درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:42   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45436صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 28 آبان 1399 - 20:14
گزارش برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، از افزایش چشمگیر فعالیت‌ روابط‌عمومی‌های این وزارتخانه در پی برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق طی یک سال گذشته خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، از افزایش چشمگیر فعالیت‌ روابط‌عمومی‌های این وزارتخانه در پی برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق طی یک سال گذشته خبر داد.


به‌گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «صدیقه ببران» روز چهارشنبه در آیین پایانی دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق که با حضور وزیر نیرو به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در حالی برگزار می‌شود که خدمت‌رسانی حداکثری و بهره‌گیری از تمام توان و دانش کارکنان صنعت در سال پایانی فعالیت دولت تدبیر و امید، بیش از گذشته مورد تاکید بوده و نمود بارز آن قرارگرفتن مفهوم ساز و کارها در کنار ساخت و سازها در پویش ملی #هرهفتهالفب_ایران به عنوان تبلور همت و تلاش کارکنان صنعت آب و برق در خدمت رسانی به مردم میهنمان است.


وی افزود: این مهم وظیفه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی ارتباطات و اطلاع رسانی فعالیت‌های وزارت نیرو را که فرآیندی سازوکاری است، دوچندان کرده و در مدت یک سال گذشته، فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در صنعت آب و برق افزایش چشمگیری داشته است.


مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: همچون جشنواره گذشته، این دوره از جشنواره نیز در ادامه معرفی رویکردهای نوین در روابط عمومی، تبیین راهبردها، اهداف و برنامه‌های روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، سنجش عملکرد روابط عمومی‌ها و رتبه بندی وکمک به درک و کاهش فاصله بین اهداف و واقعیت‌ها، برگزار می‌شود.


وی ، سنجش میزان ارتقای عملکرد روابط عمومی‌های صنعت از جشنواره گذشته تاکنون، شناسایی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی‌ها و زمینه‌های قابل بهبود و تبادل تجربیات درون و برون سازمانی، تعیین چارچوب سنجش وضعیت اقدامات انجام شده و تشخیص به موقع چالش ها و نقاط آسیب پذیر را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.


ببران با اشاره به 14 محور اصلی جشنواره اظهار کرد: فراخوان آثار جشنواره دوم در محورهای انتشارات و مستند سازی، ارتباطات درون‌سازمانی، حضور در فضای مجازی، ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو، ارتباط با رادیو- تلوزیون اینترنتی ، فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، جشنواره و نمایشگاه، آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه، مدیریت و برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی و نوآوری و خلاقیت در نیمه فروردین ماه امسال از سوی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو اعلام شد و شرکت‌ها آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.


وی ادامه داد: همچنین به جهت اهمیت پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران در برنامه‌ها و چشم انداز وزارت نیرو، بخش ویژه‌ای برای فعال‌ترین شرکت‌های استانی در رویداد پویش هر استان در نظر گرفته شد که امروز از مدیران روابط عمومی این شرکت‌ها به شکل ویژه قدردانی خواهد شد.


مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، به طور کامل الکترونیکی بودن جشنواره را ویژگی اصلی و خاص آن دانست و گفت: مرحله اول غربالگری و گزینش آثار در شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت و به همین منظور نرم‌افزار ویژه ای جهت سهولت ارسال و دسترسی به آثار و داوری آن طراحی شد.


وی در این مرحله 6120 اثر در 13 محور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مقایسه با جشنواره گذشته رشد حدود 30 درصدی در آثار و 10 درصدی در تعداد شرکت‌های استانی را نشان می‌دهد که بیانگر تلاش بیشتر روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط با مخاطبان و انعکاس تلاشها و خدمات سایر همکاران در وزارت نیرو و صنعت آب و برق است.


ببران این آثار را شامل آثاری از 40 شرکت توزیع نیروی برق، 34 شرکت آبفای شهری و روستایی ، 25 شرکت آب منطقه‌ای، 12 شرکت برق منطقه‌ای، و 17 شرکت تولید نیروی برق و نیروگاه، به علاوه چهارشرکت مدیریت شبکه برق، ساتبا، توانیر، موسسه تحقیقات آب و توانیر و در مجموع 132 شرکت عنوان کرد که از سوی شرکتهای مادر تخصصی مورد ارزیابی اولیه قرارگرفت.


وی ادامه داد: از میان این آثار 2754 اثر به مرحله دوم داوری که در دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در گروه‌های تخصصی صورت گرفت راه یافته و در نهایت، 704 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند.


ببران در باره انتخابات هیات داوران جشنواره نیز گفت: رویکرد انتخاب داوران جشنواره دوم نیز مانند جشنواره اول علاوه بر سوابق آکادمیک و مدارج علمی، مبتنی بر پیشینه عملی در کار روابط عمومی بوده و به جهت کثرت آثار و تنوع محورهای جشنواره، پنج نفر از شناخته شده‌ترین اساتیدی که دارای سوابق درخشان در حوزه‌های علمی و عملیاتی روابط عمومی هستند، کار داوری آثار این دوره از جشنواره را بر عهده داشته‌اند و از این حیث نیز یک گام به جلو برداشته شده است.


مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو اضافه کرد: کمیته داوران جشنواره دوم متشکل از "مهدخت بروجردی علوی" (مدیرکل سابق روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و "بیتا شاه منصوری" (عضو هیات علمی و مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) و "داود زارعیان" (عضو هیات علمی دانشگاه)، "علیرضا سپنجی" (مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست) و "احمد یحیایی ایله‌ای" (مدیران و مدرسین حوزه روابط عمومی) بوده است.

23 استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شده‌اند


وی با اشاره به رتبه بندی آثار گفت: این کمیته رتبه بندی 704 اثر راه یافته به مرحله نهایی از 31 شرکت را برعهده داشت که در نهایت و بر اساس نتایج داوری 23 استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شده‌اند.


ببران افزود: همچنین در این مراسم از شرکت آبفای استان اصفهان به عنوان شرکت برتر روابط عمومی‌های صنعت که شش رتبه اولی را درجشنواره دوم داشته و نیز از مدیران روابط عمومی سابق شرکت‌های مادر تخصصی مهندسی آبفای کشور و توانیر که به افتخار بازنشستگی نایل آمده و بار اصلی عملکرد سال گذشته بر دوش آنان بوده قدردانی خواهد شد.


وی در پایان از وزیر نیرو، مدیران ارشد شرکت‌های مادرتخصصی، اعضای کمیته داوران و مجموعه وزارت نیرو تقدیر کرد و گفت: امید دارم دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق گامی موثر در جهت ارتقای توان و دانش روابط عمومی‌های صنعت باشد.


در بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره


در آیین پایانی دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، بیانیه هیئت داوران این رویداد رسانه‌ای توسط دکتر داوود زارعیان دبیر هیئت داوران این جشنواره قرائت شد.


هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور روز چهارشنبه در بیانیه پایانی این جشنواره اظهار کرد: صنعت روابط عمومی به سبب نقش ارزنده‌ای که در ارتقای جایگاه سازمان در اذهان مخاطبان و افکار عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه هر وزارتخانه، سازمان و شرکت ایفا می‌کند، توانسته است در دنیای حرفه‌ای و پیشرفته به یکی از جذاب‌ترین حرفه‌ها تبدیل شود.

در این بیانیه آمده است: این جذابیت هم در عرصــــــه حقوق و دستمزد کارکنان روابط عمومی و هم در میزان رضامندی شغلی و جایگاه حرفه‌ای آنان نمایان است. اما عملاً میان روابط عمومی حرفه‌ای و آرمانی و آنچه در کشور ما می‌گذرد فاصله عمیقی است. این فاصله به سبب متغیرهای متعددی شکل‌گرفته است که شاید ماحصل و نتیجه آن در عدم توجه روابط عمومی حرفه‌ای به برنامه مداری و برنامه محوری است که چند دهه‌ای است جایگزین فنون محوری و یا به عبارتی روابط عمومی سنتی شده است.

این بیانیه اضافه می‌کند: روابط عمومی وزارت نیرو با علم به اهمیت این حرفه، در زمانی که با توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گسترش فضای مجازی، شاهد توسعه اخبار نادرست ناشی از تعدد تولیدکنندگان مجهول در شبکه‌های اجتماعی و سراچه‌های خبری هستیم‌، برنامه محوری را سرلوحه کارهای خود قرار داده، با حمایت مدیران ارشد وزارتخانه راه دشوار مدیریت افکار عمومی را به‌خوبی طی می‌کند. از این برنامه‌ها ارزیابی مداوم عملکرد روابط عمومی‌های زیرمجموعه به روش علمی و بر اساس شاخص‌های جهانی است.

هئیت داوران این جشنواره تصریح می‌کند: برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در شرایطی که کشور در دوران سخت تحریم‌های ظالمانه و بیماری منحوس کرونا قرار دارد در چارچوب همین تفکر صورت گرفته است و نشان از عزم جدی وزارت نیرو برای توسعه این حرفه مهم دارد.

دبیر هئیت داوران در بیانیه می‌افزاید: افتخار دارم به‌عنوان دبیر هیات داوران نهایی، به همه‌کسانی که داوطلبانه در این رقابت سنگین شرکت کردند و خود را در محک آزمایش نهادند، تبریک گفته و صمیمانه تشکر کنم چراکه بدون حضور آنان رقابتی شکل نمی‌گرفت.

بر اساس این بیانیه، در این جشنواره 132 شرکت در 14 بخش ارتباط با رسانه‌ها، ارتباط با پاون، ارتباطات درون‌سازمانی، حضور در رادیو و تلویزیون اینترنتی، حضور در فضای مجازی، آموزش همکاران و خبرنگاران، مدیریت و برنامه‌ریزی، جشنواره و نمایشگاه، تبلیغات محیطی، فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی‌، پژوهش و افکار‌سنجی، انتشارات و مستندسازی، نوآوری و خلاقیت و پویش هر #هرهفته_الف_ب_ایران حضور پیدا کردند که از بین آن‌ها 49 شرکت برگزیده‌ شده‌اند.

این هئیت ادامه می‌دهد: فرآیند انتخاب این 49 شرکت، طی سه مرحله صورت گرفته است: مرحله اول داوری توسط دفاتر روابط عمومی شرکت‌های مادرتخصصی، مرحله دوم توسط دفتر روابط عمومی حوزه ستادی و مرحله سوم توسط هیات داوران نهایی که شرکت‌های برگزیده عبارت‌اند از 18 شرکت توزیع نیروی برق، 7 شرکت برق منطقه‌ای، 5 شرکت مدیریت‌‌ تولید، 8 شرکت آب و فاضلاب شهری و 11 شرکت آب منطقه‌ای انتخاب شده‌اند.

این هئیت تصریح می‌کند، بر اساس ارزیابی همه آثار رسیده، هیات داوران موارد زیر را به‌عنوان پیشنهاد، ارائه می‌کند:


۱- تدوین برنامه‌های مناسب و عملیاتی از سوی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در جهت تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌های موجود در عملکرد و فعالیت‌های آن‌ها مبتنی بر نتایج کسب‌شده در جشنواره
۲- برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی کارشناسان و مدیران روابط عمومی به‌صورت استانی و مجازی برای تعمیق مفاهیم و مبانی روابط عمومی و ارتباطات حرفه‌ای
۳- استانداردسازی هرچه بیشتر محورهای جشنواره و مؤلفه‌های ارزیابی برای شرکت‌کنندگان جهت نزدیک‌تر شدن آراء و نظرات
۴- اجتناب از ارسال آثار بیش‌ازحد مجاز یا آثار غیر مرتبط، توسط شرکت‌کنندگان
۵- الزام به شرکت هرچه بیشتر و منظم‌تر شرکت‌کنندگان به‌منظور ارزیابی منصفانه
۶- راه‌اندازی دبیرخانه دائمی، سامانه الکترونیکی و برگزاری جشنواره به‌صورت سالانه
7- برخی آثار ارسال‌شده به جشنواره در بخش‌های مختلف چندان دارای نظم مناسب نبودند و ازآنجاکه در تعدادی از نمونه‌ها رعایت شاخص‌های مربوط صورت نگرفته بود، لذا لازم است در این زمینه نیز تمهیدات اثربخش‌تری نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی خاص پیش‌بینی شود.

این هئیت در پایان بیانیه می‌افزاید: هیات داوران از تلاش‌های مدیریت و کارکنان روابط عمومی وزارت نیرو در برگزاری جشنواره از طریق فضای مجازی و بدون استفاده از کاغذ و در یک محیط کاملاً حرفه‌ای تشکر می‌کند. هیات داوران تلاش کرده است تا آثار دریافتی، بر مبنای معیارهای علمی، بی‌طرفانه و منطبق بر اخلاق حرفه‌ای مورد قضاوت قرار گیرد.

بر اساس این بیانیه، هیات داوران کوشیده است تا با انتخاب آثار برتر، الگوهایی مناسب را برای کار شایسته‌تر معرفی کند. هیات داوران همچنین سپاس خود را به خاطر اعتمادی که روابط عمومی صنعت آب و برق به آنان داشته است ابراز می‌دارد.


برترین‌های دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور


 در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.

ارزیابی این جشنواره در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانه‌ای"، "ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه"، "مدیریت و برنامه‌ریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.

در مرحله داوری ۴۹ شرکت برگزیده شده که شامل ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه‌ای، پنج شرکت مدیریت تولید،‌ هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه‌ای است.

در آیین پایانی این جشنواره که امروز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، برترین‌ها در موضوعات مختلف به شرح ذیل معرفی و از آنها تقدیر شد.

انتشارات و مستندات
رتبه نخست: آبفای مشهد
رتبه دوم: برق منطقه‌ای خراسان_ آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی
رتبه سوم: توزیع برق سیستان_ آب منطقه‌ای قزوین

ارتباطات درون سازمانی
رتبه نخست: آب منطقه‌ای یزد
رتبه دوم: نیروگاه رامین (خوزستان)_آب منطقه‌ای تهران
رتبه سوم: نیروگاه بیستون (کرمانشاه)

حضور در فضای مجازی
رتبه نخست: سازمان آب و برق خوزستان
رتبه دوم: توزیع برق شهرستان اصفهان_ برق منطقه‌ای خراسان
رتبه سوم: آبفا مرکزی

ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)
رتبه نخست: برق منطقه‌ای گیلان
رتبه دوم: برق منطقه‌ای خوزستان_آب منطقه‌ای خراسان رضوی
رتبه سوم: توزیع برق استان مرکزی_توزیع برق تبریز

ارتباط با رادیو و تلویزیون اینترنتی
رتبه نخست: برق منطقه‌ای باختر
رتبه دوم: آب منطقه‌ای زنجان
رتبه سوم: توزیع برق آذربایجان‌غربی_توزیع برق شهرستان اصفهان

فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی
رتبه نخست: ندارد
رتبه دوم: توزیع برق قزوین_توزیع برق چهارمحال
رتبه سوم: آبفا گیلان

تبلیغات (محیطی_رسانه‌ای)
رتبه نخست: توزیع برق زنجان
رتبه دوم: توزیع برق خراسان‌شمالی_آبفا یزد
رتبه سوم: برق منطقه‌ای سیستان_توزیع برق مرکزی

ارتباط با رسانه‌های (دیداری، شنیداری، مکتوب_مجازی)
رتبه نخست: توزیع برق شهرستان اصفهان
رتبه دوم: توزیع برق تهران بزرگ_مدیریت تولید اصفهان
رتبه سوم: توزیع برق غرب مازندران_توزیع برق آذربایجان‌غربی

جشنواره و نمایشگاه
رتبه نخست: آبفا تهران
رتبه دوم: توزیع برق یزد_توزیع برق کردستان
رتبه سوم: آب منطقه‌ای اصفهان_آب منطقه‌ای گلستان

آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه
رتبه نخست: توزیع برق استان اصفهان
رتبه دوم: مدیریت برق شهید رجایی_برق منطقه‌ای تهران
رتبه سوم: آب منطقه‌ای خراسان رضوی_آب منطقه‌ای اصفهان

مدیریت و برنامه‌ریزی
رتبه نخست: مدیریت برق شهید رجایی
رتبه دوم: نیروگاه نکا
رتبه سوم: آبفا خراسان شمالی_آبفا مرکزی

پژوهش و افکار‌سنجی
رتبه نخست: ندارد
رتبه دوم: توزیع برق یزد_آب منطقه‌ای همدان
رتبه سوم: توزیع برق لرستان_آبفا مشهد

نوآوری و خلاقیت
رتبه نخست: آب منطقه‌ای خراسان رضوی
رتبه دوم: توزیع برق شهرستان مشهد_توزیع برق استان البرز
رتبه سوم: آبفا قم_ برق منطقه‌ای فارس

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران
رتبه نخست: آب منطقه‌ای کردستان
رتبه دوم: برق منطقه‌ای آذربایجان
رتبه سوم: آب منطقه‌ای زنجان
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد