درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45341صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 21 آبان 1399 - 16:52
نشست سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد
در این نشست، علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تعامل با رسانه ها، گام‌های موثری به منظور انعکاس اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای مردم باید برداشته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس در سالن نعمتی‌جم این وزارت‌خانه برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایانا، در این نشست، علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تعامل با رسانه ها، گام‌های موثری به منظور انعکاس اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای مردم باید برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در شبکه های مجازی تصریح کرد: پایش رویدادها و حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پاسخگویی به مسائل و شبهات ضروری بوده و لازم است در قالب تولیدات چندرسانه‌ای، خبرهای خوب و انتقادی بخش کشاورزی در حوزه‌های استانی تهیه و اطلاع رسانی و به مرکز ارسال شود.

سرافرازی افزود: تشکیل شورای مناطق روابط عمومی استان‌ها به منظور تبادل نظر درباره مسائل مشترک در دستور کار قرار دارد و با رعایت پروتکل های بهداشتی این جلسات برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم اجرای طرح "خبرهای خوب بخش کشاورزی" گفت: در تمام استان‌ها اخبار خوب در زیر بخش‌هلی مختلف بخش کشاورزی وجود دارد که اخبار آن باید با عنوان "خبرهای خوب بخش کشاورزی" تهیه و منعکس شود.

وی ادامه داد: لازم است، جلسات مشترک با روابط عمومی سایر دستگاه‌ها برگزار شده و تعاملات بین بخشی گسترش یابد.

سرافرازی در رابطه با لزوم برنامه ریزی برای ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: لازم است، ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر با مسئولیت روسای روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در هر استان تشکیل شود و اسامی روزها متناسب با شرایط روز نظیر نوآوری‌ها در حوزه تولیدات گیاهی دامی و آبزیان، جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد کشاورزی، صادرات و تجارت محصولات کشاورزی، نقش آموزش و ترویج و تحولات آن در توسعه بخش کشاورزی، نقش استارت آپ ها در بخش کشاورزی، جایگاه بین المللی بخش کشاورزی و... تعیین و متناسب با آن اقدامات ارتباطی و اطلاع رسانی انجام شود.

وی تاکید کرد: استان‌ها در پایان هر هفته دست‌آوردهای استانی و شهرستانی خود را در قالب کلیپ ۱۰ دقیقه‌ای برای مرکز ارسال کنند تا بتوانیم این اخبار را به صورت ملی اطلاع رسانی کنیم.


در این نشست، تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، مسائل و مشکلات حوزه مسئولیت خود را تشریح کردند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد