درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45523صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آذر 1399 - 14:33
اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند
یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه هایی که شرکت های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشترکین است که این مهم برعهده روابط‌عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه هایی که شرکت های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشترکین است که این مهم برعهده روابط‌عمومی است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت در نشست با اعضای روابط عمومی این شرکت گفت: تاثیرگذاری وجود افراد متخصص و با انگیزه در روابط عمومی در زمان بحران ها خود را نشان می دهد و در بحران اخیر شیوع ویروس کرونا این مهم به خوبی در شرکت توزیع غرب مازندران نمایان شد و روابط عمومی شرکت با ارتباط موثر در فضای مجازی و اصحاب رسانه تلاش های ارزنده ای در مدیریت بحران ایجاد شده انجام داد.


وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات به صورت غیرحضوری، با سرعت بیشتری در دستورکار شرکت های توزیع قرار گرفت که روابط عمومی با اطلاع رسانی های گسترده و موثر فعالیت های انجام شده توسط همکاران فنی و اجرایی، در آگاهسازی مردم در بهره گیری از این خدمات نقش موثری داشته است.


فرح زاد ادامه داد: فضای مجازی بستری است که در اذهان عمومی نفوذ زیادی دارد و ظرفیت بسیار گسترده و مناسبی است برای ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشترکین که جزو اهداف سازمانی است که تلاش شده است از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده شود که کسب رتبه برتر در حوزه رسانه در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق موید این مطلب است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد