درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 07:22   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها
  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد
  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد منصوب شد
  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید
  چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟
  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا
  اصول و اجرای گوش دادن عمیق
  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45517صفحه نخست » رادیو روابط عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1399 - 08:15
کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
شرکت‎‌های مسئولیت‌پذیر می‌توانند با استراتژی‏‎‌ها و طرح‌های جامعه‌‎پسند و حمایت از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و کل اجزای اقتصاد، این شرایط را تغییر دهند و موفقیت بلندمدت خود را تضمین نمایند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیری ویروس کرونا فرصت ارزشمندی را برای شرکت‌ها پدید آورده تا به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی واقعی‌تر و انسانی‌تر حرکت کنند و بدین وسیله به عنوان "شرکت‌های مسئولیت‌پذیر" ضمن رعایت دقیق و همه جانبه دستورالعمل‌های مرتبط، در راستای پاسخگویی به نیازهای اولیه ناشی از این بیماری و همچنین مقابله با چالش‌های آن گام‌های موثرتری بردارند.


در واقع "همه گیری کووید19 باعث شد تا میزان تعهد و وفادار ماندن شرکت‌ها به کدهای اخلاقی کسب‌وکار و اخلاقیات به محک آزمایش گذاشته شود و مشخص گردد که شرکت‌ها در دوران وقوع بحران تا چه حد به مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی خود پای‌بند باقی خواهند ماند.

 

برخی بر این اعتقادند که محدودیت‌ها و فشارهای مالی در کوتاه مدت و بلندمدت باعث شده تا شرکت‌ها برای رسیدن به منافع و خواسته‌های کوتاه‌مدت خود به هر قیمت ممکن حتی کلاهبرداری و فریب‌کاری تلاش کنند و قید سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت خود در زمینه مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی را بزنند و به خاطر بقا در دوران کمبود منابع دست به هر کاری بزنند.


با این همه و خوشبختانه ما مشاهده کرده‌ایم که بسیاری از شرکت‌ها در دوران وقوع بحران کووید19 نه تنها خود را به فعالیت‌های غیراخلاقی در عرصه کسب‌وکار آلوده نکردند بلکه در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، فعال‌تر نیز شده‌اند و در راستای مقابله با این ویروس جهان‌سوز گام‌های موثری را برداشته‌اند." (هانگ وی هی و لوید هریس، 1399)


همچنین شواهد نشان می‌دهد بسیاری از شرکت‎‌های مسئولیت‌پذیر علاوه بر فراهم‎‌سازی کمک‌‎ها، در حال مواجهه با عواقب این همه‌گیری بر عملیات روزمره‎ خود نظیر لغو همایش‌‎ها، واکنش بازارهای مالی و اجرای سیاست‎‌های مرتبط هستند.


بنابراین چطور شرکت و سازمان شما می‌تواند علاوه بر حفظ خود، توازن لازم میان نیازهای کسب‌وکار را برآورده کرده و به تلاش‌های دنیا برای کاهش تاثیرات این همه‌گیری نیز یاری رساند؟


شرکت‎‌های مسئولیت‌پذیر می‌توانند با استراتژی‏‎‌ها و طرح‌های جامعه‌‎پسند و حمایت از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و کل اجزای اقتصاد، این شرایط را تغییر دهند و موفقیت بلندمدت خود را تضمین نمایند.


هیچ‏‎‌کس انتظار ندارد یا نمی‌خواهد که شرکت‎‏‌های بزرگ، اقدامات خارق‌العاده‌‎ای را برای کمک به خیل ذی‌نفعان خود انجام دهند، اما اقدامات جسورانه و خلاقانه‎ امروز در زمینه‎ امدادرسانی فوری، میراث فردای آن‎ها را تعیین خواهند کرد.

 

مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری


  شیوه مصاحبه، زندگی و سوابق کاری لری کینگ


  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی


  بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران


  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا


  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد


  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید


  اصول و اجرای گوش دادن عمیق


  معرفی‌نامه/ میرخلیل الرحمان روزنامه‌نگار پاکستانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد