درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45390صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 25 آبان 1399 - 08:00
ترویج روح و اصول روابط عمومی در داخل سازمان
موضوع هدایت و قبولاندن اصول روابط عمومی نباید محدود به مدیران درجه یک باشد بلکه مامور روابط عمومی باید سعی کند که مدیران دیگر و رؤسای ادارات و دوایر و حتی کارکنان مؤسسه را هم با اصول روابط عمومی آشنا و علاقه مند سازد.
  

آن کس که راه درازی در پیش دارد از مرکب خود خوب نگاهداری می‌کند
«راسین»


شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین وظیفه مامور روابط‌عمومی این است که پشتیبانی و اشتیاق و علاقه کارکنان خود سازمان را نسبت به فعالیت های روابط عممومی سازمان جلب و نگاهداری کند. یکی از کارشناسان روابط عمومی درباره اهمیت پشتیبانی کارکنان خود مؤسسه چنین می نویسد: «من می توانم در صورت لزوم 75 درصد اوقات خود را صرف کنم تا به همکاران خود بفهمانم که در 25 درصد باقی مانده اوقات خود چه کارهائی می کنم.»


در جائی که روابط عمومی هنوز دائر نشده وظیفه مسئول رواط عمومی این است که دستگاه روابط عمومی را بر مبنای صحیح و استواری دایر کند و در جائی که دستگاه روابط عمومی دایر شده باشد وظیفه مسئول دستگاه این است که همکاری و پشتیبانی قسمت‌های دیگر سازمان را نسبت به دستگاه روابط عمومی جلب نماید.


 ماموران روابط عمومی برای انجام مقاصد زیر با بردباری تمام کوشش فراوان کنند:


1 – مسئول روابط عمومی باید مدیران و مسئولان سازمان را با روح فعالیت های روابط عمومی آشنا سازد.

2 – راجع به حدود اختیارات و مسئولیت های خود دستور کتبی دریافت دارد.
3 – اعتماد و معاضدت همکاران خود را جلب نماید.
4 – تمام مؤسسه را با اصول و برنامه‌های روابط عمومی آشنا سازد .
5 -برای قسمت‌های دیگر سازمان و کارکنان آن خدماتی انجام دهد.
6– علاقه و فرصتی ایجاد کند که کارکنان سازمان در برنامه‌های روابط عمومی شرکت کنند.
4 – اهتمام داشته که ارتباط سازمان با کارکنان خود صریح و بی‌پرده صورت گیرد.


دشوارترین کار مسئول روابط عمومی نفوذ کردن در ذهن مدیران و قبولاندن روح و اصول روابط عمومی به آنان است. برای این کار متصدی روابط عمومی باید دارای شخصیت بسیار جالب و نفوذ کلام و عزت و احترام خاص باشد و بتواند در موقع نیاز به آسانی به مدیران دسترسی پیدا کند.

 

 موضوع هدایت و قبولاندن اصول روابط عمومی نباید محدود به مدیران درجه یک باشد بلکه مامور روابط عمومی باید سعی کند که مدیران دیگر و رؤسای ادارات و دوایر و حتی کارکنان مؤسسه را هم با اصول روابط عمومی آشنا و علاقه مند سازد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد