درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:31   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45421صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 27 آبان 1399 - 16:27
کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر یکساله شد
کانون صنفی روابط‌عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با انتشار ویدیوی یک‌سالگی این کانون را به جامعه ی تئاتری تبریک گفت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کانون صنفی روابط‌عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با انتشار ویدیوی یک‌سالگی این کانون را به جامعه ی تئاتری تبریک گفت.
 
 هییت مدیره ی این کانون در این روزیاد با تاکید بر تلاش برای تثبیت جایگاه رسمی ارتباطات تئاتر، بازنویسی مجدد آیین نامه صنفی، برنامه‌ریزی منسجم برای روند آموزشی و ارتقای سطح علمی اعضا، پیگیری روند بیمه ی هنرمندان برای فعالین ارتباطات تشکیل این کانون صنفی را ضرورتی در راستای نیل به اهداف دراز مدت خود دانست.
 
 ایلیا شمس رییس هییت مدیره‌ی این کانون طی یادداشتی کوتاه چنین عنوان کرد: «تشکیل یه نهاد صنفی برای بخش اعظمی از فعالین‌ حوزه‌ ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات تئاتر امری ضروری برای اهالی این حرفه‌‌‌‌ی نوپا اما موثر است. به همین منظور کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر فعالیت خود از ۲۳ آبان ۹۸ با هدف ایجاد رابطه‌ای محکم و انسجامی قوی آغاز کرد و حالا که یکسال از عمر خود را پشت سر گذاشته است به روزهای روشن و افقی بی‌انتها چشم دوخته است. تولدت مبارک خانه‌ی ما »
 
 سارا حدادی نائب رییس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر تیر در ادامه عنوان کرد: « ضرورت وجود صنفی متحد و منسجم امروز بیش از قبل احساس می شود، هرچند یکسال از تاسیس رسمی این صنف می گذرد اما سابقه ی فعالین در حوزه ی ارتباطات تئاتر به سال های دور باز می گردد. در تلاش هستیم با ایجاد بستر آموزشی به ارتقای علمی اعضایمان کمک کنیم و همچنین به زودی گزارش کامل از عملکرد روند یکساله ی کانون منتشر خواهیم کرد. »
 
 هییت مدیره ی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ۲۳ آبان ۱۳۹۸ با ۴۵ رای به صورت حضوری و وکالتی انتخاب شدند و با آیین نامه ای جدید تا پایان آبان ۱۴۰۰ فعالیت خود را ادامه خواهند داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد