درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4534صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 1 مهر 1398 - 02:17
13 تاکتیک اثربخش روابط عمومی
دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران - کار ارتباط، طی فعالیت روزمره با دیدار و صحبت های روبرو انجام می گیرد و جریان طبیعی آن موجب پیشرفت و ترقی موسسه است. ارتباط خوب باعث آن می شود که کار به نحو رضایت بخشی انجام گیرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مقصود از ارتباط در میان افراد یک گروه یا کارکنان یک موسسه به وجود آوردن تفاهم و اعتماد متقابل (صرف نظر از رتبه آن ها در سازمان) می باشد. ارتباط کامل و خوب همکاری و فعالیت به وجود می آورد. ارتباط به معنی سهیم بودن و شرکت و تعلق داشتن است.


کار ارتباط، طی فعالیت روزمره با دیدار و صحبت های روبرو انجام می گیرد و جریان طبیعی آن موجب پیشرفت و ترقی موسسه است. ارتباط خوب باعث آن می شود که کار به نحو رضایت بخشی انجام گیرد. تاثیر چنین وضعی در تمام شئون و فعالیت های موسسه هویدا است.


جایی که اشخاص معقولی با تماس دایم با هم کار می کنند موانع از راه ارتباط کاملا برداشته می شود.


1- تماس های شخصی: مدیران تا چه حد به ادارات و کارگاه ها سر می زنند؟ آیا همه کارکنان آن ها را می بینند و آن ها همه را می بینند؟


2- جلسات کارمندان: آیا سرپرستان کنفرانس های مرتب دارند؟ آیا درباره مسایل مختلف با آزادی و ملاحظه اصول مذاکره می کنند؟ آیا گفتگوها و تصمیمات کنفرانس مدیران بالاتر در جلسات برای اطلاع عمومی کارکنان مطرح می گردد؟


3- یادداشت های اطلاعی: آیا از طرف ادارات جزء یادداشت هایی برای اطلاع مدیران از فکر و نقشه و طرح های اعضای کوچک تهیه و فرستاده می شود؟ آیا این یادداشت ها در میان اعضای گروه، اداره یا کارگاه برای اطلاع توزیع می گردد؟


4- کمیته ها و کمیسیون ها: آیا عضویت کمیسیون ها و کمیته های مختلف آن چنان در میان کارکنان متداول گردیده است که کارکنان هر یک به قدر توانایی خود احساس کنند که در کارها شرکت دارند و موسسه آن ها را ببازی می گیرد؟


آیا فعالیت ها و مذاکرات کمیته های مختلف به اطلاع تمام سازمان های موسسه می رسد؟ آیا جلسات کمیته ها قبلا آماده می شود تا وقت کارکنان در آن تلف نگردد؟


5- مذاکرات گروهی: آیا مجالس مذاکره و مباحثه در میان کارکنان مختلف درباره امور مربوط بکار و موسسه مرتبا تشکیل می گردد؟


6- ملاقات های عمومی: آیا سالی دو یا یکبار جلسه ملاقات عمومی مرکب از کلیه کارکنان تشکیل می گردد که در آن روسا و کارکنان همدیگر را از نزدیک ببینند؟


7- برنامه های آموزشی: آیا کارکنان از برنامه های آموزشی که موسسه ترتیب می دهد خبردار هستند؟ آیا این امکان ها به طور مناسب، موثر و مساوی برای واجدین شرایط هست؟


8- برنامه های راهنمایی: آیا برنامه هایی برای راهنمایی کسانی که تازه استخدام شده اند موجود است؟
آیا برنامه هایی برای کسانی که از سابق در موسسه کار می کنند وجود دارد که آن ها را از تغییرات حاصله در کار و سازمان موسسه خبردار سازد؟


9- نشریات برای کارکنان: آیا نامه های کارکنان محتوی خبرهای تازه است یا نه؟
آیا نشریه به فوریت به دست کارکنان و کسانی که در موسسه کار می کنند می رسد؟
آیا می توان آن را از لحاظ محتویات بهتر ساخت؟ و...


10- روابط اجتماعی: آیا درباره فعالیت های اجتماعی و تفریحات کارکنان و خانواده آن ها برنامه منظمی موجود است؟ آیا در این برنامه ها مدیران هم شرکت دارند؟


11- تشویق پیشنهادها: آیا سیستم پیشنهادها از طرف عموم کارکنان، به خصوص کارکنان جزء استقبال می گردد؟ آیا مدیران آن را پشتیبانی می کنند؟ آیا تاثیر مثبتی در روحیه کارکنان دارد؟


12- بازدید خانواده کارکنان در موسسه: آیا برنامه مرتبی وجود دارد که اجازه بدهد خانواده های کارکنان به کارگاه و یا اداره کارکنان مربوطه بیایند و محیط کار آنان را بازدید کنند؟


13- بررسی عکس العمل های کارکنان: آیا بررسی صحیح و منظمی از عقیده و عکس العمل های کارکنان درباره کار موسسه موجود می باشد؟ آیا درباره فعالیت گروه خود شما چنین بررسی موجود است؟

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد