درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 09:12   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45315صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 20 آبان 1399 - 10:36
اهمیت روابط‌عمومی برای استارتاپ‌ها
برنامه ریزی زمانی فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی باید از ابتدای راه اندازی شرکت آغاز شود. تأثیر اقدامات روابط عمومی پس از دوام کسب و کار و در دنیای واقعی مشخص می شود و بسیار باارزش است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ما از سه متخصص حوه صنعت درخواست کرده ایم که اهمیت روابط‌عمومی را برای حمایت از یک استارت آپ ارزیابی کنند.


وبینار اخیر شامل موارد زیر است:
• آنتونی ها، نویسنده ارشد TechCrunch و مدیر پادکست محتوای اصلی
• هایلی ملاموت، سرپرست حساب برای شرکت های پیشرو فناوری در ارتباطات در بوستون و آتلانتا
• دن بلترامو، مدیر عامل شرکت Onclusive، شرکت ارزیابی و تجزیه و تحلیل روابط عمومی
 

در ادامه به طور اجمالی به آن می پردازیم:


1. برنامه ریزی زمانی یعنی همه چیز. برنامه ریزی زمانی فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی باید از ابتدای راه اندازی شرکت آغاز شود. تأثیر اقدامات روابط عمومی پس از دوام کسب و کار و در دنیای واقعی مشخص می شود و بسیار باارزش است. برنامه ریزی زمان بر است و شامل موارد زیر است:


• تعریف داستان راه اندازی شرکت و موقعیت خود در جهان
• برای آغاز بهره برداری، وقایع مربوط به خود را شرح دهید
• توسعه روابط رسانه ای
• با درنظر گرفتن فعالیت های بالقوه روابط عمومی در شرکت های شناخته شده، شروع به برنامه ریزی کنید
• شروع برنامه ریزی رهبری تفکر برای افزایش مشارکت در کسب و کار


2. مخاطبان خود را بشناسید. وقتی نوبت به راه اندازی یک استارت آپ و کمپین روابط عمومی می رسد، باید مخاطبان اصلی و ثانویه خود و نقشی که در زندگی آنها دارید، بشناسید. این اطلاعات نقشه راه روابط عمومی شما را شکل می دهد - از صحبت های شما گرفته تا نشریات و گزارشگرانی که با آنها در ارتباط هستید.


3. از پروفایل خوب کارمندان و سرمایه گذاران استفاده کنید. یکی از راه های افزایش بازذید استارتاپ، استفاده از پروفایل خوب کارمندان و سرمایه گذارانی است که با شما کار می کنند. نام آنها نه تنها اعتبار کسب و کار شما را تأیید می کنند، بلکه می توانند برای شما سودآور و ارزشمند باشند. با این حال، آنها هرگز نباید تنها عامل مهم کسب و کار شما باشند و نباید جایگزین متخصصان تیم شما شوند، اما بهترین افرادی هستند که به شما راهکارهای مناسب را ارائه می دهند.


4. بدانید که چه زمانی باید متخصص روابط عمومی استخدام کنید یا نحوه همکاری با آنها را یاد بگیرید. زمان استخدام نیروی کار به صورت حضوری یا دورکاری به مدل استخدام نیروی کار و شرایط شرکت شما بستگی دارد. وقتی این نیاز احساس شود، شما می توانید فرد و نهاد متناسب با استارتاپ خود را بیابید. بعضی استارتاپ ها کسی را استخدام می کنند که از راه دور با آنها همکاری می کند و از راه دور امور را مدیریت می کند، برخی دیگر ترجیح می دهند با پیمانکار یا نهادی مشخص همکاری کنند. در شرکت هایی با شریک خارجی همکاری می کنند، رمز رابطه موفق، شفافیت و ارتباطات است. هر چه اطلاعاتی که به شریک تان می دهید بیشتر باشد، گزینه ها و ایده های بیشتری در اختیار شما قرار می دهند.


5. رسانه خود را بشناسید. آنتونی ها (Anthony Ha) خاطرنشان کرد، "تاکنون مدیرعاملی را ملاقات نکرده ام که نخواهد داستان موفقیتش در نیویورک تایمز چاپ شود." اما معمولا این روزنامه ملی منبع اصلی اخبار مربوط به خریداران محصولات استارتاپ های خود هستند. وقت و منابع خود را هوشمندانه مدیریت کنید. بر فعالیت های روابط عمومی خود، انتشارات، خبرنگاران، کارشناسان و مخاطبانی تمرکز کنید که همسو با اهداف اصلی شما هستند.


6. بدانید که چگونه در برابر پوشش "بد" واکنش نشان دهید. بعضی اوقات گزارشگران خوب، پوشش نادرستی به خبرها می دهند- (در این صورت، برای اصلاح با خبرنگار تماس بگیرید) یا خبر را بازبینی کنید. هر قسمت از خبر پوشش داده شده را جداگانه مرور کنید تا مشکل برطرف شود. واکنش به چنین روشی آینده نگرانه می تواند پوشش مثبتی در دور بعدی ارتباطات داشته باشد.


راه اندازی استارتاپ کار ساده ای نیست، اما با روابط عمومی به شیوه ای صحیح و موثر در صورتی که به درستی انجام شود، به استارت آپ ها کمک می کند تا فرصت ها و منابع را به حداکثر برسانند، دید شما را افزایش دهند و در نهایت به اهداف خود دست یابید.

 

نویسنده: Serena Ehrlich

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد