درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45398صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 آبان 1399 - 17:22
آیین نامه سنجش و ارزشیابی حرفه ای اعضاء حقیقی انجمن روابط عمومی ایران اجرایی می شود
به منظور تحقق اهداف عالیه انجمن و در راستای تعالی بخشی به نظام حرفه ای روابط‌عمومی در ایران، آیین‏نامه‏ سنجش، ارزشیابی و اعطای کارت و گواهی عضویت افراد حقیقی در انجمن روابط‏عمومی ایران تصویب و اجرایی گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به منظور تحقق اهداف عالیه انجمن و در راستای تعالی بخشی به نظام حرفه ای روابط‌عمومی در ایران، آیین‏نامه‏ سنجش، ارزشیابی و اعطای کارت و گواهی عضویت افراد حقیقی در انجمن روابط‏عمومی ایران تصویب و اجرایی گردید.


خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران با بیان این خبر گفت: «یکی از مهمترین وظایف انجمن، حمایت از حرفه روابط عمومی است و در این میان عضویت در این انجمن می باید بیانگر، توان حرفه ای و تخصصی اعضاء در انجام مأموریت ها و وظایف نهاد روابط عمومی باشد. از این جهت و با استفاده از ظرفیت های قانونی انجمن به ویژه اساسنامه، به عنوان اولین گام عضویت هریک از افراد حقیقی فعال در روابط عمومی، از مسیر این آیین نامه عبور خواهد کرد.»


وی افزود: «در این آیین نامه عضویت افراد حقیقی به سه نوع پیوسته حرفه ای، پیوسته عادی و پیوسته دانشجویی تعریف شده است. برای اعضاء پیوسته عادی ودانشجویی، وفق شرایط مندرج در آیین نامه، کارت عضویت صادر می گردد. لیکن برای دریافت گواهی عضویت حرفه ای، مراحل ارزشیابی و سنجش طی خواهد شد.»


رفیعی ادامه داد: «مهمترین دستاورد این آیین نامه، ایجاد شفافیت و وضوح در توانایی عملی و علمی اعضاء از طریق سطح بندی میزان حرفه ای بودن ایشان است. بدین لحاظ گواهی عضویت حرفه ای هریک از اعضاء پس از انجام ارزشیابی و در قالب پایه های 4 گانه و همچنین رسته فعالیتی، صادر خواهد شد.»


رئیس انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: «این آیین نامه در کمیته عضویت و ارزشیابی انجمن، تدوین شده و پس از بررسی در جلسه دوازدهم هیأت مدیره به تصویب رسیده است. مسئولیت اجرایی شدن این آیین نامه برعهده کمیته مذکور بوده که اعضاء آن جملگی از فعالان پیشکسوت انجمن و روابط عمومی به شمار می روند که سالیان متوالی ضمن حضور فعالانه در انجمن، مسئولیت های متعددی در عرصه حرفه ای روابط عمومی ایران داشته اند.»


لازم به ذکر است دکتر احمد پاکزاد، دکتر حمید شکری خانقاه، عبدالله اسکویی و رضا محبی طالقانی اعضاء کمیته عضویت و ارزشیابی انجمن بوده اند که بنا بر پیشنهاد رئیس انجمن و تصویب هیأت مدیره در این کمیته منصوب شده اند. فایل کامل آیین نامه در وب سایت انجمن به نشانی www.prsir.org در دسترس قرار گرفته است.

https://telegram.me/reza_mohebbi_taleghani

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد