درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 6 بهمن 1399 - 20:33   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها
  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد
  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد منصوب شد
  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید
  چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟
  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا
  اصول و اجرای گوش دادن عمیق
  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45562صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 9 آذر 1399 - 08:03
ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟
وقایع سال 2020 باعث شده که بسیاری از کارکنان شرایط متفاوتی را تجربه کنند، تعجب آور نیست که دنیای ارتباطات درون سازمانی نیز تغییر شکل یافته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وقایع سال 2020 باعث شده که بسیاری از کارکنان شرایط متفاوتی را تجربه کنند، تعجب آور نیست که دنیای ارتباطات درون سازمانی نیز تغییر شکل یافته است.


بیش از هر زمان دیگری، این حوزه به عنوان یک کارکرد مهم تجاری برای پیمایش بحران و تغییر شناخته شده است. با وجود عدم قطعیت بیشتر در آینده پیش رو، احتمالاً ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی باید به نقش خود ادامه دهند.


کتی لیستون، رئیس بازاریابی Contact Monkey، برخی از یافته های کلیدی یک نظرسنجی جهانی اخیر از ارتباطات درون سازمانی را به اشتراک گذاشت.:


راگان: اولویت های اصلی ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی برای سال 2021 چیست؟


لیستون: ما دریافتیم که مهمترین چالش برای ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی افزایش سطح تعامل کارکنان است. این موضوع برای ما چندان تعجب آور نبود، زیرا نشان داده شده است که سطح بالاتر مشارکت باعث افزایش سودآوری و بهره وری کلی می شود - که دومین اولویت ارتباطات درون سازمانی بود.


حفظ کارکنان غالبا چالشی برای ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی می باشد. آنها می توانند فرهنگ محل کار را پرورش دهند که در آن کارکنان احساس راحتی می کنند تا افکار خود را به اشتراک بگذارند... و موجب حفظ و بقای 77 درصد از کارکنانی که شغل خود را رها کرده اند می شود، در حالیکه می شد آنها را متقاعد کرد تا در حرفه خود باقی بمانند.


همیشه چالش و موضوعی که به آن فکر می کنیم ارتقای ارتباطات درون سازمانی است و اینکه، چه منبعی برای دریافت بازخورد محصولاتمان مناسب است؟


راگان: تحقیقات شما درباره نشستن ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی در پشت میز چه می گوید؟ آیا تأثیر آنها در این سال بیشتر شده است؟


لیستون: متوجه شدیم که ارتباط برقرارکنندگان درون سازمانی همچنان در راستای توسعه ارتباطات درون سازمانی تلاش می کنند.

 

رویکرد مبتنی بر داده در ارتباطات درون سازمانی نه تنها به شما کمک می کند تا بهترین محتوای عملکرد خود را مشخص کنید، بلکه به شما کمک می کند با گذشت زمان با داده های سخت ارتقا یابید.


پنجاه و چهار درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما راهی برای جمع آوری داده ها در مورد ارتباطات درون سازمانی خود ندارند، که مطمئناً اکثر آنها می گویند تعیین ارزش ارتباطات درون سازمانی کار دشواری است.


راگان: ارتباط برقرارکنندگان از چه کانال هایی برای مشارکت کارکنان هنگام کار در خانه استفاده می کنند؟


لیستون: ایمیل‌ها همچنان محبوب ترین شکل ارتباطات در محل کار هستند که 95٪ از پاسخ دهندگان ما آن را به عنوان مهمترین کانال ارتباطی خود معرفی می کنند.


در حالی که برنامه های چت مانند Slack و Google Groups محبوبترین برنامه های ارتباطی مشاغل دورکاری هستند، ارسال ایمیل همچنان مطمئن ترین کانال ارتباطی کسب و کار است.


در کنفرانس مجازی راگان در رابطه با ارتباطات آینده در تاریخ 10-11 نوامبر، اطلاعات بیشتری از گزارش وضعیت جهانی ارتباطات درون سازمانی Contact Monkey 2020 ارائه شده است.

 

نویسنده: Meghan Madhavan

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک


  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد


  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری


  برگزاری جشنواره اطلاع رسانی روابط عمومی‌های استان همدان


  روابط عمومی‌ها جریان‌ساز و به‌عنوان قلب تپنده سازمان ها هستند


  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی


  شیوه مصاحبه، زندگی و سوابق کاری لری کینگ


  بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد