درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 دی 1399 - 03:52   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دستان شرکت پالایش نفت تهران

  تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دستان شرکت پالایش نفت تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترور اقتصادی فرمانده جبهه صنعت فولاد کشور توسط ایالات متحده
  آیا صنعت فولاد با تحریم آسیب می بیند؟
  فولادمردان ایرانی در برابر تروریسم اقتصادی، استوار می مانند
  تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دستان شرکت پالایش نفت تهران
  به بهانه تحریم مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان
  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد
  معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه مطرح کرد؛ ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد
  دبیر کمیتۀ پدافند غیرعامل شرکت فولاد مبارکه: قدردانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از مدیرعامل فولاد مبارکه
  برای نخستین بار در کشور انجام شد: تولید تختال با ضخامت 300 میلی‌متر در فولاد مبارکه
  چهار نکته کلیدی برای مدیریت خوب رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45519صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 4 آذر 1399 - 10:00
بانک هند محبوبترین بانک مرکزی جهان در توئیتر
شاکتیکانتا داس، رئیس بانک مرکزی هند در توئیتی اعلام کرد حساب توئیتری RBI@ در ماه جاری مرز یک میلیون هوادار رسید که بالاتر از حدود ۸۹۲ هزار هوادار در ژوئن (اوایل تابستان امسال) است؛ در مقابل بانک مرکزی امریکا حدود ۶۷۸ هزار هوادار، بانک مرکزی اروپا ۵۹۱ هزار هوادار و بانک مرکزی انگلیس بالای ۳۱۷ هزار هوادار در توئیتر دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بانک مرکزی هند تنها بانک مرکزی بزرگ جهان است که در توئیتر به رقم یک میلیون هوادار دست پیدا کرده است.

 

به‌ گزارش ایسنا، شاکتیکانتا داس، رئیس بانک مرکزی هند در توئیتی اعلام کرد حساب توئیتری RBI@ در ماه جاری مرز یک میلیون هوادار رسید که بالاتر از حدود ۸۹۲ هزار هوادار در ژوئن (اوایل تابستان امسال) است؛ در مقابل بانک مرکزی امریکا حدود ۶۷۸ هزار هوادار، بانک مرکزی اروپا ۵۹۱ هزار هوادار و بانک مرکزی انگلیس بالای ۳۱۷ هزار هوادار در توئیتر دارند.

 

داس از زمان شیوع ویروس کرونا، کنفرانس‌های مطبوعاتی را به‌ صورت مجازی از طریق کانال یوتیوب بانک مرکزی هند و حساب رسمی در توئیتر برگزار کرده و این کانال ارتباطی را در میان سرمایه‌گذاران و عموم مردم متداول کرده است.


بانک مرکزی هند اخیراً حساب توئیتری دوم RBIsays@ و یک صفحه فیس بوک با همین نام را راه‌اندازی کرده تا به انتشار گسترده پیام‌های آگاهی رسان برای عموم مردم و ترویج پرداخت‌های دیجیتالی کمک کند. همچنین از آمیتا باچان، هنرپیشه معروف بالیوودی برای کمک به گسترش سواد مالی در میان مردم کمک گرفته است.

 

بر اساس گزارش بلومبرگ، گزارش گلوبال فیندکس ریپورت نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان هندی در حال حاضر حساب بانکی دارند که این رقم در مقایسه با حدود ۵۳ درصد در سال ۲۰۱۴ رشد داشته است، اگرچه از زمان شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، مبادلات دیجیتالی افزایش پیدا کرده است اما همچنان آگاهی عمومی و سواد دیجیتالی در هند ضعیف مانده و به موارد رو به رشد کلاهبرداری منجر شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی


  آثار برگزیده پوستر پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  نقش و اثر روابط‌عمومی بر رشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران


  واتساپ در تیررس انتقاد


  پروپاگاندا و دیگر بستگان: کنکاشی بر تعامل ما با شرکای ناخوانده‌ی فکر و رفتارمان


  سبک‌های اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی


  واتس‌اپ در پی نگرانی‌های کاربران بروز رسانی جدید خود را به تاخیر انداخت


  بیانیه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در خصوص لزوم تعامل با خبرنگاران و فعالان رسانه‌های گروهی


  سهل‌انگاری روابط عمومی‌ها تهدیدی برای حذف منابع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد