درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 10:14   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45516صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 12 آذر 1399 - 08:07
شیوع اطلاعات غلط و کووید۱۹
راه‌حل‌های اتوماتیک نظارت بر محتوا محدودیت‌هایی دارند و این واقعیتی سخت است که توسط پاندمی کووید۱۹ نمایان شد. مشکلات نظارت بسیار پیچیده هستند و هیچ راه حل جادویی نیز وجود ندارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وقتی اوایل شیوع جهانی ویروسکرونا، ناظران بر محتوای سامانه‌های بزرگ مثل فیسبوک و یوتیوب به خانه فرستاده شدند، خیلی از مردم حذف اتوماتیک تعداد زیادی پست در مورد کووید ۱۹ را گزارش دادند.

 

بلاگ سازندگان یوتیوب در تاریخ ۱۶ مارچ نوشت: «کاربران و سازندگان ممکن است شاهد افزایش پاک شدن ویدئو‌ها باشند، حتی ویدیوهایی که قوانین را زیر پا نگذاشته‌اند» و توضیح می‌دهد که سیستم یادگیری اتوماتیک بدون نظارت انسان شروع به پاک کردن محتوا خواهد کرد.

 

در همان حین، اطلاعات غلط در مورد ویروس کرونا سرتاسر وب پخش و همه‌گیر می‌شدند. سامانه‌ها با سرعتی ثابت مشغول پاک کردن، کم اهمیت کردن و خارج کردن اطلاعات کذب در تبلیغات و لینک‌ها بودند. اما طبق نظر نت جینز (Nat Gyenes) از مرکز سلامت دیجیتال میدن (Meedan)، شیوع اطلاعات غلط اتفاق تازه‌ای نیست.

 

او می‌گوید؛ «سامانه‌های اینترنتی بزرگ برای اجرای استراتژی‌های نظارت بر محتوای موثر نیاز به تشکیل تیم‌های پاسخگو به سلامت عمومی دارند». جینز می‌گوید که حتی برای مشکلات قدیمی مانند اطلاعات غلط درباره‌ی سرطان نیز همکاری سامانه‌ها با متخصصین سلامت عمومی و محققین جهان ناکافی است.

 

او می‌گوید: «پاندمی‌ها جهانی هستند ولی به صورت منطقه‌ای و محلی تجربه می‌شوند، و چالش ناظران بر محتوا نیز به همین شکل است». مردم در همه‌جای جهان در ایمیل‌ها و انجمن‌های اینترنتی و گروه‌های مجازی با زبان عامیانه سوال‌هایی در مورد بهداشت و سلامت می‌پرسند. وجود ناظران انسانی ضروری است.

 

در پاسخ سریع به پاندمی کووید۱۹، «میدن» در حال توسعه یک پایگاه‌داده‌ی سلامت تخصصی است که می‌تواند توسط جامعه بین المللی مورد بررسی صحت و درستی اطلاعات قرارگیرد. این پایگاه داده شامل اطلاعات مختلف سلامت و بهداشت از سراسر جهان از جمله هند، برزیل، کنیا و سنگال است که از طرف متخصصین تایید شده‌اند.

 

همچنین اطلاعات را به کارکنان حوزه‌ی سلامت و سپس به سمت سامانه های اینترنتی بزرگ‌تر هدایت می‌کند. در نهایت، راه‌حل‌های اتوماتیک نظارت بر محتوا محدودیت‌هایی دارند و این واقعیتی سخت است که توسط پاندمی کووید۱۹ نمایان شد. مشکلات نظارت بسیار پیچیده هستند و هیچ راه حل جادویی نیز وجود ندارد.
 

نویسنده: موزیلا
مترجم: آرمین بی‌نظیر
میدان: https://meidaan.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد