درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 دی 1399 - 03:34   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دستان شرکت پالایش نفت تهران

  تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دستان شرکت پالایش نفت تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترور اقتصادی فرمانده جبهه صنعت فولاد کشور توسط ایالات متحده
  آیا صنعت فولاد با تحریم آسیب می بیند؟
  فولادمردان ایرانی در برابر تروریسم اقتصادی، استوار می مانند
  تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دستان شرکت پالایش نفت تهران
  به بهانه تحریم مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان
  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد
  معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه مطرح کرد؛ ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد
  دبیر کمیتۀ پدافند غیرعامل شرکت فولاد مبارکه: قدردانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از مدیرعامل فولاد مبارکه
  برای نخستین بار در کشور انجام شد: تولید تختال با ضخامت 300 میلی‌متر در فولاد مبارکه
  چهار نکته کلیدی برای مدیریت خوب رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45490صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 2 آذر 1399 - 21:52
فریاد پیشرفت ما: تفکر جدید و سازمان های جدید
فریاد پیشرفت ما، متکی به این است که بتوانیم نوآوران جدید را به میان خود جذب کنیم و راهی پیدا کنیم که بتوانیم به آنها آزادی و حمایتی بدهیم تا آزمایش های خود را انجام دهند و به ما کمک کنند تا وارد قلمرو جدیدی شویم تا بتوانیم آن را به یک تجارت کاری قدرتمند تبدیل کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مایکل دیلی، ویراستار سابق روافوک تایمز ، در دسامبر 2006 در نشریه نیمن ریپورت نوشت : «قسمت بزرگی از موفقیت ما این است که دوباره به این مسئله فکر کنیم که چه کسانی را استخدام کردیم.


فریاد پیشرفت ما، متکی به این است که بتوانیم نوآوران جدید را به میان خود جذب کنیم و راهی پیدا کنیم که بتوانیم به آنها آزادی و حمایتی بدهیم تا آزمایش های خود را انجام دهند و به ما کمک کنند تا وارد قلمرو جدیدی شویم تا بتوانیم آن را به یک تجارت کاری قدرتمند تبدیل کنیم.


حق با اوست. ما به تفکر جدید و سازمان های جدیدی نیازمندیم تا بتوانیم در چشم انداز بدیع رسانه ای باقی بمانیم و در آن پیشرفت کنیم. اما به این معنی نیست که ما به افراد جدیدی نیاز داریم. این فکرهای جدید می تواند از همان مردم باهوشی نشأت بگیرد که قبل از این که اینترنت بازی را تغییر دهد، در روزنامه نگاری پیشرفت کردند و خود را وقف آن کردند. فقط لازم است که قوانین، شرط و شروط و انگیزه های آن را بدانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی


  آثار برگزیده پوستر پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  نقش و اثر روابط‌عمومی بر رشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران


  واتساپ در تیررس انتقاد


  پروپاگاندا و دیگر بستگان: کنکاشی بر تعامل ما با شرکای ناخوانده‌ی فکر و رفتارمان


  سبک‌های اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی


  واتس‌اپ در پی نگرانی‌های کاربران بروز رسانی جدید خود را به تاخیر انداخت


  بیانیه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در خصوص لزوم تعامل با خبرنگاران و فعالان رسانه‌های گروهی


  سهل‌انگاری روابط عمومی‌ها تهدیدی برای حذف منابع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد