درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 9 مرداد 1400 - 06:48   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

... و بدینسان دموکراسی متولد شد

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


ادامه ادامه مطلب سه

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟
  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
  چه گزارشی خوب و موثر است؟
  پیش به سوی عصر جدید دورکاری
  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
  اصول سخنرانی عالی
  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45474صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 1 آذر 1399 - 19:31
دلیل تعالی روابط عمومی فولاد مبارکه، پیوند با استانداردهای جهانی است
اگر روابط عمومی سایر سازمان‌ها قصد دارند در مسیر توفیق حرکت کنند، باید مجموعه‌ای از اهدافی را ترسیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنند. در این صورت است که نقطه ضعف و قوت کار مشخص می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به 40 کشور دنیا صادرات انجام می‌دهد، تاکید کرد: این امر تکلیف روابطی عمومی را سنگین‌تر کرده و باعث شده تمامی اهداف این حوزه بر اساس یک معیاری که غالبا جهانی است، برنامه ریزی ‌شود. تلاش بر این است که تمام فعالیت‌های روابط عمومی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مسئولیت اجتماعی و رسانه بر اساس یک ساختار نظامند و سیستمی باشد.


به گزارش شارا، ایرج ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، دلیل تعالی روابط عمومی فولاد مبارکه را پیوند خوردن با استانداردهای جهانی دانسته و گفت: این امر باعث ایجاد تکلیف شده و تمامی کارکنان این حوزه در راستای نیل به این اهداف حرکت می‌کنند. اگر روابط عمومی سایر سازمان‌ها قصد دارند در مسیر توفیق حرکت کنند، باید مجموعه‌ای از اهدافی را ترسیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنند. در این صورت است که نقطه ضعف و قوت کار مشخص می‌شود.


وی تعامل و ایجاد فضای سالم و قوی بین رسانه‌ها و روابط عمومی فولاد مبارکه را یکی از اهداف ترسیم شده دانست که حاصل نظرسنجی و حرکت در مسیر درست بوده است.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تکلیف رسانه را انتشار حقایق جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها در فضایی هستند که مداوم اخبار را رصد می‌کنند، انتظار می‌رود حقایق را آنگونه که هست نشر دهند. فولاد مبارکه تمامی مسائل مالی خود را کاملا شفاف در کدال منتشر می‌کند و هیچ نقطه تاریک و پنهانی در صورت‌های مالی این شرکت وجود ندارد و اگر برای هر رسانه‌ یا مسئولی شبهه‌ای وجود دارد، می‌توانند مدارک را ارائه دهند؛ قطعا فولاد مبارکه به آنها پاسخ خواهد داد.


ترابی افزود: فولاد مبارکه در شرایط سخت تحریم و بیماری کرونا ایستاده و به تولید خود ادامه می‌دهد تا چرخ صنعت بچرخد. انتظار می‌رود برخی رسانه‌ها بدون دانش و اطلاعات کافی باعث ایجاد شبهه نشوند. هدف رسانه روشنگری است و باید از بنگاه‌های اقتصادی که شفاف و بدون هیچ مسائل پشت پرده‌ای به فعالیت تولیدی خود ادامه می‌دهد، حمایت کنند.


وی تاکید کرد: شرکت فولاد مبارکه آماده است تا هرگونه ابهام و شبهه در خصوص مسائل مالی و تولید در این شرکت که برای رسانه و یا سایر مسئولان ایجاد شده را پاسخ دهد. خوشبختانه تمامی امور در شرکت فولاد مبارکه سیستمی و بدون دخالت انسانی بوده و تمامی سفارشات از لحظه ثبت تا تحویل در سیستم درج و قابل رصد است.


وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه روی ساختار و فرایند خود اطمینان 100 درصدی دارد عنوان کرد: تمام محصولات تا زمانی که در داخل شرکت بوده، قابل رصد است؛ اما به محض خروج از این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: صنعت فولاد یک صنعت ملی است؛ از مسئولان انتظار می‌رود به عنوان تکلیفی که دارند از این صنعت بازدید کرده و از نزدیک با روند تولید، مشکلات و دغدغه‌های این صنعت آشنا شوند؛ زیرا این صنعت یک صنعت تحریم شده است.


وی با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه گفت: تمامی مسئولان پس از بازدید از شرکت فولاد مبارکه به اتفاق از روند تولید در شرکت فولاد مبارکه شگفت زده شده و قول همکاری وحمایت از این شرکت را دادند.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین


  اصول سخنرانی عالی


  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟


  پیش به سوی عصر جدید دورکاری


  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی


  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19


  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  چه گزارشی خوب و موثر است؟


  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده