درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 آذر 1399 - 17:50   

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان

  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه فیلم آموزشی بسازیم

  چگونه فیلم آموزشی بسازیم


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمداران تلفن‌همراه در سال 2020

  پرچمداران تلفن‌همراه در سال 2020


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کووید-۱۹؛ فرصتی برای کسب‌و‌کارها
  وضع قوانین جدید برای کنترل گوگل و فیس‌بوک در انگلیس
  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان
  پرچمداران تلفن‌همراه در سال 2020
  چگونه فیلم آموزشی بسازیم
  ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟
  روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند
  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)
  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت
  نحوه فعالیت واحدهای بانک رفاه کارگران در هفته جاری اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45447صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 28 آبان 1399 - 22:37
به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت/ حضور مدیر کل بهزیستی در سامانه پاسخگویی سامد
در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و نوروی معاون توانبخشی از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و نوروی معاون توانبخشی از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان، زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) جهت ایجاد ارتباط هر چه بیشتر دولت و مردم راه‌اندازی شده است تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود
 
 وی افزود: راه اندازی این سامانه زمینه را برای ارتباط هرچه بیشتر مدیران با مردم فراهم کرده تا از نزدیک با مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آشنا شوند و در حوزه وظایف خود پاسخگوی سوالات مردمی باشند
 
 وی ادامه داد :مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سوالات، مطالبات و درخواستهای مردمی از دستگاههای اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی می باشد
 
 امینی بیان داشت: این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود و به نظر می‌رسد بهره‌مندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یابد
 
 مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است مطالبات و شکایات مددجویان پس از ثبت در سامانه سامد جهت پیگیری و رسیدگی به معاونت ها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود
 
 این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : افزایش رضایت مردم از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبه‌های مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت‌رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی نیز از دیگر مزیت‌های این سامد به شمار می‌رود
 
 ایشان در پایان بیان داشت: (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت دکتر مصطفی مصباح زاده موسس روزنامه کیهان


  کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر شد


  ضداطلاعات درباره کووید-19


  روزنامه‌نگاری هوش مصنوعی؛ امکانات و محدودیت‌ها


  بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری


  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)


  مرگ مرموز دو خبرنگار در کابل


  دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند


  فرصت کرونایی برای چابک‌سازی سازمان‌ها


  تفریح و هیجان در میدان مرگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود