درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 آذر 1399 - 22:44   

پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


ادامه ادامه مطلب دو

سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد

  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  خدمت جدید بانک رفاه کارگران برای رفاه و سلامتی مشتریان
  انتصاب مسئول روابط عمومی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی
  سیاست‌های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور تبیین شد
  چالش ‌شرکت‌ها در بازگشت وفاداری مشتری
  ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
  مذاکرات آمریکا برای بازگشت مدیر هوآوی به چین
  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد
  فیلیپین پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45383صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 24 آبان 1399 - 13:19
هشت روش برای تقویت روابط عمومی از طریق ایمیل
روابط عمومی و بازاریابی از طریق ایمیل رابطه تناتنگی با هم دارند و اگر به درستی انجام شود موجب تقویت برند می شود. در این مقاله 8 روش برای تقویت روابط عمومی با استفاده از ایمیل ارائه شده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی بر اینکه مردم چطور شما را ببینند و با شما ارتباط برقرار کنند، تاثیر مستقیمی دارد. اگر روابط عمومی بر شناخت مردم نسبت به برند شما تاثیر می گذارد، بازاریابی از طریق ایمیل نیز بر دسترسی مردم به برند شما تاثیر دارد. به عبارت دیگر، روابط عمومی و بازاریابی از طریق ایمیل رابطه تناتنگی با هم دارند و اگر به درستی انجام شود موجب تقویت برند می شود.


در این مقاله 8 روش برای تقویت روابط عمومی با استفاده از ایمیل ارائه شده است:


1. برای اعلان رویدادی مهم یا فراخوان، ایمیل ابزار مناسبی است


در حالی که رویدادها کمک بزرگی به تقویت روابط عمومی می کنند، اگر نتوانید به اندازه کافی شرکت کننده یا ثبت نام کننده جذب کنید، برگزاری این رویدادها کاری بی فایده است. ایمیل می تواند ابزاری عالی برای تبلیغ رویدادها باشند. از طریق ایمیل می توانید بنرهای تبلیغاتی فرخوان رویداد مهم را به اطلاع مخاطبان خود برسانید که این پیام ها در صندوق ورودی ایمیل آنها قرار می گیرد و از این طریق پیام های تبلیغاتی شما را دریافت خواهند کرد.


2. بازاریابی از طریق ایمیل به تقویت روابط شما با مشتری کمک می کند


از طریق بازاریابی به کمک ایمیل می توانید به صورت فردی با ارائه پیشنهادات و محتوای مرتبط با مشتریان ارتباط برقرار کنید. شاید نتوان در شبکه های اجتماعی این کار را با ارسال پست به هر فرد انجام داد. این ایمیل ها حس خاصی به مشتریان می دهد و ارتباط بین دو طرف نیز تقویت می شود.


3. می توانید محصول جدید خود را از طریق ایمیل معرفی کنید


اگر می خواهید ویژگی هایی از یک محصول جدید یا برند جدیدی را معرفی کنید، ایمیل بهترین کانالی است که می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید. این کار حس کنجکاوی مشتریان را برانگیخته و درست وقتی که شما در حال اجرای استراتژی روابط عمومی هستید، منتظر شنیدن اخبار شما هستند.


4. به کمک ایمیل می توانید وقایع روز را با مشریان به اشتراک بگذارید


اغلب پیش می آید که شما می خواهید وقایع روز را با مشریان به اشتراک بگذارید. ایمیل در این مواقع خیلی به کار می آید. شما می توانید برای ارسال این اطلاعات از شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید، اما با ارسال ایمیل مطمئن می شوید این پیام به دست کسانی که می خواهید می رسد. اگر این کار را نکنید مانع گسترش روابط عمومی شرکت می شوید، بنابراین ایمیل عنصری حیاتی در گسترش و بهبود روابط عمومی است.


5. می توانید اطلاعیه های مطبوعاتی یا اخبار مهم خود را از طریق خبرنامه ایمیل به اشتراک بگذارید


فرقی نمی کند پیامی که می خواهید ارسال کنید فراخوان یک رویداد یا اخبار روز باشد، توصیه می شود از ایمیل برای ارسال پیام های خود استفاده کنید. بسیاری از مشاغل به سادگی در این باره توییت می کنند یا مطلبی را در صفحه فیس بوک یا اینستاگرام خود ارسال می کنند. من اکیداً به شما توصیه می کنم علاوه بر این کار، ایمیل نیز ارسال کنید. حتی اگر پست خود را تقویت کنید یا به تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی بپردازید، نمی توانید به طور قطعی بگویید، کسی به روزرسانی صفحه اجتماعی شما توجه کرده است یا خیر. از طرف دیگر، تجزیه و تحلیل ایمیل به شما درک روشنی از تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کرده اند می دهد، بر این اساس می توانید همان ایمیل را برای کسانی که هنوز آن را باز نکرده اند ارسال کنید.


6. اگر یک سازمان غیردولتی هستید، می توانید از طریق ایمیل برای دریافت کمک های مالی و پیشبرد اهداف استفاده کنید


سازمان های غیردولتی می توانند ایمیل ها را به استراتژی روابط عمومی خود اضافه کنند زیرا بازاریابی از طریق ایمیل به شما این قدرت را می دهد که مطالب بیشتری را نسبت به توییتر، فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

می توانید ویدئویی از نقش اقدامات خود در زندگی مردم تهیه کرده و به مشتریان ارسال کنید. به این ترتیب، کمک های مالی بیشتری به شما تعلق می گیرد. ایمیل نه تنها می توانند به شما در پیشبرد اهداف خود کمک کند بلکه حس اعتماد را در مشتریان ایجاد می کند.

7. شرکت های مسافرتی می توانند با استفاده از ایمیل تصاویری از اماکن دیدنی را به اشتراک بگذارند


تیم روابط عمومی شرکت های مسافرتی می توانند برای تبلیغ کار خود از ایمیل استفاده کنند. آنها همچنین می توانند عکسهای واقعی از افرادی که با آنها سفر کرده اند را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، آنها می توانند هشتگ را برای بازدید شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند که در نهایت باعث افزایش روابط عمومی می شود.


8. داستانهایی را به اشتراک بگذارید که احساسات خوانندگان را برانگیزد


انسان ها موجوداتی احساسی هستند. آنها با داستان هایی که احساساتشان را برمی انگیزد ارتباط برقرار می کنند. برای تقویت روابط عمومی شرکت، به اشتراک گذاری داستان از طریق ایمیل می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. شما می توانید داستان برند یا بازخورد مشتریانی را که از محصولات شما راضی هستند، به اشتراک بگذارید. این کار نگرانی را در مشتریان رفع می کند و باعث می شود آنها از شما خرید کنند. این کار در نهایت به روابط عمومی شرکت شما کمک زیادی می کند.

جمع بندی


علیرغم اینکه شبکه های اجتماعی مثل قارچ رشد کرده اند، معتقدم ایمیل برای تقویت روابط عمومی بهتر است. اگر تا امروز از این کانال برای ارتباط با مشتریان غافل بوده اید، همین الان از آن نهایت بهره را ببرید.

 

نویسنده: by Kevin George

ترجمه: فرزانه شاهویسی

مرجع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Oct 23, 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


  چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد


  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


  سوم دسامبر، روز جهانی کم‌توانان


  اسنپ‌چت به مصاف تیک‌تاک می‌رود


  سواد سلامت و بیگانه‌هراسی


  حفره امنیتی اپل و امکان نفوذ به آن از راه دور


  کرونا، فرصتی برای ظهور روش‌های نوین تبلیغاتی


  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود