درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 آذر 1399 - 22:13   

پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


ادامه ادامه مطلب دو

سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد

  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  خدمت جدید بانک رفاه کارگران برای رفاه و سلامتی مشتریان
  انتصاب مسئول روابط عمومی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی
  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد
  چالش ‌شرکت‌ها در بازگشت وفاداری مشتری
  ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
  مذاکرات آمریکا برای بازگشت مدیر هوآوی به چین
  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد
  فیلیپین پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45404صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 28 آبان 1399 - 08:07
آینده دورکاری در دوران پساکرونا
تسهیل و تسریع گفتمان‌های اجتماعی و فرابخشی بین سیاست‌گذاران و همه ذی‌نفعان تاثیرگذار و تاثیرپذیر در حوزه دورکاری و خانه‌کاری از جمله اولویت‌های اصلی در دوران پساکرونا محسوب می‌شود که در نهایت می‌تواند تهدیدهای برآمده از همه‌گیری کووید-19را به فرصت‌های بی نظیری برای دگرگون ساختن ساختارهای سنتی کار تبدیل نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیری کووید-19 دیر یا زود از میان خواهد رفت اما پیامدهای این پدیده تاثیرگذار و غافلگیرکننده با پایان این همه‌گیری از میان نخواهد رفت. بر همین اساس، کارشناسان و صاحب نظران بر این اعتقادند که آن‌چه در قالب واکنش‌های سریع و ضربتی دنیای کسب‌وکار نسبت به این همه‌گیری خطرناک و زیان‌بار صورت گرفته است در آینده و پس از نابودی این ویروس جهانگیر به پدیده‌هایی پایدار و ماندگار در دنیای کسب‌وکار تبدیل خواهند شد که دورکاری و خانه‌کاری یکی از همین تحولات پایدار و ماندنی به‌شمار می‌آید.

 

بنابراین، در سال‌های آینده تمام ارکان دخیل در کسب‌وکار شامل کارکنان، مدیران، سازمان‌ها و دولت‌ها بایستی خود را با روش‌های کاری جدید و هنجارهای جدید در این زمینه تطبیق دهند و خود را از قبل برای مواجه شدن با همه‌گیری‌های احتمالی آینده و بحران‌هایی از این دست مهیا سازند.


در شکل‌گیری واکنش‌های اضطراری و سریع اولیه در قبال همه‌گیری کرونا، دولت‌ها و سازمان‌های دولتی دارای نقش محوری و اساسی بودند و نقش‌آفرینی بخش خصوصی، فعالان عرصه کسب‌وکار از جمله اتحادیه‌های کارگری و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی فرایندهایی مانند دورکاری و خانه‌کاری، اندک و محدود بوده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که در فردای پس از کرونا بایستی فرایندهایی مانند دورکاری و خانه‌کاری با مشارکت فعال‌تر همه دست‌اندرکاران دنیای کسب‌وکار تغییر شکل پیدا کنند و به پختگی و بلوغ بیشتری دست یابند.

 

بنابراین، تسهیل و تسریع گفتمان‌های اجتماعی و فرابخشی بین سیاست‌گذاران و همه ذی‌نفعان تاثیرگذار و تاثیرپذیر در حوزه دورکاری و خانه‌کاری از جمله اولویت‌های اصلی در دوران پساکرونا محسوب می‌شود که در نهایت می‌تواند تهدیدهای برآمده از همه‌گیری کووید-19را به فرصت‌های بی نظیری برای دگرگون ساختن ساختارهای سنتی کار تبدیل نمود.

مرجع انگلیسی: نشریه سازمان بین المللی کار

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


  چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد


  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


  سوم دسامبر، روز جهانی کم‌توانان


  اسنپ‌چت به مصاف تیک‌تاک می‌رود


  سواد سلامت و بیگانه‌هراسی


  حفره امنیتی اپل و امکان نفوذ به آن از راه دور


  کرونا، فرصتی برای ظهور روش‌های نوین تبلیغاتی


  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود