیریه محک به‌عنوان یکی از ۱۱۰۰ سازمان عضو انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) از ۱۷۰ کشور جهان، رتبه اول را برای کمپین آگاهی‌رسانی بیماری سرطان کسب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| موسسه خیریه محک به‌عنوان یکی از ۱۱۰۰ سازمان عضو انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) از ۱۷۰ کشور جهان، رتبه اول را برای کمپین آگاهی‌رسانی بیماری سرطان کسب کرد.

این موسسه به‌عنوان عضو رسمی انجمن UICC از سال ۲۰۱۶، هر ساله از ۱۵ تا ۲۶ بهمن (روز جهانی سرطان تا روز جهانی سرطان کودک) در راستای تحقق هدف سوم سند توسعه پایدار سازمان ملل متحد مبنی بر تلاش برای سلامتی و رفاه، به کمپین جهانی روز سرطان می‌پیوندد و با مشارکت اعضای خانواده بزرگ محک، اقداماتی را برای آگاهی‌رسانی نسبت به بیماری سرطان، راه‌های تشخیص زودهنگام و کنترل آن و معرفی دغدغه‌های افراد مبتلا به این بیماری به جامعه، طراحی و اجرا می‌کند.

از میان 1100 سازمان عضو انجمن UICC، محک به‌عنوان یک سازمان ایرانی، و چهار سازمان دیگر از کشورهای سنگاپور، کنیا، نیجریه و قبرس به‌عنوان فینالیست‌های این جایزه انتخاب شدند و برای دریافت مقام اول بررسی شدند. بررسی‌های انجمن کنترل جهانی سرطان نشان داد اقدامات موسسه خیریه محک از ایران در سال گذشته در میان موسساتی از 170 کشور جهان، بیشترین میزان موفقیت را در اطلاع‌رسانی درباره بیماری سرطان و ایجاد مشارکت میان سطوح و گروه‌های مختلف جامعه، در سطح کشور، منطقه و جهان به همراه داشته است و شایسته کسب رتبه اول است.

آراسب احمدیان، مدیرعامل محک درخصوص ماموریت سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه آگاهی‌رسانی به جامعه گفت: «آگاهی‌رسانی درخصوص پیشگیری، تشخیص زودهنگام، مولفه‌های لازم در درمان و حمایت و دغدغه‌های بیماران، از وظایف سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های متولی در زمینه بیماری‌های مختلف است تا با اتکا به ظرفیت‌های جامعه مدنی، دغدغه‌ها و مشکلات مرتبط با بیماری‌ها به شکل ریشه‌ای رفع شود. موسسه خیریه محک نیز با هدف دستیابی به تشخیص زودهنگام سرطان که درمان‌ کم‌دردتر، کم‌هزینه‌تر و موثرتر را برای بیماران محقق می‌کند همواره در جهت آگاهی‌رسانی به همه اقشار جامعه درخصوص سرطان کودک تلاش می‌کند و این موضوع دلیل اصلی پیوستن محک به کمپین انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) بوده است.»


مدیرعامل محک فینالیست جایزه بهترین مدیرعامل سال 2020 UICC

آراسب احمدیان مدیرعامل موسسه خیریه محک که خود نیز در جمع سه مدیرعامل برتر موسسات خیریه فعال در حوزه سرطان در بخش جوایز بهترین مدیرعامل از سوی انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) در نشست ٢٠٢٠ این انجمن انتخاب شد، گفت: «دلیل اصلی جهانی شدن صدای خانواده بزرگ محک و کسب رتبه اول در جهان به‌واسطه کمپین اطلاع‌رسانی سرطان سال 1398 این بوده است که تمامی گروه‌ها، و ظرفیت‌های جامعه با یک هدف و با اعتماد متقابل در بهمن ماه گذشته زیر چتر محک جمع شدند تا قدمی برای نجات جان انسان‌ها بردارند؛ پیوستن بیش از 150 نفر از هنرمندان، ورزشکاران و اهالی ادب و فرهنگ، و حضور بنگاه‌های تجاری، نهادهای ارائه ‌دهنده خدمات عمومی، مراکز خرید، مدارس، داوطلبان، نیکوکاران و کارکنان محک به این کمپین، طیفی از جایگاه‌ها، ظرفیت‌ها و تخصص‌های مختلف برای رساندن پیام این کمپین ایجاد کرد که این امر از چشم نهادهای بین‌المللی دور نمانده و باعث شد تا صدای محک جهانی شود و عنوان سازمان برتر جهان در زمینه آگاهی‌رسانی بیماری سرطان به این موسسه ایرانی تعلق گیرد.»

وی افزود: «همان‌طور که بهمن سال گذشته با پیوستن برج آزادی به این کمپین عنوان کردیم که «نماد شهر تهران، پایتخت ایران، در حمایت از کودکان محک نارنجی شد»، ‌اکنون نیز باید اعلام کنیم که بی‌شک موفقیت این کمپین متعلق به همه ایرانیان نیکوکاری است که نزدیک به 30 سال با اعتماد و تداوم در مشارکت خود آرزوهای بزرگ بانیان محک را با همت‌ بلندشان برای نجات جان کودکان مبتلا به سرطان محقق ساختند. به امید آنکه بهمن امسال نه تنها در کمپین هفته جهانی سرطان بار دیگر صدای ایرانیان را جهانی کنیم، بلکه ثابت کنیم همه اعضای خانواده محک به خوبی می‌دانند که حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در هیچ شرایطی، حتی روزهای سخت بحران همه‌گیر و جهانی ویروس کرونا، نمی‌تواند متوقف شود.»

اعلام کسب این رتبه توسط انجمن جهانی کنترل سرطان در یک نشست آنلاین با حضور اعضای این انجمن از سراسر جهان انجام شد و در پی آن دکتر آنیل دکوروز، رئیس انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC)، پس از مشخص شدن برنده این جایزه پیام قابل‌توجهی برای خانواده بزرگ محک و کشور ایران داشت و گفت: «این موضوع که یک سازمان مردم‌نهاد آن هم در کشوری با شرایط تحریم، در دو بخش از جوایز انجمن (کمپین اطلاع‌رسانی سرطان – برترین مدیرعامل) کاندیدا شده، بسیار قابل توجه و ارزشمند است و باعث تعجب است که این موسسه توانسته در این شرایط سخت با این کیفیت به فعالیت خود ادامه دهد.»

محک این پیام را متعلق به تمام ایرانیانی می‌داند که طی 30 سال فعالیت این موسسه، با اعتماد و تداوم حمایت خود از کودکان مبتلا به سرطان کاری کردند تا همگی باور کنیم سرطان پایان زندگی نیست.

https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد