درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 09:23   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45502صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 3 آذر 1399 - 11:48
کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود
شرایط جدید سبب ایجاد تغییراتی در ارتباطات و روابط‌عمومی نیز می‌شود. با دیجیتالی شدن جامعه، روابط‌عمومی فراتر از استفاده‌های ساده از ابزارهای هوشمند خواهد شد. از الگوریتم‌ها استفاده خواهد شد که عناصر حیاتی هوش مصنوعی را در خود جای داده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحول دیجیتال یک وضعیت گذرا یا یک مقطع گذرای صرف نیست. بلکه یک فرایند پیچیده، چند بعدی و تکاملی است. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که توسعه فناوری مداوم در طراحی، تولید و ارائه محصولات و خدمات ادغام شود. تحول دیجیتال از طریق رویکردهای جدید، عملکردهای شرکت را تغییر شکل می‌دهد که در حالت ایده‌آل، از هسته شروع می‌شود و به لایه‌های بیرونی در شرکت می‌رسد.


در این راستا، ویروس کرونا به عنوان یک شتاب دهنده دیجیتال عمل می‌کند که به احتمال زیاد میراث مهمی بر جای می‌گذارد. در دوران قرنطینه و پس از عبور از این بحران، تمایل و نیاز به فناوری دیجیتال مثل گذشته خواهد بود.


اکنون مشتریان انتظار دارند از فناوری دیجیتال نهایت بهره را ببرند. با هدفی مشخص کار را شروع می‌کنند و با تعامل و همکاری کار را پیش می‌برند. به همین دلیل است که تحول دیجیتال منجر به اختراع مجدد مدل‌های تجاری می‌شود که به روش‌های نوآورانه‌ای عمل می‌کنند.

روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود


این شرایط جدید سبب ایجاد تغییراتی در ارتباطات و روابط‌عمومی نیز می‌شود. با دیجیتالی شدن جامعه، روابط‌عمومی فراتر از استفاده‌های ساده از ابزارهای هوشمند خواهد شد. از الگوریتم‌ها استفاده خواهد شد که عناصر حیاتی هوش مصنوعی را در خود جای داده است.


در این زمینه، روابط‌عمومی انقلاب صنعتی چهارم به روابط هوشمند تبدیل می‌شود.


این تکامل سبب می‌شود ارتباطات سریع‌تر و موثرتر انجام شود. روابط هوشمند داده‌های بزرگ را سریع و صحیح‌تر جمع‌آوری می‌کند. به‌علاوه، در تکنیک‌های برقراری ارتباطات اجتماعی بیشتر سرمایه‌گذاری می‌شود. در نتیجه نظارت بیشتری بر فعالیت‌های اجتماعی می‌شود. در فضای دیجیتال، محدودیت‌های تحلیل رفتاری بیشتر می‌شود که می‌توان از مزیت برنامه‌های خودکار و تنظیمات شخصی این برنامه‌ها استفاده کرد.


توانایی ماشین‌ها در انجام الگو و تشخیص تصویر، زمینه ساز رشد و پیشرفت روابط‌عمومی می‌شود. تکامل پردازش و درک زبان طبیعی چشم‌اندازهای ارتباط آسان‌تر و مستقیم با مخاطبان هدف را بهبود می‌بخشد. داده ها اطلاعات به هنگام از طریق یک فرآیند مصنوعی اخبار زنده تولید می‌کنند. تجزیه‌و تحلیل و پیش‌بینی با داده کاوری انجام می‌شود، بدین ترتیب روابط‌عمومی در زمان بحران آمادگی بیشتری خواهد داشت.

تعامل و ارتباط بیشتر


روابط هوشمندانه بسیار تعاملی‌تر از روابط‌عمومی سنتی است. تکامل چت‌بات‌ها فرصت‌های ارتباطات خودکار را گسترش می‌دهند. پاسخ‌های خودکار دیگر پاسخ‌های از پیش ترکیب شده نیستند بلکه سری جدیدی از داده‌های مرتبط و محتوای ویژه‌ای است که به طور مناسب هر درخواست را پوشش می‌دهد.


به جایی می‌رسیم که نه تنها اطلاعات استاندارد، بلکه دانش نیز مدیریت می‌شود. تکامل روابط‌عمومی با امکانات هوشمند و دیجیتال، نه تنها زمینه‌ساز ارائه محصولات و خدمات جدید می‌شود، بلکه باعث خلاقیت در ارتباطات می‌شود، بنابراین شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.

مخالفان


البته نئو لودیتی‌ها از الگوریتم‌ها هراس دارند. علاوه بر این، تحول دیجیتالی، تغییرات اجتناب‌ناپذیر و مهمی (اقتصادی، اجتماعی، استخدام و غیره) را به همراه دارد. باید دید آیا معادل دستاورد ماشین‌های قرن نوزدهم هستند.


علاوه بر این، چالش‌های اخلاقی نیز باید درنظر گرفته شود. افسوس هیچ تحول عمده‌ای بدون مواجه شدن با معضلات مهم رخ نداده است.


ناامنی در اعصار بعدی عاملی است که مانع چشم‌انداز آتی است. اما به نظر می‌رسد که باید به عدم قطعیت عادت کنیم. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که همه چیز بیش از هر زمان دیگری غیرقابل پیش بینی است.


ادغام فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم، افق جدیدی را در زمینه ارتباطات باز می‌کند. کسانی که نخواهند با این تغییرات همگام باشند، منزوی می‌شوند؛ چرا که آینده ارتباطات هوشمند با این فناوری‌ها ادغام شده است.
 

نویسنده: Panagiotis Kakolyris
مترجم: فرزانه شاهویسی

مرجع انگلیسی: www.prnewsonline.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد