درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 آذر 1399 - 22:14   

پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


ادامه ادامه مطلب دو

سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد

  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  خدمت جدید بانک رفاه کارگران برای رفاه و سلامتی مشتریان
  انتصاب مسئول روابط عمومی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی
  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد
  چالش ‌شرکت‌ها در بازگشت وفاداری مشتری
  ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
  مذاکرات آمریکا برای بازگشت مدیر هوآوی به چین
  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد
  فیلیپین پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45390صفحه نخست » رادیو روابط عمومییکشنبه، 25 آبان 1399 - 08:00
ترویج روح و اصول روابط عمومی در داخل سازمان
موضوع هدایت و قبولاندن اصول روابط عمومی نباید محدود به مدیران درجه یک باشد بلکه مامور روابط عمومی باید سعی کند که مدیران دیگر و رؤسای ادارات و دوایر و حتی کارکنان مؤسسه را هم با اصول روابط عمومی آشنا و علاقه مند سازد.
  

آن کس که راه درازی در پیش دارد از مرکب خود خوب نگاهداری می‌کند
«راسین»


شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین وظیفه مامور روابط‌عمومی این است که پشتیبانی و اشتیاق و علاقه کارکنان خود سازمان را نسبت به فعالیت های روابط عممومی سازمان جلب و نگاهداری کند. یکی از کارشناسان روابط عمومی درباره اهمیت پشتیبانی کارکنان خود مؤسسه چنین می نویسد: «من می توانم در صورت لزوم 75 درصد اوقات خود را صرف کنم تا به همکاران خود بفهمانم که در 25 درصد باقی مانده اوقات خود چه کارهائی می کنم.»


در جائی که روابط عمومی هنوز دائر نشده وظیفه مسئول رواط عمومی این است که دستگاه روابط عمومی را بر مبنای صحیح و استواری دایر کند و در جائی که دستگاه روابط عمومی دایر شده باشد وظیفه مسئول دستگاه این است که همکاری و پشتیبانی قسمت‌های دیگر سازمان را نسبت به دستگاه روابط عمومی جلب نماید.


 ماموران روابط عمومی برای انجام مقاصد زیر با بردباری تمام کوشش فراوان کنند:


1 – مسئول روابط عمومی باید مدیران و مسئولان سازمان را با روح فعالیت های روابط عمومی آشنا سازد.

2 – راجع به حدود اختیارات و مسئولیت های خود دستور کتبی دریافت دارد.
3 – اعتماد و معاضدت همکاران خود را جلب نماید.
4 – تمام مؤسسه را با اصول و برنامه‌های روابط عمومی آشنا سازد .
5 -برای قسمت‌های دیگر سازمان و کارکنان آن خدماتی انجام دهد.
6– علاقه و فرصتی ایجاد کند که کارکنان سازمان در برنامه‌های روابط عمومی شرکت کنند.
4 – اهتمام داشته که ارتباط سازمان با کارکنان خود صریح و بی‌پرده صورت گیرد.


دشوارترین کار مسئول روابط عمومی نفوذ کردن در ذهن مدیران و قبولاندن روح و اصول روابط عمومی به آنان است. برای این کار متصدی روابط عمومی باید دارای شخصیت بسیار جالب و نفوذ کلام و عزت و احترام خاص باشد و بتواند در موقع نیاز به آسانی به مدیران دسترسی پیدا کند.

 

 موضوع هدایت و قبولاندن اصول روابط عمومی نباید محدود به مدیران درجه یک باشد بلکه مامور روابط عمومی باید سعی کند که مدیران دیگر و رؤسای ادارات و دوایر و حتی کارکنان مؤسسه را هم با اصول روابط عمومی آشنا و علاقه مند سازد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


  چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد


  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


  سوم دسامبر، روز جهانی کم‌توانان


  اسنپ‌چت به مصاف تیک‌تاک می‌رود


  سواد سلامت و بیگانه‌هراسی


  حفره امنیتی اپل و امکان نفوذ به آن از راه دور


  کرونا، فرصتی برای ظهور روش‌های نوین تبلیغاتی


  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود