درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45562صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 9 آذر 1399 - 08:03
ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟
وقایع سال 2020 باعث شده که بسیاری از کارکنان شرایط متفاوتی را تجربه کنند، تعجب آور نیست که دنیای ارتباطات درون سازمانی نیز تغییر شکل یافته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وقایع سال 2020 باعث شده که بسیاری از کارکنان شرایط متفاوتی را تجربه کنند، تعجب آور نیست که دنیای ارتباطات درون سازمانی نیز تغییر شکل یافته است.


بیش از هر زمان دیگری، این حوزه به عنوان یک کارکرد مهم تجاری برای پیمایش بحران و تغییر شناخته شده است. با وجود عدم قطعیت بیشتر در آینده پیش رو، احتمالاً ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی باید به نقش خود ادامه دهند.


کتی لیستون، رئیس بازاریابی Contact Monkey، برخی از یافته های کلیدی یک نظرسنجی جهانی اخیر از ارتباطات درون سازمانی را به اشتراک گذاشت.:


راگان: اولویت های اصلی ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی برای سال 2021 چیست؟


لیستون: ما دریافتیم که مهمترین چالش برای ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی افزایش سطح تعامل کارکنان است. این موضوع برای ما چندان تعجب آور نبود، زیرا نشان داده شده است که سطح بالاتر مشارکت باعث افزایش سودآوری و بهره وری کلی می شود - که دومین اولویت ارتباطات درون سازمانی بود.


حفظ کارکنان غالبا چالشی برای ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی می باشد. آنها می توانند فرهنگ محل کار را پرورش دهند که در آن کارکنان احساس راحتی می کنند تا افکار خود را به اشتراک بگذارند... و موجب حفظ و بقای 77 درصد از کارکنانی که شغل خود را رها کرده اند می شود، در حالیکه می شد آنها را متقاعد کرد تا در حرفه خود باقی بمانند.


همیشه چالش و موضوعی که به آن فکر می کنیم ارتقای ارتباطات درون سازمانی است و اینکه، چه منبعی برای دریافت بازخورد محصولاتمان مناسب است؟


راگان: تحقیقات شما درباره نشستن ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی در پشت میز چه می گوید؟ آیا تأثیر آنها در این سال بیشتر شده است؟


لیستون: متوجه شدیم که ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی همچنان در راستای توسعه ارتباطات درون سازمانی تلاش می کنند.

 

رویکرد مبتنی بر داده در ارتباطات درون سازمانی نه تنها به شما کمک می کند تا بهترین محتوای عملکرد خود را مشخص کنید، بلکه به شما کمک می کند با گذشت زمان با داده های سخت ارتقا یابید.


پنجاه و چهار درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما راهی برای جمع آوری داده ها در مورد ارتباطات درون سازمانی خود ندارند، که مطمئناً اکثر آنها می گویند تعیین ارزش ارتباطات درون سازمانی کار دشواری است.


راگان: ارتباط برقرارکنندگان از چه کانال هایی برای مشارکت کارکنان هنگام کار در خانه استفاده می کنند؟


لیستون: ایمیل‌ها همچنان محبوب ترین شکل ارتباطات در محل کار هستند که 95٪ از پاسخ دهندگان ما آن را به عنوان مهمترین کانال ارتباطی خود معرفی می کنند.


در حالی که برنامه های چت مانند Slack و Google Groups محبوبترین برنامه های ارتباطی مشاغل دورکاری هستند، ارسال ایمیل همچنان مطمئن ترین کانال ارتباطی کسب و کار است.


در کنفرانس مجازی راگان در رابطه با ارتباطات آینده در تاریخ 10-11 نوامبر، اطلاعات بیشتری از گزارش وضعیت جهانی ارتباطات درون سازمانی Contact Monkey 2020 ارائه شده است.

 

نویسنده: Meghan Madhavan

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد