درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 آذر 1399 - 22:07   

پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


ادامه ادامه مطلب دو

سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد

  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  خدمت جدید بانک رفاه کارگران برای رفاه و سلامتی مشتریان
  انتصاب مسئول روابط عمومی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی
  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد
  چالش ‌شرکت‌ها در بازگشت وفاداری مشتری
  ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
  مذاکرات آمریکا برای بازگشت مدیر هوآوی به چین
  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد
  فیلیپین پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45403صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 26 آبان 1399 - 08:06
رویکرد بحران – فرصت در برخورد با همه‌گیری کووید 19
دیالکتیک بحران و فرصت چیزی است که هم در فلسفه غرب مصداق دارد و هم در فلسفه شرق و در هر دوی آنها اعتقاد کلی بر آن است که در دل هر بحرانی، فرصتی برای اصلاحات و بهتر شدن نهفته است. در حقیقت، بسیاری از ابداعات و نوآوری‌ها در سیستم‌های اجتماعی و تکنولوژی‌ها به واسطه واکنش نشان دادن بشر نسبت به بحران‌ها شکل گرفته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تاریخ تحولات انسانی و متمدن شدن انسان یکی از نمونه‌های بارز تاثیرگذاری بحران به عنوان عامل بقای انسان و موفقیت او در فائق آمدن بر مشکلات و چالش‌ها به‌شمار می‌آید. در واقع اگر چه بحران‌ها، چه طبیعی و چه انسان ساخت، دارای خرابی‌ها و دردسرهای فراوانی را به‌دنبال می‌آورند، اما از سویی دیگر موجب تسریع و تسهیل تغییر و تحولات و برداشته شدن موانعی می‌شوند که بر سر راه اصلاحات وجود دارند و این یعنی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها.


دیالکتیک بحران و فرصت چیزی است که هم در فلسفه غرب مصداق دارد و هم در فلسفه شرق و در هر دوی آنها اعتقاد کلی بر آن است که در دل هر بحرانی، فرصتی برای اصلاحات و بهتر شدن نهفته است. در حقیقت، بسیاری از ابداعات و نوآوری‌ها در سیستم‌های اجتماعی و تکنولوژی‌ها به واسطه واکنش نشان دادن بشر نسبت به بحران‌ها شکل گرفته‌اند. همین رویکرد بحران – فرصت را می‌توان در برخورد با همه‌گیری کووید 19 در سرتاسر جهان پیاده کرد.


کووید 19 وضعیت خطرناک و مشکل‌سازی را پدید آورده که ما را وادار ساخته تا برای مقابله با آن دست به نوآوری‌های بی سابقه و جسورانه بزنیم و کارهایی را تجربه کنیم و ایده‌هایی را در سر بپرورانیم که تا پیش از ظهور کرونا، بسیاری از آنها دور از ذهن و غیرممکن به نظر می‌رسید. به همین دلیل هم هست که ما باید در دوران پس از کووید 19 دست به تجدید نظر اساسی در تفکرات و دیدگاه‌های پیشین خود در زمینه محیط کار و کار کردن بزنیم.
 

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


  چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد


  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


  عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع): لازمه تحلیل گفتمانی در جامعه، توسعه و تقویت سواد رسانه ای است


  سوم دسامبر، روز جهانی کم‌توانان


  اسنپ‌چت به مصاف تیک‌تاک می‌رود


  سواد سلامت و بیگانه‌هراسی


  حفره امنیتی اپل و امکان نفوذ به آن از راه دور


  کرونا، فرصتی برای ظهور روش‌های نوین تبلیغاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود