درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45356صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 22 آبان 1399 - 12:11
مختصات «شهر رسانه‌ای» دبی
در شهر رسانه‌ای دبی اکنون 300 مؤسسه رسانه‌ای از سراسر جهان در آن مستقرند و 34 هزار فعال رسانه‌ای درآن مشغول به‌کارند و 122 شبکه رادیو و تلویزیونی از آن برنامه پخش می‌کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| «شهر رسانه‌ای» یکی از نقاط دیدنی دبی است که در قرن پیش به یکی از نشانه‌های پیشرفت حیرت انگیز بدل گشت که با هنگ‌کنگ و سنگاپور در مساحت کوچک و پیشرفت‌های هولناک رقابت می‌کند. در شهر رسانه‌ای دبی اکنون 300 مؤسسه رسانه‌ای از سراسر جهان در آن مستقرند و 34 هزار فعال رسانه‌ای درآن مشغول به‌کارند و 122 شبکه رادیو و تلویزیونی از آن برنامه پخش می‌کنند.

چگونه یک شهر می‌تواند این تعداد که در هیچ کجای جهان نمونه مشابه ندارد را مدیریت ‌کند؟ همان طور که شهرهای دیگرش را مدیریت می‌کند؛ شهر اقتصاد و شهر بنادر درسراسر جهان. فرودگاه پر جنب و جوش. شهر نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی، مانند هواپیمایی که در گذشته جایش در کشورهایی همچون فرانسه و بریتانیا بود.

 

دبی مدیا سیتی (که DMC نیز نامیده می شود) در سال 2000 تأسیس شد و به یک مرکز منطقه ای برای سازمان های رسانه ای تبدیل شده است.

نکات برجسته
 

رسماً در سال 2001 راه اندازی شد.
بیشتر دارای فضاهای تجاری است.
یک منطقه آزاد با 100٪ سرمایه گذاری خارجی است.
قطب صنعت رسانه در شورای همکاری خلیج فارس و خاورمیانه.

 

دبی مدیا سیتی عمدتا دارای آسمان خراش ها و برج های بلند است که نمایانگر مهندسی مدرن و معماری پیشرفته هستند.

 

 

منابع: persian.aawsat.com

www.bayut.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد