درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4544صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 مرداد 1392 - 14:01
منزلت خبرنگاران توسط روابط عمومی‌ها به مزایده گذاشته می‌شود
  

شارا- همایش بزرگ اصحاب رسانه به منظور گرامیداشت روز خبرنگار با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در استانداری قم برگزار شد.

به گزارش شارا، در این همایش زارعی کوشا فرماندار قم و کرم رضا پیریایی در خصوص رسالت خبرنگاری و اهمیت جایگاه خبر و رسانه در عرصه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداختند.

در این همایش ابتدا مرتضی داستانی یکی از خبرنگاران پیشکسوت با ابراز خرسندی از بازدید استاندار از خبرگزاری‌ها و مطبوعات به منظور ارزیابی عملکردها و مشکلات اصحاب رسانه گفت: متاسفانه وضعیت مطبوعات قم در شان این استان نیست و باید برای ارتقای این جایگاه فکری اندیشیده شود.

وی افزود: در حالی که همه می‌دانیم خبرنگاری شغلی خطیر است و خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند اما متاسفانه این پل یک طرفه شده است و گاه تنها در خدمت روابط عمومی‌ها برای بیان عملکردها قرار می‌گیرد.

 

حقوق خبرنگار از پایه حقوق اداره کار نیز کمتر است

این خبرنگار پیشکسوت با ابراز تاسف از وضعیت معیشتی خبرنگاران نیز تصریح کرد: قراردادهای خبری توسط خبرگزاری‌های دولتی با نازلترین قیمت‌ها بسته می‌شود که برای تهیه 7 خبر در طول روز بیش از 12 ساعت زمان نیاز داریم و این قراردادها با همه سختی کار از میزان پایه حقوق کار نیز کمتر است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بسیاری از خبرنگاران با این قراردادهای ناچیز بیمه هم نیستند در حالی که اگر کارگری دچار اتفاقی شود و بیمه از او حمایت نکند صدای خبرنگاران برای دفاع از حقوقش در می‌آید اما هیچ خبرنگاری برای حقوق خودش حرفی نمی زند.

 

منزلت خبرنگاران توسط روابط عمومی‌ها به مزایده گذاشته می‌شود

داستانی خاطرنشان کرد: هیچ کس حاضر نیست بساط قراردادهای ظالمانه را برچیند و اعتراضی کند و در این میان متاسفانه به دلیل وضعیت معیشتی خبرنگاران، جایگاه و منزلت خبرنگار توسط روابط عمومی‌ها به مزایده گذاشته می‌شود هرچند حرمت امامزاده را متولی نگه می‌دارد و کاش خبرنگار خوانده‌ها و میرزا بنویس‌ها به خود بیایند.

 

شجاعت در میان خبرنگاران گم شده است

این خبرنگار پیشکسوت شجاعت را یکی از مشخصه‌های مهم خبرنگاران دانست و عنوان کرد: کاش کسی به خبرنگاران نهیب بزند که بدانند شجاعت در میانشان گم شده است و به جای اینکه روابط عمومی، پلی باشد میان رسانه و مدیران، تبدیل به خط قرمز و خط کش شده است و کسی جرات بازتاب حق را کمتر در خود می‌بیند که اگر مطبوعات سخن حق بگوید آگهی از طرف اداره مذکور قطع خواهد شد!

 

خبرنگاران از جریان سازی فاصله گرفته‌اند

در ادامه این مراسم نیز محمد شاکر خبرنگار صدا و سیمای قم خاطرنشان کرد: خبرنگاران دچار یک معضل بزرگی شده‌اند و آن فاصله گرفتن از جریان سازی می‌باشد در حالی که باید با انتشار هر خبری، خبرنگار مسئولانه آن را پیگیری نماید تا بتوانیم استان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

وی خبرسازی را مکمل جریان سازی برشمرد و عنوان کرد: خبرنگاران نباید منتظر ارسال خبر و فکس خبری از روابط عمومی‌ها باشند بلکه خوشان باید خبرسازی کنند که این امر مکمل جریان سازی است تا با چنین گامی شاهد از میان رفتن دغدغه و مشکلات باشیم و بتوانیم در این رشد و توسعه سهیم گردیم.

همچنین در این همایش بزرگ فاطمه عسگری یکی از خبرنگاران خبرگزاری شبستان به نمایندگی از بانوان خبرنگار گفت: ما هر سال مشکلات و دغدغه‌ها را بیان می کنیم بدون اینکه تغییر و تحولی در این میان اتفاق افتد و مشکلات خبرنگاران آن قدر زیاد است که جای تفکیکی برای مشکلات خواهران و برادران نمی ماند.

 

خبرنگار بلندگوی تبلیغات روابط عمومی‌ها نیست

وی افزود: خبرنگار بلندگوی تبلیغاتی برای روابط عمومی‌ها نیست و متاسفانه شاهد هستیم گاه با پرسش به حق یک خبرنگار، زمینه ساز دلخوری مدیران می‌شود در حالی که رسالت خبرنگار پیگیری مشکلات و بیان حقیقت است.

 

قم نیازمند انتشار یک روزنامه بین المللی است

در این مراسم حجت الاسلام حسینی عارف خبرنگار خبرگزاری ابناء نیز با اشاره به اینکه قم ام القرای جهان اسلام و تشیع می‌باشد تصریح کرد: قم از نظر مطبوعاتی جایگاه خودش را ندارد و برای چنین جایگاهی حداقل باید یک روزنامه بین المللی در قم منتشر کرد.

وی اظهار داشت: اکثر روزنامه‌های قم به صورت محلی هستند در حالی که ما ظرفیت عظیمی همچون جامعه المصطفی با حضور طلبه از بیش از 100 کشور جهان را داریم که چنین ظرفیتی در کشورهای اسلامی کمتر دیده می‌شود و ابناء با انتشار اخبار به 19 زبان زنده دنیا، از چنین ظرفیتی در جامعه المصطفی استفاده می‌کند. لازم به ذکر است در پایان از خبرنگاران فعال استان قم تجلیل شد.

 

استاندار قم: نقد سازنده، مهم‌ترین ابزار خبرنگار در عرصه خدمت رسانی است

استاندار قم عنوان کرد: نقد سازنده، مهم ترین ابزار خبرنگار در عرصه خدمت رسانی به جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، کرم رضا پیریایی در جمع اصحاب رسانه با بیان جایگاه و منزلت خبرنگاران در پیگیری مشکلات و مسائل جامعه گفت: خبرنگار ظرفیت توانمندی است که باید جایگاه و منزلت واقعی خود را به جامعه معرفی نماید.

استاندار قم افزود: رفع مشکلات و موانع به همکاری روزافزون مسئولان و رسانه‌ها نیازمند است و باید با همدلی، اخوت و صمیمیت این موانع مهم همکاری برداشته شود همچنین برای از میان بردن مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران نیز به تعامل میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری نیازمندیم.

وی خاطرنشان کرد: خبر در حقیقت یک اثر است و همان گونه که در پایان هر کتاب نام مولف ذکر می‌شود خبرنگار نیز چنین سهمی در تولید اثرش دارد هر چه خبرش علمی تر و مستندتر باشد ارزش و بهای بیشتری پیدا می‌کند.

کرم رضا پیریایی مهم‌ترین ابزار خبرنگار را نقد سازنده برشمرد و عنوان کرد: نقد سازنده مهمترین ابزار خبرنگار در جریان خدمت و توسعه جامعه و رفع موانع و مشکلات است اما نقدی می‌تواند سازنده باشد که با نگاه علمی و کارشناسانه و مبتنی بر حق و حقیقت بیان شود.

وی تصریح کرد: اگر انتقادات خبرنگاران مستدل و روشن و بر اساس حق باشد هیچ مسئولی ناراحت نمی‌شود به شرط اینکه انتقادها کارشناسانه و دلسوزانه مطرح شوند.

استاندار قم خطاب به مسئولان نیز بیان داشت: ما نیز باید انتقادهای سازنده و کارشناسانه را بپذیریم و در یک فضای صمیمی در جهت رفع مشکلات و موانع گام برداریم اما اگر مسئولی پاسخ انتقادهای سازنده را ندهد در حقیقت به نوعی اهانت و کوتاهی به شمار می رود.

وی در خصوص بازدید خود از رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات نیز اظهارداشت: در بازدید از رسانه‌ها نکات قابل تاملی را دریافتم که امیدواریم بتوانیم در جهت رفع همه مشکلات گام برداریم و با کمک اصحاب رسانه در این مسیر موفق باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد