درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4556صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 مرداد 1392 - 18:19
راه اندازی پاتوق رسانه ای بسیج کشور
  

شارا- معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه کشور گفت: به منظور جذب و انتقال پیام های ارزشی در فضای مجازی بزودی پایگاه پاتوق رسانه ای با ظرفیت جذب بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر مخاطب در کشور راه اندازی می شود.

به گزارش شارا به نقل از مهر، قاسم کشمیری عصر دوشنبه در نشست "روشنگری و بصیرت با عنوان بیعت یک" که به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمع زیادی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان در حسینیه سپاه قزوین برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه ظرفیت هایی که نظام در فضای مجازی ایجاد کرده قابل توجه است که با شکل گیری بسیج رسانه فعالیتهای خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

   کشمیری تصریح کرد: در عصر کنونی رسانه ها در عمق هر خانه ای نفوذ کرده اند و هم اینک دو میلیون وبلاگ نویس در کشور داریم که این میزان
هر روز در حال افزایش است و باید ما نیز از این ظرفیت برای بیان اهداف خود بخوبی استفاده کنیم.
وی افزود: راه اندازی بسیج رسانه زمینه حضور همه رسانه ها را فراهم کرده و جامعه هدف ما نیز همه رسانه ها و فعالان این عرصه هستند و فارغ از هر گونه گرایش و خطوط سیاسی تلاش می کنیم سلائق مختلف در بسیج رسانه حضور یابند و فعالیت کنند.

پاتوق رسانه با دو میلیون و 500 هزار عضو
معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه ای کشور تصریح کرد: یک سایت بزرگ با ظرفیت دو میلیون و 500 هزار نفر عضو و مراجعه کننده را پیش بینی
و طراحی کرده ایم که هر روز بازدیدکننده خواهد داشت و انتقال و جذب پیام در آن دیده شده است که با عنوان پاتق رسانه ای بزودی راه اندازی خواهد شد.

 کشمیری یادآورشد: یکی از اهداف مهم و محوری در راه اندازی بسیج رسانه ساماندهی نیروهای جوان خوش فکر در فضای مجازی، آموزش علاقمندان و ارتقاء معنویت جوانان این عرصه بوده است که در شرایطی که شاهد کاهش معنویت در جوامع هستیم این کار ارزشی ماندگار خواهد شد.

الگوی اخلاقی در رسانه ها نداریم
وی بیان کرد: در زمانی که برای فروش بیشتر یک روزنامه حاضریم هر تیتری بزنیم و جنجال به پا کنیم و اخلاق و معنویت کمرنگ شده به توجه بیشتر به معنویت نیازمندیم و در شرایطی که الگوی رسانه ای نداریم خوشبختانه با هماهنگی انجام شده یک گروه از اساتید برجسته اخلاق، فقه و اصول در زمینه اخلاق رسانه ای در حال کار پژوهشی و تحقیقی هستند تا الگوی مناسبی ارائه کنیم.
کشمیری تصریح کرد: هنوز یک خانواده جامع رسانه ای نداریم که بتوانیم حتی خبرنگاران رسانه خود را با آن بسنجیم که دراین راستا در پژوهشکده
بسیج رسانه در یک کار تحقیقی و واکاوی خبرهای مربوط به بسیج و سپاه در پنج خبرگزاری مهم و شاخص جهان تیترها و خبرهای مربوط مورد
ارزیابی قرار گرفته است.
وی افزود: در این پژوهش متوجه شدیم نقاط قوت بسیج و سپاه و ارزشها مهندسی معکوس شده و برای نمونه سه هزار خبر منعکس شده در خصوص راهیان نور سیاه نمایی شده و واژگونی یک دستگاه اتوبوس با بزرگ نمایی برای زیر سوال بردن این حرکت فرهنگی مورد استفاده رسانه ای غرب قرار گرفته است.

 

بازدید سالانه سه میلیون نفر از مناطق عملیاتی

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه کشور اظهارداشت: کاروان راهیان نور سالانه بین دو تا سه میلیون بازدیدکننده از گروههای مختلف مهندس، پزشک، دانشجو، دانش آموز، فرهنگی و هنرمند دارد و هر کس به این منطقه رفته با غبارزدایی از زنگار وجودی خود تغییر محسوسی کرده و زلال وجود پیدا کرده اما رسانه های غربی از زاویه ای دیگر تلاش می کنند تا این کار را زیر سوال ببرند.

   کشمیری یادآورشد: در این پژوهش مشخص شد در شیوه ارائه مطالب 53.6 درصد اخبار کذب توسط رسانه های استکباری منعکس شده و از سه هزار خبر بسیج 41 درصد در امور نظامی، 9.1 درصد در امور اقتصادی، 17.2 درصد در امور قضایی، 21.1 درصد در زمینه حقوق بشر، 6.2 درصد
در فرهنگ و هنر تیتر توسط خبرگزاری های پنج گانه زده شده که بیانگر توجه آنها به این مسائل است.
وی گفت: این خبرگزاری ها منبع مهم خبری سایر رسانه های غربی هم هستند که با احتساب آن می توان دریافت چه حجم عظیمی علیه بسیج و سپاه به کار گرفته شده است.
این مسئول گفت: با راه اندازی بسیج رسانه درصددیم از ظرفیت مجازی کشور بخوبی استفاده کنیم و  بستر پژوهش و آموزش جوانان و علاقمندان را نیز برای فعالیت در این عرصه فراهم کنیم.

در این مراسم دهقان مسئول روابط عمومی سپاه قزوین هم در خصوص تعامل مناسب رسانه ها با سپاه قزوین مطالبی بیان کرد و اظهارداشت: رسانه ها به عنوان فرهیختگان جامعه نقش مهمی در تعالی ارزشها و صیانت از آرمانهای انقلاب بر عهده دارند که با هوشیاری و بصریت و تعامل منطقی می توان موفقیت های این عرصه را دو چندان کرد.

وی افزود: در سالهای اخیر به حوزه خبر و اطلاع رسانی و مدیریت خبر و رسانه در سپاه استان توجه جدی شده و تعامل با دیگر رسانه ها نیز در محور فعالیتها قرار گرفته است.
در این مراسم محمد سرباز به عنوان مسئول بسیج رسانه قزوین معرفی شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد