درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 20:09   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد
  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45402صفحه نخست » رادیو روابط عمومیدوشنبه، 26 آبان 1399 - 00:03
روابط عمومی قائم به علوم اجتماعی است
مسئولان روابط عمومی با آگاهی از کشفیات علوم اجتماعی می توانند بر حسن تاثیر برنامه‌های روابط عمومی بیفزایند و در کار خود به عنوان کارشناسان ارتباط با مردم و متخصص تجزیه و تحلیل افکارعمومی و مشاوران مدیر مدیران توفیق شایانی بدست آورند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| باید توجه داشت که روابط‌عمومی قائم به علوم اجتماعی است. علوم اجتماعی مانند روانشناسی – جامعه شناسی – مردم شناسی – اقتصاد – علوم سیاسی و لغت شناسی نقش روزافزونی در روابط عمومی ایفا می کنند. مسئول روابط عمومی باید همواره به علوم اجتماعی و کشفیات و مطالعات علمای علوم اجتماعی توجه دقیق داشته باشد زیرا به کمک این علوم است که می تواند در آینده مشکلات روابط عمومی را حل کند.


این علمای علوم اجتماعی هستند که به ما می گویند افکارعمومی چگونه بوجود می آید و چگونه تغییر پیدا می کند. رفتار افراد در میان جمع چگونه است – احساسات چگونه افکار و عقاید را تحت تأثیر قرار می دهند. نقش پروپاگاند و نقش سازندگان افکارعمومی در اجتماع چیست.


مسئولان روابط عمومی با آگاهی از کشفیات علوم اجتماعی می توانند بر حسن تاثیر برنامه‌های روابط عمومی بیفزایند و در کار خود به عنوان کارشناسان ارتباط با مردم و متخصص تجزیه و تحلیل افکارعمومی و مشاوران مدیر مدیران توفیق شایانی بدست آورند.
 

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1399/8/26 - 11:48 |     0     0     |
این مطلب اساسا غلط است.
روابط عمومی باید قائم به دانش مدیریت باشد.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت بحران کرونا با مشارکت نهادهای مدنی


  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  چهار اصل بازاریابی قیف کامل


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد